לא נתגעגע: מיקרוסופט סוגרת את הדפדפן אקספלורר

אחרי שהוחלף ב-Microsoft Edge, ענקית המחשבים מודיעה כי משנה הבאה הדפדפן הוותיק לא יופיע יותר במחשבים עם Windows 10. בבלוג החברה נכתב: "אנו מספקים דרך לעתיד האינטרנט תוך כיבוד העבר של האינטרנט"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/05/21 21:32 ט בסיון התשפא

לא נתגעגע: מיקרוסופט סוגרת את הדפדפן אקספלורר
שלום ולא להתראות. דפדפן אקספלורר, צילום: shutterstock

סופו של עדין לא מוצלח: מייקרוסופט חברת המחשבים והתוכנה, בין הגדולות בעולם, מודיעה כי הדפדפן הוותיק של החברה, אקספלורר, יוצא משימוש. הדפדפן הוותיק מגיע לסופו אחרי 27 שנים, וזכור בעיקר למשתמשים כדפדפן לא מוצלח ופנו למתחרים.  במקיירוסופסט החלו לפני שש שנים בפירוסם דפדפן חדש, Microsoft Edge, שבגרסאות Windows 10 כבר משמש כדפדפן החברה.

לפי הודעת החברה על סיום התמיכה בדפדפן, "אנו מכריזים כי עתידו של Internet Explorer ב- Windows 10 נמצא ב- Microsoft Edge". עוד הודיעו מהחברה: "יישום שולחן העבודה של Internet Explorer 11 יופסק וייצא מהתמיכה ב -15 ביוני 2022 בגרסאות של Windows 10". ניסיון העבר העגום של הגולשים עם אקספלורר לא הביא נהירה ל-Microsoft Edge, אך אולי הסגירה תשנה את הגישה.

עוד הודיעו מהחברה: "באמצעות Microsoft Edge אנו מספקים דרך לעתיד האינטרנט תוך כיבוד העבר של האינטרנט. היה צורך בשינוי, אך לא רצינו להשאיר אתרים ויישומים אמינים ופועלים עדיין". לסיום כתבו: "אנו כאן כדי לעזור לכם לעבור לחוויית הגלישה המקיפה יותר של Microsoft Edge ולספר לכם קצת יותר מדוע אנו חושבים שהיא תתן מענה לצרכים שלכם, גם בבית וגם בעבודה".