רוצים להשקיע באיפור פנים לפורים? כמה טיפים חשובים

מי שרוצה להשקיע בתחפושת באמת, יודעת שלא ניתן לוותר על איפור פנים מושקע. המאפרת רוני גיג' מסבירה צעד אחר צעד כיצד להשתמש נכון בהצללות בהתאם לתחפושות השונות

חדשות כיפה רוני גיג' - מאפרת מקצועית 05/03/20 12:45 ט באדר התשפ

רוצים להשקיע באיפור פנים לפורים? כמה טיפים חשובים
רוני גיג', צילום: סטודיו כיפה, וירין שחף

אז פורים מתקרב ואיתו השאלה למה להתחפש? ואיך עושים את זה? אז את הקניות וההכנות אשאיר לכם, ואתן לכם כמה טיפים לאיפור הפנים בהתאם לבחירתכם.

הדבר המרכזי אשר משנה מאוד את סוג האיפור, הוא כמובן הצבע שבוחרים (בהתאם לתחפושת כמובן) והיכן מניחים אותו. אז כדי שנבין איך והיכן להניח את הצבע חשוב להכיר את מושג ההצללות. 
הצללות הם האזורים המוצלים בפנים שעוזרים לחטב את הפנים.

האזורים הללו נמצאים מתחת לעצמות הלחיים, משני צידי האף, ומתחתיו ובמסגרת הפנים(המצח,הרקות ומתחת קו הלסת). כל תחפושת שתבחרו, בחרו את הצבע הדומיננטי בה ואולי אפילו מספר צבעים, הניחו אותם באזורי ההצללות וטשטשו את הצבעים.

התוצאה - איפור עצמי ופשוט בהתאם לצבעים ולתחפושת שלכם. החומרים לבחירתכם - ניתן לעבוד עם צלליות לעיניים, עם צבעים נוזליים לפנים ומוצקים, הכל מתאים. כמובן שניתן להוסיף ציורים ספציפיים לדמות שבחרתם. לפניכם כמה דוגמאות, בהן תוכלו לראות כיצד ההצללות הופכות את הדמות למי שהיא.

מלכת שלג - הצללות כחולות אפורות על רקע לבן. מליפיסנט- הצללות שחורות על רקע צבע עור בהיר.

הצללות

הצללותצילום: רוני גיג'

מליפיסנט

מליפיסנטצילום: רוני גיג'

מלכת שלג

מלכת שלגצילום: רוני גיג'

 

בהצלחה ופורים שמח!

איפור לפורים - כך תהפכי לוונדר וומן ב-4 שלבים

 

להזמנות איפור לפורים, קישוטי פנים למסיבות פורים, יומולדת ועוד.. חפשו "רוני איפור כלות וערב" בפייסבוק, או במספר 0523121542.