צמרת ימינה ברמת אלקנה

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/09/19 11:13 א באלול התשעט

צמרת ימינה ברמת אלקנה
מבקרים באלקנה, צילום: מוטי הלר

בשבוע שעבר הגיעה צמרת מפלגת ימינה בהרכב מלא: איילת שקד, הרב והשר רפי פרץ, השר בצלאל סמוטריץ ונפתלי בנט, לאתר הבניה של פרויקט 'רמת אלקנה' בישוב עץ אפרים. מטרת הביקור היתה השקת תכנית הדיור של המפלגה. תכנית הדיור מדברת על הקמה של 100 אלף יח"ד באזור מערב השומרון. לא בכדי בחרו בימינה להשיק את התכנית דווקא ב'רמת אלקנה', שכן הפרויקט מהווה את חוד החנית של הפרויקטים במערב השומרון.

צוות טקטון ארח את המשלחת המכובדת, התרשם מתכנית הדיור ומתכנית התחבורה שהציג השר סמוטריץ. מנכ"ל חברת טקטון, זאביק יעקובוביץ, הראה לראשי ימינה את תכניות הבניה באזור. לפי תכנית האזור, בשנים הקרובות, הולכות להבנות מאות יח"ד שאותם יאכלסו אלפי אנשים. כל אזור מערב השומרון הוא בעל פוטנציאל ייחודי לקליטת מתיישבים כיוון שהוא ממוקם בקרבה למקומות תעסוקה באזור המרכז מחד ומאידך מציע לתושביו איכות חיים גבוהה.
חברת טקטון יוזמת ומבצעת מגוון פרויקטים ברחבי יו"ש. ברמת אלקנה החברה יזמה ומשווקת בימים אלה פרויקט של צמודי קרקע, בניה סמי רוויה ודירות גן-גג. בקרוב יצאו לשיווק שלבים נוספים בפרויקט רמת אלקנה ויאפשרו למשפחות נוספות להצטרף לקהילה המיוחדת שחיה בשכונה. בגני מודיעין החברה יוזמת ומבצעת מגוון פרויקטים למגורים, מסחר ופנאי, כחלק מהפיתוח והצמיחה של גני מודיעין והאזור. 
זאביק יעקובוביץ מנכ"ל טקטון אמר בעת הביקור: "אנו שמחים להיות חלק ולהוביל את תנופת הבניה וההתיישבות ביהודה ושומרון. אנחנו עדים לצמיחה הפנומנלית שמתרחשת בשנים האחרונות באזור יו"ש, ולאור המגמות, אנו צופים את המשך עלית הביקושים."

בסיום הביקור הבטיח יעקובוביץ לראשי ימינה להמשיך וליזום פרויקטים ייחודיים, חדשניים ופורצי דרך, ולהציע לזוגות ומשפחות פתרונות דיור איכותיים המותאמים לצרכי הציבור.