מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

שביזות יום א': 10 טיפים שיעזרו לכם להניע את השבוע

החורף, המלחמה והחיים עצמם - כל אלו מקשים עלינו להתעורר ביום ראשון בבוקר ולהתחיל להניע את השבוע. הנה 10 טיפים שיעזרו לכם להתחיל את השבוע בדרך הרבה יותר טובה

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/01/24 15:26 יח בשבט התשפד

שביזות יום א': 10 טיפים שיעזרו לכם להניע את השבוע
שביזות יום א', אילוסטרציה, צילום: fizkes,Shutterstock

שביזות יום א' היא תופעה מוכרת וחוצת מגזרים, שמתעצמת עוד יותר עם המלחמה והחורף - שגורמים לכולם לרצות להישאר במיטה ולא להתחיל את השבוע. הבאנו עבורכם 10 טיפים שיעזרו לכם להתחיל את השבוע שלכם בצורה הרבה יותר טובה ועם הרבה פחות באסה.

1. תכנון זמן

כבר במוצאי השבת הקדישו זמן בכדי לתכנן את השבוע שלכם. ברגע שתדעו פחות או יותר מה אתם עושים בכל יום ומה עומד לפניכם, השבוע שלכם יתחיל עם הרבה פחות לחץ.

2. שינה טובה

למרות השנ"צ הארוך בשבת, נסו בכל זאת להקפיד על שינה טובה בסוף השבוע, כדי שתמלא אתכם באנרגיה ורעננות ביום ראשון בבוקר.

שינה טובה, למרות השנ"צ

שינה טובה, למרות השנ"צ צילום: New Africa,Shutterstock

3. ארוחת בוקר בריאה

אם אתם לא אנשים של ארוחת בוקר, זה הזמן להתחיל. אין דבר משמח כמו אוכל וארוחת בוקר טובה תעניק לכם אנרגיה לתחילת השבוע ומרץ להתחיל את היום. הקפידו על ארוחה עשירה ובריאה, כזאת שתהיה גם מפנקת וגם מלאה בויטמינים.

4. פעילות גופנית

פעילות גופנית כבר בתחילת השבוע יכולה לעזור לכם להגביר את מצב הרוח והאנרגיות ולהמריץ את הגוף. אפילו אם מדובר רק בכמה תרגילים פשוטים או מתיחות, אין ספק שיעזור לכם להזיז מעט את הגוף.

5. מוזיקה או פודקאסט

בדרך לעבודה או ללימודים, בחרו בשירים או פודקאסטים שיגבירו את מצב הרוח שלכם. כאלה שגורמים לכם להרגיש טוב יותר, מעוררי השראה או מצחיקים במיוחד. למה שתשמעו באוזניות יהיה השפעה על המשך היום ואפילו השבוע שלכם.

מוזיקה טובה

מוזיקה טובה צילום: Drazen Zigic,Shutterstock

6. להתחיל מוקדם

נכון, זה קשה, ובא לכם להישאר במיטה רק עוד חמש דקות או שעה - אבל כדאי לכם להתחיל את יום ראשון כמה שיותר מוקדם. כך תיכנסו בנחת ליום שלכם, תתחילו במשימות המוטלות עליכם ולא תיכנסו ללחץ כבר בתחילת השבוע.

7. חשיבה חיובית

למחשבות שלכם יש השפעה רבה על הדרך שבה תתחילו את השבוע. נסו להתחיל אותו במחשבות חיוביות, הזכירו לעצמכם את היכולות שלכם והביעו תודה על הדברים הטובים בחייכם.

8. חיוך

אין ספק, לכולנו אין כוח, לכולנו התחשק להישאר הבוקר במיטה וכל אחד הגיע עם הצרות שלו, אבל להתחיל את היום עם חיוך יעשה טוב יותר גם לכם וגם לסובבים אתכם, ויש לזה הרבה מאוד משמעות.

חיוך

חיוך צילום: Ground Picture,Shutterstock