5 סיבות למה אתם לא באמת רוצים שירד אצלכם שלג

כולם חולמים על שלג לבן ויפהפה שיכסה את הרחובות ויצנח על התקרות, אך אף אחד לא באמת חושב על זה עד הסוף. הנה 5 סיבות למה אתם ממש לא רוצים שהשלג ירד באזור שלכם

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 30/01/24 15:16 כ בשבט התשפד

5 סיבות למה אתם לא באמת רוצים שירד אצלכם שלג
שלג בגן סאקר, צילום: Olivier Fitoussi,Flash90

שלג, שלג, שלג. מאז צנחו הטמפרטורות והגיע החורף האמיתי, כולם מחכים רק לדבר אחד, לבן וקפוא במיוחד. בזמן שהחרמון כבר חגיגי וצחור, בשאר הארץ לא נראה שהשלג המיוחל מתקרב לבוא. אך לפני שאתם מתבאסים, הנה 5 סיבות למה אתם לא באמת רוצים שירד שלג מחוץ לבית שלכם.

1. קפוא, קפוא, קפוא

אתם מדמיינים את עצמכם מדלגים בין גבישים ומכינים אנשי שלג, אבל אם תיזכרו לרגע בטמפרטורה בחוץ בזמן ששלג יורד, מתחת לאפס, תיזכרו שככל הנראה לא תוכלו להוציא את האף מהבית בלי צעיף, כפפות, כובע גרב וחרמונית. לא אופנתי במיוחד.

גן שעשועים מושלג

גן שעשועים מושלג צילום: Gershon Elinson,Flash90

2. חנייה היא רק חלום

גם אם כבר תחליטו לצאת מהבית, סביר להניח שלא תוכלו להזיז את הרכב שלכם. במידה וזכיתם והוא לא התכסה בשלג בגובה מטר וחצי, תצטרכו להתמודד עם כבישים רטובים, חלקלקים ומלאי גבישים. תחבורה ציבורית? כנראה שגם ממנה לא תוכלו ליהנות בימי השלג הקרים.

שלג בישראל

שלג בישראל צילום: Maor Kinsbursky,FLASH 90

3. תוציאו את הקמין

כשמדובר במקומות שלא ערוכים למצב, השלג עלול לפגוע בתשתיות המקומיות, לגרום להפסקות חשמל, נזק בכבישים ועוד. כשהטפרטורה בחוץ נמוכה כל כך לא מומלץ להיתקע בלי מזגן על חום.

קמין

קמין צילום: Alina Rosanova,Shutterstock

4. פחד אלוהים ישמור

עם כל הכיף שבשלג, הוא עלול לגרום ללא מעט בעיות בריאות ובטיחות. שלג וקרח עלולים ליצור משטחים חלקים ולהגביר את הסיכון לתאונות, נפילות ותקריות מסוכנות אחרות. טמפרטורות קרות הקשורות לשלג יכולות גם לתרום לחששות בריאותיים, במיוחד עבור אוכלוסיות פגיעות.

שלג

שלג צילום: Maor Kinsbursky,FLASH 90

5. החיילים האהובים שלנו

במיוחד עכשיו, אסור לשכוח שיש לנו חיילים גיבורים בדרום ובצפון, וירידה דרסטית של הטמפרטורות עלולה להשפיע עליהם בצורה ישירה. עם כל הרצון לתקוע גזרים בכדורים מושלגים, אין ספק שאף אחד מאיתנו לא רוצה לחשוב על חייל קופא מקור.

חיילים בשלג

חיילים בשלג צילום: Ayal Margolin,Flash90