פרוייקט חדש בבית שמש מעורר עניין בקרב התושבים הסרוגים

במסגרת 'שישי סרוג' סיירו עשרות זוגות דתיים בשכונה "נווה שמיר" עם קבלני הפרויקט החדש ובליווי ראש העיר בית שמש, עליזה בלוך. תכירו את השכונה המיועדת לציבור הכללי והדתי לאומי

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/06/20 10:58 כב בסיון התשפ

פרוייקט חדש בבית שמש מעורר עניין בקרב התושבים הסרוגים
הסיור בבית שמש, צילום: דוברות

בסיור שהתקיים ביום שישי באתרי הבנייה בשכונת נווה שמיר בבית שמש, השתתפו עשרות זוגות צעירים דתיים וחילונים, מבית שמש ומרחבי הארץ.

הנוכחים בסיור קיבלו סקירה מקיפה מראש העיר עליזה בלוך וממנכ"ל העירייה על ההתפתחויות הקשורות לבניה בשכונה. סגנית ראש העיר רינה הולנדר סיפרה לנוכחים על ההתעניינות מצד משפחות מהציונות הדתית בשכונה ועל יוזמות של זוגות צעירים ומשפחות לרכישה מאורגנת.

לצד בכירי העירייה נכחו במקום נציגים מצד היזמים והקבלנים הבונים בשכונה. בין היתר, מנכ"ל חברת 'נמדר' הבונה בשכונה וכן מנהל השיווק של חברת 'עץ השקד', הבונה אף היא בשכונה. השניים סיפרו לנוכחים על קצב מכירות המשביע רצון ועל גל רכישות של דירות שבוצעו לאחרונה בידי משפחות חילוניות ודתיות.

ראש העיר הוסיפה וסיפרה על המאמצים שנעשו עד כה לקדם את פיתוח השכונה ועל הצעדים הבאים המתוכננים לטובת מיזם הדיור המיועד לציבור הכללי והדתי לאומי, המשלב איכות חיים, טבע ונופים, חינוך וחיי קהילה. בין היתר, קרית החינוך שנבנית בשכונה, כמו גם מועדון הקאנטרי הגדול ההולך ונבנה בימים אלו ואשר ישרת את תושבי השכונה: "לצד איכות החיים, הנופים היפים וחיי הקהילה שמחכים לכם פה בנווה שמיר, המגורים שלכם בשכונה, בעתיד, עשויה להיות סימן להצלחה של חיים משותפים בהרמוניה בעיר בית שמש", אמרה ראש העיר למשתתפים.

במהלך הסיור התקיימו פגישות מכירה בין זוגות מתעניינים לקבלנים, במטרה לחתום על חוזי רכישת דירה.ע ל רקע הצלחת הסיור, בתקופה הקרובה יתקיימו סיורים נוספים של רוכשים ומתעניינים בשכונה, בהשתתפות בכירי העירייה ויזמים הבונים בשכונה.