עיצוב מעולם אחר: המלון הצפוני שיעניק לכם חוויה יחודית

מלון צעיר וכשר על שדרות הגעתון המפורסמות של העיר נהריה יעניק לכם חווית אירוח אחרת עם בריכה יפיפיה על הגג ומיקום נגיש במיוחד | וגם: עיצוב אירופי נוסטלגי שמצטלם נהדר

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 12/09/23 17:19 כו באלול התשפג

עיצוב מעולם אחר: המלון הצפוני שיעניק לכם חוויה יחודית
לובי המלון, צילום: CASA

תיירות הפנים של ישראל נפרסת על פני כל המדינה: החל מתיירים בתל אביב, לנופשים ברמת הגולן ולמכייפים באילת. אם יוצאים קצת מאיזור הנוחות התיירותיים של המדינה מגלים מקומות נפלאים. כזו היא העיר הגלילית נהריה ששוכנת על קו החוף - ומציעה בתי מלון מפתיעים וחופים יפיפיים. אנחנו התארחנו בבית המלון בוטיק "CASA" באחד מהסופ"שים של ספטמבר, וגילינו פנינה קסומה ונוסטלגית.

מושלם לצילומים - עם בריכה משגעת

בית המלון "קאזה" הוא מלון צעיר וכשר במרכזה של העיר נהריה. הוא שוכן בשדרות הגעתון, השדרה המפורסמת של העיר נהריה, וההגעה למלון נוחה מאוד (צמוד לרכבת). דרך מעלית כמעט נסתרת, בפסאז' קטן המחובר לתחנת הרכבת, ממתין לכם יקום מקביל ואתם נוחתים במלון בוטיק אירופאי תקופתי אי שם באמצע המאה הקודמת.

חופשה מפנקת בנהריה

חופשה מפנקת בנהריה | צילום: CASA

חובבי הצילום יהנו מהעיצוב המוקפד של המלון שכולו וינטג' ורטרו לפרטי פרטים, עליו הופקד המעצב קרלוס ז'ובין. המלון כולל 59 חדרים, במגוון רמות: החל מחדר סטודיו של 22 מ"ר ועד סוויטת אביב האקסקלוסיבית בגודל של 44 מ"ר. גולת הכותרת של המלון היא קומת הגג הכוללת את הבריכה היפיפיה המחוממת בחורף ופתוחה בקיץ. חוץ מהבריכה תוכלו למצוא בה גם בר ומרפסת פנורמית.

הבר במלון

הבר במלון | צילום: CASA

הבריכה במלון

הבריכה במלון | צילום: CASA

שדרות הגעתון וחוף הים

במלון מוגשת ארוחת בוקר עשירה, והוא כולל גם חדר כושר וספא מפנק. בשעות הערב מומלץ לרדת ולטייל בשדרות הגעתון המגיעות עד לים. לחובבי הקניון, קניון ארנה החדש הוא במרחק דקת הליכה מהמלון.

רוצים להתארח במלון בחג הסוכות? היכנסו לאתר והתעדכנו

כתובת: שדרות הגעתון 1, נהריה
טלפון: 04-6811900
אתר: reservation@casahotel.co.il

הכותב היה אורח המלון