איך להתאים מעילים לבגדים? קייט ומייגן במצעד מעילי חורף מטריפים

מאז שהצטרפה לבית המלוכה, הפכה קייט מידלטון למכתיבת טרנדים רשמית, ועם הצורך בהקפדה על קוד הלבוש המלכותי, הפכה למודל גם עבור המגזר הצנוע. עם הצטרפותה של מייגן, זו הזדמנות ללמוד משתיהן כמה עקרונות סטיילינג מלכותיים. היום במדור - אופנת חורף: מעילים

חדשות כיפה רונית בליי וינגרטן 12/12/19 11:19 יד בכסלו התשפ

איך להתאים מעילים לבגדים? קייט ומייגן במצעד מעילי חורף מטריפים
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

החורף הוא עונה סגרירית ואפורה. שעות היום הקצרות והעננים האפורים משפיעים גם על הבחירות האופנתיות. והבגדים הופכים כהים יותר. 
הסיבה לכך אינה אופנתית בלבד, אלא פיזיקלית. 
צבעים כהים קולטים את כל ארכי הגל של קרני השמש, ולא משקפים את האור חזרה. אור השמש הפוך לחום. בחורף, כששעות האור מועטות והטמפרטורות נמוכות, הצבעים הכהים מסייעים לנו לשמור על חום הגוף.

הצבע האידיאלי, והפרקטי ביותר, הוא, כמובן, שחור. העניין הוא, שבני מלוכה נוהגים שלא ללבוש שחור למעט בימי זיכרון ואבל, ולכן, נדיר לראות מראה שחור לחלוטין. היחידה שלובשת שחור כאוות נפשה היא מייגן. 



בנוסף, בני מלוכה נוהגים לפי הכלל ״מלך צריך להיראות״, כלומר לבלוט בקהל. 



הדוכסיות הן השראה למעילים צבעוניים, ולכל אחת מהן הגרסה שלה לביצוע, בהתאם לחוש הסטייל שלה. שתיהן אוהבות מעילים לבנים. מעיל לבן ביום סגריר בולט מאוד על רקע הקהל, ומאיר את הלובשת על רקע הסביבה הכהה והמעוננת. 


/>  

מייגן ידועה בחיבתה למעילים בגזרות רכות ורפויות. פלטת הצבעים שלה כוללת צבעים כהים כמו כחול נייבי ואפור, ונייטרליים חמים כמו קרמל ובז׳, והיא עושה בהם שימוש כל ימות השנה. 
 

/>  

מייגן אוהבת מאוד את המראה המונוכרומטי. באירועים שבהם היא לא משלבת עם שחור, היא לובשת מראה בצבע אחיד. 
 

/>  

לעתים היא חורגת מהכללים של עצמה, כמו במקרה השמלה הסגולה והמעיל האדום, שהם שילוב צבעים מטורף ומדהים, שיהיה קשה להתעלם ממנו. 
 

/>  

קייט יכולה להעביר חורף שלם בכל צבעי הקשת. שמלות המעיל המפורסמות שלה מחוייטות תמיד בדיוק לגזרתה, ויש לה קולקציה ענקית של מעילים צבעוניים, שמתאימים לשמלות הצבעוניות שהיא לובשת תחתיהם. הצבעים החביבים עליה הם ירוק, כחול, אדום וקרם. 


קייט בוחרת לגוון גם במעילים מודפסים, אף שלרוב הצבע אחיד. 



אחד הצבעים ששתי הדוכסיות לבשו, הוא בורדו. שתיהן שילבו את המעיל עם שמלות בגווני יין, ובעיניי זו אחת הבחירות הקלאסיות לחורף, שיכולה לעבוד גם עם שחור, חום או לבן. 
 


מעיל הוא אחד הפריטים היקרים ביותר במלתחה חורפית, ולכן יש חשיבות למספר קריטריונים לפני שרוכשים אחד. 

כדי לבחור מעיל צבעוני, צריך לוודא, קודם כל, שהוא ישתלב עם הפריטים שכבר קיימים בארון והסגנון האישי.

שנית, הגזרה. אני מוצאת שדווקא הגזרות המחוייטות של קייט מחמיאות יותר, כיוון שהן מדגישות את המותן מעל בגדי החורף הכבדים והמסורבלים. 

ולבסוף, שאלת השאלות, האם המעיל איכותי וישמש לשנים רבות. מעיל איכותי הוא השקעה מעולה במלתחה וישמש לחורפים רבים. 

חורף הוא אכן עונה סגרירית, אבל אפשר להפוך אותו גם לעונה צבעונית.

 

לטורים קודמים

רונית בליי וינגרטן כותבת הבלוג שאנז עליזה.