חדש על המדף הג'ל שיסתיר את השקיות בעיניים

מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז השיק ג'ל חדש לעיניים שיעזור לכם לטפל בנפיחויות ולהסתיר את השקיות המסגירות את העייפות, עם תוצאות מוכחות תוך 14 ימים

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/05/23 10:45 כד באייר התשפג

הג'ל שיסתיר את השקיות בעיניים
צילום: shutterstock

כולנו מכירים את השקיות והנפיחות בעיניים שמלוות אותנו אחרי יום ללא שינה, ומדגישות את העייפות גם כלפי חוץ. במקום להעמיס במוצרי איפור כמו קונסילר או מייק-אפ, מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז השיק קרם ג'ל עיניים לטיפול ממוקד בסימני עייפות, פרי פיתוח של מעבדות ליראק פריז בשיתוף אוניברסיטת העיניים ע"ש רוטשילד בפריז. הסדרה בעלת פטנט חדש רשום עם תוצאות קליניות מוכחות תוך 14 ימים. 

צילום: יחצ חול

קרם ג'ל עיניים טיפולי -  82% הפחתה בסימני העייפות

קרם ג'ל עיניים מרענן ומרגיע עיניים עייפות בעל הפעולה המשולשת: טיפול בנפיחויות, כהויות (עיגולים שחורים) וקמטוטי הבעה באזור העפעפיים. מבוסס על טכניקת מזותרפיה. מועשר בפפטידים פעילים להגנה ולהבהרת אזור העיניים. מכיל: קפאין טהור להפחתת נפיחות, חומצה היאלורונית להענקת לחות, וויטמין C להפחתת כהויות.

סדרת דיופטי כוללת תכשירים לטיפול ממוקד בעור הרגיש סביב העיניים, המועשרים בפפטידים פעילים ושלושה סוגי חומצה היאלורונית, פטנט יחודי של חברת ליראק פריז: חומצה מקופסלת, חומצה ממריצה וחומצה מחליקה.