העדכון החדש של וואטסאפ שאתם חייבים להכיר

כולנו מכורים לאפליקציית המסרים 'וואטסאפ' והעדכון החדש לגמרי מגיע בזמן. העדכון יביא סוף לטלפונים שקורסים בגלל עומס התמונות של האחיינים ומאפשר הגנה טובה יותר על הפרטיות. רוצו לעדכן

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/07/21 21:45 כא בתמוז התשפא

העדכון החדש של וואטסאפ שאתם חייבים להכיר
וואטסאפ. עדכון חשוב, צילום: shutterstock

באפליקציה הפופולארית נותנים פתרון לאחת הבעיות המוכרות ביותר. אפליקציית המסרים שכבשה את העולם מעמיסה על מכשירי המשתמשים כמות בלתי נגמרת של תמונות שמביאות את המכשיר לעומסים מיותרים שמתרבים סביב כל מסיבת סיום של האחיינים בגן. היום השיקו בחברה פתרון לבעיה. 

חברת וואטסאפ הודיעה על עדכון חדש ומשמעותי, החל מהיום ניתן להגביל קבוצות או צ'אטים מסוימים ולגרום להודעות המדיה ששולחים להימחק לאחר הצפייה של מקבל ההודעה. העדכון מהווה עוד דרך להגן על פרטיות המשתמשים ובמקביל מציע חלופה נוחה במקום להעמיס על הזיכרון של הטלפון. העדכון כבר זמין למכשירי אנדרואיד ובקרוב יגיע גם למכשירי אפל.  

החברה משיקה בתקופה האחרונה שלל עדכונים שמשפרים את האפליקציה. כזכור, מוקדם יותר החודש מנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, הודיע באופן רשמי כי חברת הבת, וואטסאפ, תאפשר בקרוב למשתמשיה להתחבר לחשבון שלהם בכמה מכשירים במקביל. מדובר ככל הנראה באחד מהעדכונים הגדולים ביותר שפייסבוק הכריזה עליו בשנים האחרונות.

וויל קאטקרט, העומד בראש וואטסאפ, כשלצדו צוקרברג, הכריזו כי העדכון יגיע ככל הנראה בעוד כמה חודשים לגרסת הבטא של האפליקציה, כך על פי דיווח באתר WABetaInfo, שבמהלך השנים דיווח על מספר עדכונים עוד בטרם שוחררו לציבור. 

על פי הדיווח, משתמשי וואטסאפ יוכלו לגשת להודעות שלהם מארבעה מכשירים במקביל בלבד. לשם השוואה, אצל המתחרה "טלגרם", אפשרות זו קיימת כבר מספר שנים, וללא הגבלת מספר המכשירים מהם ניתן להתחבר לחשבון אחד.