איך לבחור מגפיים נכון לימי הגשם? בואי ללמוד מקייט את כל הטיפים ולקבל השראה

אנחנו זוכים לימים קרים וגשומים כאן בארץ ונהנים מאופנת חורף מושלמת. אילו מגפיים מתאימים לכל סוג של חצאים או שמלה? בואי ללמוד מקייט הדוכסית את כל הטיפים היפים והטובים ביותר לשילוב מחמיא של המגפיים עם הלבוש, ושרק ימשיכו הגשמים

חדשות כיפה רונית בליי וינגרטן 23/01/20 16:34 כו בטבת התשפ

איך לבחור מגפיים נכון לימי הגשם? בואי ללמוד מקייט את כל הטיפים ולקבל השראה
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

קייט השיקה אתמול סקר רחב היקף. הסקר עוסק בילדות המוקדמת, בבריאותם ורווחתם של ילדים עד גיל חמש, והוריהם. 
בביקור בקארדיף היא לבשה חצאית מנומרת באורך מידי של זארה ומעיל של מאסימו דוטי, ונעלה מגפי ברך עם עקב של ראלף לורן.  


/>  

מגפיים וחצאית, היילכו שניהם יחדיו? התשובה היא ״תלוי״. מגפיים עשויים לשדרג או לחרב הופעה, גם כשאת דוכסית. 
מגפיים הם פריט לבוש גברי במובהק, בעוד חצאית היא פריט נשי במובהק. השילוב ביניהם קשה מלכתחילה, ולכן המטרה הראשונה היא לוודא שהמגפיים והחצאית ״משדרים על אותו גל״. כך, למשל, שילוב של מגפי אג ושמלה חגיגית לאירוע, לעולם לא ייראה טוב, כיוון שנוצרים שני מראות מנוגדים. 
הסיבוך השני נעוץ בשמירה על פרופורציה. כזכור, המטרה שלנו כשאנו מתלבשות היא ליצור קווי אורך, שיגרמו לנו להיראות גבוהות וארוכות. 
קייט לבשה, לפני שנה, חצאית משבצות אדומה של אמיליה ויקסטד, עם מגפיים רפויים באורך הברך. השילוב בין החצאית הרחבה והמודפסת באורך המידי והמגפיים, גרם לה להיראות נמוכה ורחבה יותר. המגפיים והחצאית מתנגשים, ולכן במקום קו אורך נוצר קו רוחב בערך בקו השוקיים שבו מסתיימת החצאית. במקרה הזה, גרביונים ונעלי עקב יומיומיות, היו עושים עבודה הרבה יותר טובה. 


במקרה אחר, היא לבשה חליפת טוויד באורך מידי של מייקל קורס, ששילבה עם מגפי ברך. 
המראה שנוצר, יחד עם הכפפות, חולצת הגולף והפסינייטור גרם לקייט להיראות נמוכה ורחבה יותר.  



המגפיים הרפויים חביבים גם על מייגן. למייגן יש רגליים רזות מאוד, והיא משתמשת במגפיים הרפויים כדי לאזן את הרגליים עם שאר הגוף. במרבית המקרים, היא משלבת את המגפיים כחלק ממראה מונוכרומטי, כלומר בצבע אחד, וכך יוצרת קו אורך מכף רגל עד ראש. המראה המונוכרומטי ״מפצה״ על השילוב בין חצאית המידי והמגפיים שיוצרים את קו הרוחב בגובה השוקיים. 



לקייט יש קולקציה של מגפי ברך, שטוחים ובעלי עקב, שהיא מאוד אוהבת ומחמיאים לה מאוד. היא נועלת, בדרך כלל, מגפיים שחורים או חומים, שמתאימים לשאר המלתחה שלה. מגפי ברך הם אוניברסליים, ומתאימים לנשים בכל הגבהים ומבני הגוף. הם מתאימים היטב לרוב המוחלט של השמלות והחצאיות, בשלל גזרות ואורכים. 
ניתן לשלב מגפי ברך במראה מונוכרומטי, שיוצר קו אורך אחד. 
 


כאשר המראה אינו מונוכרומטי, קייט גורבת גרביונים בצבע המגפיים, ומייצרת קו אורך שמגיע עד החצאית. המראה שנוצר שומר על הפרופורציות הטבעיות שלה, ומתאים לנשים בכל הגבהים ומבני הגוף. 



בשנה שעברה, קייט שילבה מגפי ברך עם שמלת הטווס של מייקל קורס. השמלה והמגפיים מתאימים פרופורציונית ולא מאפילים זה על זה, ולכן קייט נראית גבוהה כרגיל. 



קייט אוהבת לנעול מגפונים, ולשלב אותם עם גרביונים בצבע זהה, כדי ליצור קו אורך. החסרון במגפונים הוא שהם מתאימים פחות לנשים נמוכות, כיוון שהם חותכים את הרגל ומייצרים קו רוחב במרכזה, מה שגורם לרגליים להיראות כבדות יותר. אם בכל מקרה חשקה נפשך במגפונים, עדיף לשלב אותם עם גרביונים אטומים או טייץ, שיוצרים קו אחד ארוך. 
מגפונים מתאימים לחצאיות עפרון או חצאיות בגזרת איי, באורך הברך. מגפוני עקב מתאימים גם לחצאיות מידי רחבות. 
 

/>  

לאחרונה, ויליאם וקייט בילו עם המלכה סוף שבוע בסנדריגהאם. קייט, באחת ההופעות היפות שלה, שילבה מגפי ברך חומים עם מעיל טוויד חום-כחול וכובע פדורה כחול. כל המרכיבים עבדו בדיוק. האורך והגזרה של המעיל התאימו למגפי הברך, החוט הכחול בטוויד התאים לכובע, נפלא. 


 

ולבסוף, מגפי ערב. קייט לא נועלת כאלה. מגפיים, ויהיו הנשיים ביותר, לעולם לא יעבדו באירוע ערב טוב כמו נעלי עקב וגרביונים. 


והעיקר, באמת, שגשמי הברכה יימשכו ותהיה לנו סיבה לנעול מגפיים. 

לטורים קודמים

רונית בליי וינגרטן כותבת הבלוג שאנז עליזה