שאל את הרב

להמשיך את הקשר גם ללא משיכה

הרב יובל שרלו הרב יובל שרלו 23/05/22 07:32 כב באייר התשפב

שאלה

שלום הרב,

בן ..., לומד בישיבת הסדר ...., מסיים את השירות הצבאי עוד ארבע חודשים.

אני אכנס ישר לעניין, יש לי בעיה עם משיכה לנשים, זאת אומרת או שאני נמשך לאותה בת או שלא.

וכאשר אני לא נמשך מלכתחילה אני גם לא אמשך.וכאשר אני יוצא ואין משיכה מינית נקרא לזה אני לא נכנס לקשר, כאשר אין משיכה בסיסית.

יצא מצב שנכנסתי לקשר, הסיפור ארוך לכאן, אבל נכנסתי לקשר עם בחורה שיש בה באמת את כל מה שאני מחפש, מידות טובות מאוד, בחורה באמת שנדיר למצוא בכללי. והיא גם רואה בי מה שהיא מחפשת. הבעיה שאצלי זה או שאני נמשך או שלא, אבל כל העניין הזה קורה בשניות/דקות הראשונות שאני רואה בן אדם ואחרי זה זה לא משתנה לי.

ואולי גילי צעיר אבל כבר יצא לי להרחיב את המקרים בנושא עד מאוד.

ולכן הבעיה הקשה היא שאני לא הכי נמשך אליה.

היא נחשבת יפה ומושכת, אבל מעיני היא יפה ופשוט אני לא נמשך.

יהיה לי מאוד קשה לסיים את הקשר מהבחינה שאני אפספס בחורה כל כך טובה עם מידות טובות וערכים שאני נוטה עליהם עם משפחה טובה עם לב גדול ונותן.

בהתלבטות קשה מה לעשות.. אנחנו כבר יוצאים חודשיים וחצי ובכללי אני חותך אחרי פגישה ראשונה אם אני נמש אבל בגלל המעלות שבה החלטתי להתעמת עם עצמי ולנסות כן להימשך מה שלא קרה בעבר בכלל. וזאת הפעם הראשונה שאני כל כך בחוסר אונים ומתוסכל לגבי הסיטואציה ואין לי משיכה אליה כעבור הזמן הזה אבל מצד שני אני כן חושב עליה כל היום ומתרגש כל פעם לראות אותה ומעריך אותה מאוד.

ולכן ההתלבטות כל כך קשה.

תודה רבה הרב.

תשובה

שלום וברכה

מטבע הדברים אני לא יועץ נישואין וזוגיות, ואני בספק אם מישהו אחר יכול לתת לך תשובה שאתה עצמך הוא היחיד שיכול לדעת.

אנסה לעזור רק בצעד הראשון: הצעד הראשון הוא לבחון האמנם יש לפניך שתי אפשרויות, שאם לא כן - חבל עליה ועליך. לאמור: אם אמנם יש הווא אמינא של המשך קשר ללא משיכה, לאורך ימים ושנים, אזי יש מקום להתלבט. ברם, אני מתקשה לראות אותה חיה אתך כאשר אתה לא נמשך אליה (שים לב שהשאלה אינה נוגעת לך בלבד - גם היא חלק אינטגרלי ממנה), ואם כך אין לך למעשה שתי אפשרויות, בעיקר לאור הקביעה שלך שאתה לא יכול להשתנות.

אם תרצה - נמשיך.

כל טוב

כתבות נוספות