ספיישל חנוכה בירושלים

בירושלים מציעים למבקרים חוויה מאירה במרכז העיר שתדליק לכם את החג. ויש גם פתרון לימים הגשומים

חדשות כיפה מערכת כיפה 24/12/19 11:21 כו בכסלו התשפ

ספיישל חנוכה בירושלים
צילום: יח"צ

ירושלים מוארת במיוחד לקראת החנוכה. מיצבים מוארים בכל מרכז העיר, עם פעילות חוויתית והמון חום ואור. כולם מוזמנים להנות.
 
ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "השנה נחגוג חנוכה מואר במיוחד. הרחבנו את אירועי החג למען התושבים והמבקרים בעיר. במהלך ימי החנוכה יתקיימו מגוון פסטיבלים, הופעות, אירועים לילדים, משפחות ומבוגרים שיפרסו בכל השכונות ובכל רחבי העיר ומרכז העיר יואר במיצגים של אור.
ירושלים בחנוכה הופכת למוארת יותר ומגוונת מתמיד. אני מזמין את כולם לבוא בחנוכה לירושלים, ולהאיר איתנו את העיר."

עיריית ירושלים מאירה את מרכז העיר במייצגי תאורה ולתושבי העיר והמבקרים הרבים צפויה  חווית ספישל חנוכה. מרכז העיר נשטף באור של חג ובמהלך כל ימי החג יואר מרכז העיר במיצגי תאורה מיוחדים, הפקות מוסיקליות על חנוכיית ענק, הקרנות ומופעים שונים של סיפורי ושירי חג החנוכה - חוויה מחברת, חגיגית ומרגשת לכל המשפחה. האירועים בשיתוף העסקים בעיר.

תאורה, מייצגים, מוסיקה, הקרנות על גבי בניינים יתקיימו במרכז העיר במוקדים הבאים:

מייצג חנוכיית ענק בכיכר החתולות – חנוכיית ענק הבנויה מבמות מוגבהות ומוארות המשמשות כנרות החנוכייה. על החנוכייה תתקיים הופעה כאשר נגני תזמורת מוסיקלית ינגנו שירי חג.

צילום: יח"צ


תאורה מיוחדת ברחוב בן יהודה – "רחוב המשאלות" בבן יהודה יוארו העצים בתאורת לדים צבעונית ו"פיות" יזמינו את הילדים לכתוב את משאלת לבם שיוצמדו לעצים המוארים.

רחוב הרברט סמואל -  רחבת הרברט סמואל תואר בשלל הקרנות צבעוניות וסמלי חג החנוכה ושחקנים ואומני רחוב מרשימים יצרו מופעים המשלבים את הקהל.

וידאו מפינג – מייצגי וידאו מפינג, מייצגים של אור ודמויות על בניינים בהשראת חג החנוכה –   בבניין ג'נרלי, רחוב ביאנקיני פינת הילל ומוזיאון הסבלנות.

מייצג ענק של סביבונים מוארים –  רחבת המשביר הישן ברחוב קינג' ג'ורג'.

מופעי ומסיבות רחוב – מופע אומני ג'גלינג, מייצגים אומנותיים, תהלוכה מוסיקלית, אומני רחוב ומסיבות רחוב צבעוניות ומוארות.

במקרה של מזג אוויר סוער יעברו הפעילויות לתוך בתי העסק הסמוכים למיצגים, כדי שתיהנו ממופעים וממיצגים מדהימים ומוארים יחד, גם במזג אויר חורפי.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, מאחל לכל תושבי ירושלים ולכל בית ישראל- חג אורים שמח!