איך קייט מלבישה את שארלוט? כמו נסיכה אנגליה מסורתית

יורשת העצר, בתם של וויליאם וקייט - שארלוט, חגגה השבוע יום הולדת חמש. זמן טוב לבדוק כיצד בוחרת אמה להלביש אותה באירועים מכל הסוגים

חדשות כיפה רונית בליי וינגרטן 07/05/20 14:52 יג באייר התשפ

איך קייט מלבישה את שארלוט? כמו נסיכה אנגליה מסורתית
קייט והילדים, צילום: shutterstock


 

שארלוט חגגה השבוע יום הולדת חמש. לכבוד יום ההולדת, קייט צילמה ופרסמה סדרת תמונות מתוקות, בהן רואים את שארלוט מחלקת מזון לקשישים מבודדים.  

 

לצילומים, קייט בחרה עבור שארלוט שמלת משבצות וקפלים של זארה, בשחור לבן. השמלה מזכירה מאוד שמלת זארה אחרת, זו שקייט לבשה בינואר. 

 

קייט כידוע, אוהבת מאוד להתלבש בהתאם לאירוע אליו היא יוצאת, והעיקרון הזה נכון לדרך שבה היא בוחרת בגדים לשארלוט. השמלה בשחור-לבן, אף שהיא שמלת ילדים, היא שמלה ״רצינית״, ומתאימה בדיוק לאירוע, חלוקת מזון בימים של מגיפה. המסר שעובר הוא, שגם הילדים המלכותיים מבינים שמדובר בימים קשים לממלכה הבריטית. 

עיקרון ההתאמה לאירוע משמש, כמובן, גם בימים שמחים. בקיץ האחרון, בני המשפחה יצאו לאירוע שיט, ושארלוט לבשה שמלת מלחים בפסים בכחול-לבן. 

 

וכאשר הם יצאו לתצוגת הפרחים השנתית, קייט ושארלוט, מתואמות ביניהן, לבשו שתיהן פרחים. 

 

פרחים, מוטיב חוזר במלתחה של קייט, הם מוטיב חוזר גם במלתחה של שארלוט. 

 

הדפסי פסים ומשבצות, גם הם מוטיב חוזר במלתחה של האם והבת. 

 

המלתחה של קייט משלבת פריטים של זארה עם מעצבים בריטיים, כשהחביב עליה הוא אלכסנדר מקווין. בדומה ל״קייט אפקט״, שבו השמלות של קייט אוזלות מהמדפים, קיים גם ״שארלוט אפקט״, וגם השמלות של שארלוט אוזלות מהמדפים. קייט מודעת לכך, ולכן בוחרת במעצבי בגדי ילדים בריטיים, ביניהם מארי שאנטל, Malvi, רייצ׳ל ריילי, Little Alice London , Trotters ו- Amaia Kids. 

 

הסגנון של שארלוט הוא, כמו אצל קייט, אנגלי- מסורתי. שמלות כיווצים, חצאיות מסתובבות, צווארוני פיטר פן ונעלי בובה. וכמו אצל קייט, כשיש גזרה שעובדת, קונים ממנה עוד. בחג המולד האחרון, שבו הילדים הצטרפו לטקס המלכותי, קייט בחרה עבור שארלוט סמל נוסף מהמלתחה שלה - הגזרה הצבאית. 

 

בני המשפחה השתתפו לאחרונה, בסרטון הוקרה לצוותים הרפואיים. קייט, שאוהבת מאוד לתאם צבעים בין כולם, בחרה בצבע כחול. שארלוט לבשה שמלת כיווצים פרחונית של Malvi, וקייט לבשה שמלה פרחונית של אסוס. 

 

יום הולדת שמח, שארלוט!

 

 

לטורים קודמים