שאל את הרב

אי הסכמה ביני לבין אישתי

חדשות כיפה חברים מקשיבים 21/09/08 19:11 כא באלול התשסח

שאלה

שלום רב.

אשתי שתח' מאז הפרסומים על הקרינה בפלא' ובמיוחד שזה פוגע בילדים(יש לנו ילדה קטנה ב"ה) החליטה שהיא אינה רוצה יותר שימוש בפלא' של שנינו. דהיינו, הפלאפ' צריכים להיות סגורים כל היום ( כמובן שנצרך להסתובב איתם שמא...) ובערב כאשר אנחנו בבית אנחנו מעמידים אותם זמינים בחדר הכביסה שהוא חיצוני לבית.

אין מה לומר שהלימוד שלי פחות מופרע מאז שהפלא' כבוי אך בד בבד אני מורה בת"ת והפלא' לפעמים נצרך לי, מה לעשות? ניסיתי לגשר ולומר שהפלא' יהיה רחוק ממני ואני אסתכל כמה פעמים ביום רק כדי לראות אם היה משהו דחוף אך גם זה לא מקובל בטענה שאני אסחף כמובן פה המקום לציין שיש לנו טלפון בבית ולשם היא אומרת לי לכוון את כולם להתקשר בשע' הערב.

מה לעשות? תודה מראש.

תשובה

שלום רב.
אישה יקרה שדואגת לך יש לך. אשריך שזכית.
נדמה לי שבנושא הזה, כמו כל נושא בחיי הזוגיות, ניתן להגיע להסכמה אם תבחרו לדבר על זה, ולכבד זה את דעתו של זה. כל אחד מציג את דעתו, את הבעיות שעומדות בפניו לקיים את רצון בן הזוג, ובסוף מוצאים פשרה שמקובלת על שני הצדדים.
לגופו של עניין.
אשתך היקרה דואגת. ואת זה צריך להרגיע.
אם אתה מכיר את עצמך שתסחף ייתכן שאתה צריך להודות בכך ולמצוא פשרה טובה יותר. שהטלפון יהיה כבוי כל היום ותפתח אותו בשני מועדים קבועים מראש. או שהוא יהיה דלוק אבל למשל בחדר מורים או משהו כזה ולשם אתה לא יכול לגשת מתי שאתה רוצה כיוון שאתה מלמד. אם אינך אדם נסחף הראה לה דוגמאות ממקרים אחרים כיצד לא נסחפת עם הרגש/יצר וכו'.
הכי חשוב- לדבר, להגיע להסכמה ולזכור שהכל מאהבה ודאגה !

שנה טובה
שלומציון

כתבות נוספות