שערי צדק אישי: מערכת דיגיטלית חדשה בשבילכם

המרכז הרפואי שערי צדק משיק את שערי צדק אישי - מערכת ניהול לקוחות משולבת עבור אנשי הצוות והמטופלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/06/21 15:00 כב בסיון התשפא

שערי צדק אישי: מערכת דיגיטלית חדשה בשבילכם
הכי אישי, צילום: דוברות שערי צדק

המרכז הרפואי שערי צדק משיק את שערי צדק אישי, פלטפורמה דיגיטלית חדשנית בה כל מטופל יוכל לקבל את כל המידע האישי שלו באופן דיגיטלי, מקוון ומכל מקום שירצה. על ידי מערכת ניהול לקוחות משולבת, כל אחד מאנשי הצוות הרפואי – הרופא המטפל, האחות או מטפל אחר רלוונטי, יכול לקבל את המידע העדכני ביותר על המטופל ולראות מהם הצעדים הבאים הצפויים בטיפול שלו ולמעשה לקבל תמונה מלאה של 360 מעלות, על כל מטופל.
 
גם המטופלים עצמם יכולים לשפר את חוויית הטיפול שלהם - על ידי עדכון ההעדפות שלהם באזור האישי לגבי דרכי התקשרות וקבלת התראות: ב- SMS, במייל או בצ'אט או בטלפון. נתונים אלה נשמרים במערכת ניהול הלקוחות, כך שתמיד אפשר לפנות למטופל באופן שהוא בחר והגדיר.
 
מנכ"ל שערי צדק, פרופ’ עופר מרין: "הפורטל החדש הנו צעד נוסף לקידום חוויית הטיפול הפרסונלי ששם את המטופל וצרכיו במרכז. פורטל המטופלים מאפשר קבלת תמונת רפואית אישית מלאה, שמובילה לטיפול פרואקטיבי ורצף טיפולי החיוני כאשר מדובר בניהול מחלות ארוכות טווח. אין ספק שמדובר במהפכה שמשלימה מכלול צעדים שמובילים את שערי צדק לחזית הטיפול האנושי, המקצועי והמוביל”.
 
סמנכ"ל טכנולוגיות בשערי צדק, שימי בן ברוך: "המערכת שהשקנו היא מהמתקדמות ביותר בעולם ונותנת מענה מקיף לכל צרכי המטופל והמטפל. בחרנו בפלטפורמה של חברת סיילספורס בזכות האמינות הגבוהה, המקצועיות ורמת האבטחה הגבוהה הנדרשת בתחום הבריאות".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן