עם דברים שיש בבית: 4 תחפושות שלא יעלו לכם שקל

נמאס לכם להוציא מלא כסף על תחפושות שמשמשות אתכם למסיבה אחת בלבד? הנה ארבע תחפושות מגניבות שתוכלו להכין בכמה דקות עם דברים שיש לכם בבית

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/03/24 13:58 ז באדר ב'

עם דברים שיש בבית: 4 תחפושות שלא יעלו לכם שקל
התחפושות הכי קלות להכנה, צילום: Mix and Match Studio,Shutterstock

גם אם קונים בעלי אקספרס או ב-shein, תחפושות עלולות להיות עסק יקר. כשמדובר בתלבושת ליום אחד בלבד חבל לבזבז כל כך הרבה כסף והשקעה, לכן מצאנו עבורכם 4 תחפושות מגניבות שלא ידרשו יותר מדי זמן או כסף, ותוכלו להכין אותן בדקה התשעים עם פריטים מהארון בבית.

ברבי

התחפושת הזאת תתאים בעיקר לבחורות בלונדיניות, אך לא רק. האחרות יוכלו להגדיר עצמן כבובות בראץ, או ברביות מודרניות. כל מה שצריך זה שמלה ורודה או חצאית וחולצה ורודים, נעלי בובה כל שהן ואקססוריז לבחירתכן. החליקו את השיער, שימו אודם ורוד וסומק בנדיבות וכולם יאמינו שאתם ברבית אמיתית.

מומיה

יש לכם נייר טואלט בבית? סביר להניח שכן. תיעזרו באחד מבני המשפחה כדי שילפף סביבכם את הנייר עד שתהיו מכוסים מכף רגל ועד ראש. אם מתחשק לכם להשקיע קצת יותר, בתחפושת שלא תיקרע תוך רגע, תוכלו להשתמש בתחבושות אלסטיות שיש לכם בבית. כעת כל מה שנותר זה איפור דרמטי בגווני שחור ולבן וצאו להפחיד את כולם.

תחפושת מומיה

תחפושת מומיה צילום: Stamatoyoshi,Shutterstock

דמות קומיקס

כל מה שצריך כדי להיראות כמו דמות שיצאה מקומיקס זה בגדים צבעוניים (עדיף מקושקשים, עם פסים או משבצות, כאלו שיראו הכי ציוריים) ועפרונות פנים בצבעים לבן ושחור. ציירו על כל הפרצוף נקודות לבנות (המשקיענים יכולים לצייר גם על הידיים) ובאמצעות העיפרון השחור חזרו על קווי המתאר של הפרצוף - הפה, הסנטר, הגבות. תתפרעו כמה שתרצו, אתם הרי דמות מצוירת.

רוח רפאים

נתקעתם בלי תחפושת בדקה ה-90? קחו סדין לבן מיותר שיש לכם בבית - כזה שגם ככה תכננתם לזרוק לפני פסח. גזרו שני חורים גדולים באזור העיניים ואתם מוכנים למסיבה.

רוח רפאים

רוח רפאים צילום: Mix and Match Studio,Shutterstock