אחרי חודש וחצי, ברית מיוחדת בבית חולים וולפסון

צוות בית החולים וולפסון התגייס השבוע לערוך ברית מילה לתינוק שמאושפז בבית החולים. היה שמח

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/05/19 13:24 טו באייר התשעט

אחרי חודש וחצי, ברית מיוחדת בבית חולים וולפסון
שמחת הברית, צילום: דוברות בית החולים

השבוע  התקיימה בבית החולים וולפסון, ברית מילה מרגשת במיוחד.

לפני כחודש וחצי נולד כפג לאמא קשת יום שמתמודדת עם מורכבות פסיכוסוציאלית. התינוק היה מאושפז בבית החולים מיום לידתו. לפני כשבוע וחצי נמסר לאם ולעו"ס המלווה,  עולא אבו חלאוה, כי ניתן לערוך לתינוק ברית מילה.

העו"ס עולא פנתה במהירות למנהלת השירות הסוציאלי זהבית שפיצר, והאחרונה רתמה את צוות בית החולים למצווה החשובה של הבאת התינוק בבריתו של אברהם אבינו. ראשית חיפשה זהבית מוהל מוסמך שיהיה מוכן להגיע לבית החולים בהתנדבות. המוהל הרב אורן אליהו התגייס למצווה וניהל את הטקס.

את הברית ערכו באולם הישיבות של בית החולים שלקראת האירוע שינה את פניו והפך להיות אולם שמחות. על גבי הפלזמות הוקרנה ברכת מזל טוב לרך הנולד. שולחנות כוסו במפות צבעוניות, בלונים נתלו, שתייה קלה וכיבוד עשיר כיד המלך  מעשה ידי צוות המטבח ,בניצוחו של השף אבי קקון
צוות עובדי בית החולים הגיע בכדי לשמוח , לשמח ולהתרגש עם אם התינוק אחותו וסבתו

הרב שמואל ברקוביץ- רב בית החולים ליווה את האירוע מתוך שליחות גדולהמר יניב פוגל המנהל האדמיניסטרטיבי של בית החולים שימש כסנדק, ולצדו מאיר עזרן איש יחידת מחשוב ומע' מידע.  

עוד התגייסו  לאירוע אנשי צוות ביה"ח מתחומים שונים, אשר כל אחד מהם תרם באופן אישי וייחודי להצלחת האירוע המרגש : ראובן שניידר מצוות יחידת מחשוב ומע' מידע שימש כצלם האירוע, מתנדבת השירות הסוציאלי אורה אלישע היקרה , סייעה לאם בהתארגנות לברית מבחינת טיפוח אישי, וזאת באווירה של חום ואהבה .ועוד ועוד