בואו לראות: אושיית הרשת שהעבירה את הבית שלה לקניון

אן סגל התפרסמה כשתיעדה את תהליך עיצוב הבית שלה ברשתות החברתיות וזכתה להתעניינות רבה. עכשיו היא לוקחת את השיתוף צעד אחד קדימה ומאפשרת לעוקבים לסייר בדירה שלה וללמוד את סודות העיצוב

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/03/23 15:58 ח בניסן התשפג

בואו לראות: אושיית הרשת שהעבירה את הבית שלה לקניון
צילום: אן סגל

שנתיים וחצי לאחר שהתחילה את דרכה ברשתות החברתיות, אן סגל מנהלת קהילה איתה היא חולקת טיפים ונוסחאות ניקיון שהופכות את המטלות המפרכות לקלות, נוחות ואפקטיביות. היא החלה לפעולבתקופת הקורונה כשעברה עם בן זוגה לדירה בתמ"א. אי שביעות הרצון שלה מהדירה הובילה אותה לשנות, לעצב ולסדר מחדש את הדירה, תוך מציאת פתרונות בתקציב נמוך. את תהליך העיצוב שיתפה ברשתות החברתיות ולאט לאט גיבשה סביבה קהילה איתה שיתפה בפתרונות, נוסחאות וטיפים לעיצוב ולסידור הבית המתאימים לכל כיס.

אן סגל מזמינה את העוקבים לעשות סיור בבית שלה - בתוך הקניון

לאושיית הרשת אתר בשם "מרמור האוס", אתר אינטרנט לניקיון וסידור הבית. לקראת פסח, סגל העבירה רפליקות של חדרי הבית שלה לקניון שבעת הכוכבים. מבקרי הקניון יוכלו להתרשם מהחרדים ולקבל טיפים מיוצרת התוכן. מעבר הדירה לקניון מגיע מתוך הסקרנות והבקשות החוזרות מאן להעניק לעוקביה סיור בביתה, ובמקום סיור דיגיטלי דרך הסטורי המבקרים יוכלו לבקר בעצמם בבית שלה ולהכיר מקרוב את סודות העיצוב שלה, ללמוד וליישם בביתם לקראת חג הנקיונות.

צילום: אן סגל

צילום: אן סגל