4 מוצרים מעלי אקספרס שישנו לכם את כל החיים במטבח

לכל אחד יש בבית מוצרים שגורמים לו לשאול ״איך הסתדרתי לפניהם?״, ואנחנו מצאנו לכם בדיוק כאלו | ארבעה מוצרים מעלי אקספרס שישדרגו פלאים את החוויה שלכם במטבח

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 13/03/24 15:04 ג באדר ב'

4 מוצרים מעלי אקספרס שישנו לכם את כל החיים במטבח
עלי אקספרס, צילום: shutterstock

בין אם אתם אלופי הבישול ובין אם רווקים שמבשלים רק כדי שיהיה מה לאכול, תמיד כיף שיש מכשירים שיכולים לשדרג את החיים שלכם במטבח. מצאנו לכם ארבעה מוצרים בעלי אקספרס שיקלו על חווית הבישול שלכם משמעותית, וכמו תמיד - הם זולים במיוחד.

כפות מדידה

מכירים את זה שכותבים לכם במתכון כמויות לפי גרמים ואז אתם צריכים להוציא את המשקל, להשתמש בכלי מדידה ולהרגיש כאילו חזרתם עשרים שנה אחורה? לא עוד. קונים במחיר מזערי בעלי אקספרס את הכפות האלה ומודדים בקלי קלות ובלי להסתבך. לא מאמינה שלא הכרתי את זה קודם.

כפיות מדידה

כפיות מדידה צילום: עלי אקספרס


בקבוק לתרסיס שמן

לא יודעת אם שמתם לב, אבל תרסיס שמן בסופר עולה הרבה הרבה יותר מבקבוק שמן. במקום לבזבז את הכסף שלכם בכל קנייה בסופר, תשקיעו פעם אחת ותקנו מעלי אקספרס בקבוק לתרסיס. בכל פעם תוכלו למלא אותו בשמן שקניתם ולהשתמש כמו עשירים.

בקבוק לתרסיס שמן

בקבוק לתרסיס שמן צילום: עלי אקספרס

כותש שום

בכל פעם שמבקשים ממני במתכון לשים שום כתוש, אני כבר רואה איך היד שלי הולכת להזיע ממאמץ למעוך את השום באמצעות הכלי המעצבן שיכול היה להצטרף למכשירים בחדר כושר. הכותש הזה הרבה יותר קל, פרקטי ומהיר, וכדאי שיהיה לכם אחד כזה במטבח.

קוצץ שום

כותש שום צילום: עלי אקספרס

קוצץ

המכשיר הזה יכול לחסוך לכם כל כך הרבה זמן בכל כך מעט כסף. אתם בטח אומרים לעצמכם "כמה קשה זה כבר לחתוך סלט?", אבל אתם לא חושבים על כמות הדברים שתוכלו לעשות עם הקוצץ הזה. הוא מגיע עם מלא אפשרויות חיתוך שאפשר להחליף בכל פעם, כל מה שצריך זה להכניס את הירק וללחוץ. כמו קסם.

קוצץ ירקות

קוצץ ירקות צילום: עלי אקספרס