איך לקנות בנקסט ולא להתאכזב

למה כדאי לשים לב, על מה לא כדאי לוותר ואיך יוצאים מאושרים מחווית הקניות האינטרנטית? קבלו את המדריך לקנייה נכונה ומוצלחת באתר האופנה next.

חדשות כיפה נטע רובינשטיין, חדשות כיפה 02/11/20 12:23 טו בחשון התשפא

איך לקנות בנקסט ולא להתאכזב
next, צילום: צילום מסך

קניית בגדים באינטרנט אמנם לא דורשת המון זמן, מאמץ וחיטוט רגליים בין אינספור חנויות אך היא ללא ספק עלולה להביא לתוצאה שאינה רצויה כאשר הבגד שמתקבל במשלוח אינו תואם למידה, לצבע ולציפיות. הנה לכם כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם בעת רכישת הפריטים באתר next כדי שתרגישו שהקנייה שלכם - אכן מוצלחת. 

שבעה דברים שכדאי לשים לב אליהם בזמן הקנייה באתר: 

מידת הבגד

באתר נקסט מידות הבגדים מסומנות על פי המידות הנפוצות בבריטניה (UK). לפני כל בחירת מידה, מומלץ להיכנס למדריך המידות הנמצא ממש ליד האופציה לבחירת המידה ולהסתכל בטבלת 'המידות הבינלאומיות'. לרוב, המידות שלנו בישראל הן על פי המידות הנפוצות באירופה (EU), לכן כדאי לוודא שהמידה ה"אירופאית" שלכם תתאים למידה "הבריטית" המסומנת באתר. 

בנוסף, יש אפשרות לראות בטבלה נוספת את היקפי החזה, המתניים והירכיים של כל מידה ובכך להתאים את הבגד בדיוק להיקפים שלכם. 

* יש אומרים שהמידות באתר, טיפה יותר גדולות מהמידות האמיתיות ולכן כדאי לקחת את זה בחשבון. או עד שלא תנסו.. לא תדעו. 

טבלת מידות מסודרת

טבלת מידות מסודרתצילום: צילום מסך

סוג הבד 

גם לאלה שלא כל כך אכפת מתרכובת הבד, מומלץ להסתכל על סוג הבד והוראות הכביסה שלו. לעיתים בגד יכול להראות מדהים בתמונה, אך במציאות הוא מגרד ומעקצץ בגלל סוג הבד ושילובו עם בדים אחרים ואף נוטה להתכווץ לאחר כביסה ראשונה. אז אל תגידו שלא אמרנו. 

המלצות ותגובות מגולשים אחרים 

אם יש טיפ שהוא 'מאסט' במדריך הקניה לאתר, זה הטיפ הזה. מומלץ לא לפספס את ההמלצות, התגובות והשיתופים של אנשים שכבר קנו את הבגד הנחשק ומטוב ליבם רוצים לעזור לאחרים. אל תמהרו להכניס את הבגד לסל הקניות לפני שאתם בודקים את תגובות האנשים, זוהי אולי האינדיקציה הכי אמיתית שבה תוכלו להתרשם מהבגד. 

יש אפשרות החזרה

יש אפשרות החזרהצילום: צילום מסך

כדאי לשלב עם...

בכל פעם שתכנסו לתצוגת הבגד שבחרתם, אם תגללו עם העכבר מעט מטה, תוכלו לראות הצעות של פריטים אחרים שיכולים להתאים עם הבגד שבחרתם. אז אם אתם מחפשים לקנות הופעה שלמה, זה בדיוק המקום להקשיב להמלצות וגם אם לא, זה נותן כיוון להתאים את הבגדים שרכשתם לבגדים שנמצאים כבר בבית. 

משלוח ומיסים 

זמן הגעת המשלוח לישראל הוא בערך שבועיים מרגע הקנייה באתר. עלות המשלוח היא 15 ש"ח אך להזמנות מעל 100 ש"ח המשלוח הוא חינם. חשוב לשים לב! הזמנות שנעשות באתר מעל 75 דולר (נכון להיום, מעל כ-260 שקל) מחוייבות בתשלום מע"מ, ז"א עוד 18% עבור ההזמנה. לכן, כדאי לא לעבור את ה260 ש"ח עבור כל הזמנה. 

אם הגעתם ליותר? חלקו את ההזמנות שלכם וחכו בין הזמנה להזמנה לפחות 48 שעות, אחרת האתר מחבר את ההזמנות לחבילה אחת ואז בטוח תצטרכו לשלם את המס. 

קופונים והנחות

לרוב, כישראליים מצויים, כשקופץ לנו חלון התראה או פרסומת בזמן הגלישה באינטרנט אנחנו ממהרים להתעלם ממנו ולסגור אותו. באתר next, כדאי לשים לב לחלונות הקופצים או לבאנרים בתצוגת האתר. אולי הם מציעים לכם קודים להנחות שוות שלא כדאי לפספס. 

מדיניות החזרות 

אם בכל זאת אתם לא מרוצים מהרכישות שלכם, ניתן להחזיר לחברה  את הפריטים תוך 28 יום מתאריך קבלת החבילה. כל הפריטים המוחזרים חייבים להיות חדשים, ללא סימני שימוש, כולל כל ה'טיקטים'. הפריטים המוחזרים צריכים להיות בתוך השקית בה החבילה הגיעה כולל 'טופס ההחזרות' שמגיע יחד עם החבילה. את שאר פרטי ההחזרות תוכלו למצוא באתר תחת קטגורית 'עזרה' > 'החזרים'. 

חשוב לדעת, כאשר אתם שולחים בחזרה את הפריטים, עלות המשלוח עליכם ולא ניתן לקבל החזר כספי על כך.