כך תתחפשי לקייט מידלטון ב-9 צעדים

חולמת להיות דוכסית ליום אחד? פורים זה היום שלך. בטור מיוחד לכבוד החג, מסבירה רונית בליי ויינגרטן, כיצד תוכלי להפוך בעצמך לדוכסית מקיימברידג' - קייט מידלטון

חדשות כיפה רונית בליי וינגרטן 05/03/20 15:07 ט באדר התשפ

כך תתחפשי לקייט מידלטון ב-9 צעדים
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

אחד הפירושים לעניין התחפושות בפורים, הוא שהאדם מתחפש למה שהוא רוצה להיות בשאר ימות השנה. ומה אנחנו רוצות, אם לא להיות מלכות? התחפושת המושלמת לכך היא, כמובן, קייט מידלטון. 

 

 

ביום רגיל, אפשר, ואף רצוי, לשאוב השראה מהמלתחה הדוכסית ולאמץ חלקים מסוימים לתוך המלתחה הקיימת. בפורים, לעומת זאת, אפשר לעשות ״קופי פייסט״, ולהפוך לקייט מכף רגל ועד ראש.

 

טבעת האירוסין - הספיר הכחול, שהגיע בירושה מדיאנה, הפך לסימן ההיכר של קייט בכל העולם, וכל תחפושת שלה חייבת גרסה של ״הטבעת״. להשלמת המראה, לק שקוף או ורדרד, כי הפרוטוקול המלכותי לא מאפשר צבעים בוהקים. 

 

 

שמלה - מבחינת שמלות, הארון של קייט הוא ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, ויש, בלי עין הרע, משהו בשביל כל אחת. כל שמלה בעלת גזרה צמודה במותן וחצאית מתרחבת, יכולה לעשות את העבודה, כמו גם מעיל או שמלה בהשראה צבאית.  שמלה אייקונית ומפורסמת היא שמלת Issa הכחולה, שקייט לבשה לריאיון האירוסין שלה.

 

גרביונים ונעליים - השילוב האידיאלי הוא גרביונים שקופים ונעלי עקב בצבע ניוד. לחלופין, גרביונים שקופים ונעליים בצבע תואם לשמלה. 

 

 

קלאץ׳ - אחד האביזרים החיוניים לקייט. ניתן להתאים לצבע הנעליים או השמלה. 

 

פסינייטור - גם בסעיף הזה, בלי עין הרע, יש מבחר גדול של סוגים וצבעים, עדיפות לפסינייטור בצבע השמלה. למזלנו הרב, קייט אוהבת גם קשתות מזארה, שהן קלות יותר להשגה.

 

 

שיער - פזור, אסוף או חצי-חצי, קייט אוהבת לגוון בתסרוקות, ואפשר לשלב תסרוקת עם הפסינייטור או הקשת. 

 

 

לקייט יש גם תנועת יד אופיינית שבה היא מסיטה את השיער מהפנים. 

 

עגילים - קייט חובבת עגילים ובעלת קולקציה מכובדת, בכל הגדלים והסוגים. 

 

 

סיכות דש - סיכות דש הן אמנם חובה בכל פעם שהמלכה אליזבת יוצאת מהבית, אבל קייט לא עונדת אותן בקביעות. ובכל זאת, סיכת דש קטנה תשדרג את המראה ותוסיף טאץ׳ מלכותי. 

 

 

ולסיום, לפעמים גם ויליאם וקייט מתחפשים. 

 

פורים שמח!

לטורים קודמים