תוכנית אימוץ אברך – עובדת

הרב נריה: "הרעיון שמישהו שלא מוצא זמן ויכולת ללמוד תורה – מאמץ אברך עמל תורה, מהציונות הדתית, קוסם מאוד לסרוגים. ללא הבדלי קוטר, צבע ומרקם הכיפה..."

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/01/16 11:51 כג בטבת התשעו

תוכנית אימוץ אברך – עובדת

במהלך ימי החנוכה, יצאו רבני קרן "אחד לאחד" בקריאה נרגשת לציבור הסרוג: להחזיר לעדיפות גבוהה את לומדי ועמלי התורה מקרב הציונות הדתית. מתברר שגם שבמקביל לסוגיות חשובות ולא חשובות שנמצאות על סדר היום הדתי, התברר כי הציבור הדתי מעריך את לומדי התורה ונרשמה התגייסות מרשימה על מנת לסייע ללומדים., התגובות והפניות, כמו גם התרומות מלמדים כי לימוד התורה, נחשב עדיין ליעד נשאף בקרב צעירים דתיים לאומיים...

"מכל עבר אנו שומעים עד כמה חשוב לציבור שלנו, על דעותיו וסגנונותיו השונים לחזק את לומדי התורה", אומר הרב יצחק נריה, יו"ר הקרן. "זה חוצה את כל שדרות הציבור מרבני ישיבות הקו ועד לישיבות התיכוניות. מהרב יעקב שפירא ועד לרב שרלו. את הרצון הזה המשותף לכולם, אנו רותמים לטובת עולם התורה ולהצלחה במקומות שעד כה לא ממש צלחו, לצערנו."

"כולנו התגייסנו לסייע למשפחות טרור, למשפחות שכולות ליתומים ואלמנות", מזכיר הרב נריה. "עם ישראל התגלה בתפארתו, כעת עלינו לסייע ללומדי התורה שהפרוטה לא מצויה בידם, ולאור הנסיבות הכואבות נדחקו קצת הצידה ברשימת סדר העדיפויות. כעת מתגייסים כולם לסייע להם לשמור על תורתם!"

הקרן מפעילה אתר אינטרנט מתוחכם שמאפשר לכל אדם לבחור לעצמו ישיבה, מוסד או אפילו אברך מסוים מקרב הציונות הדתית ולתמוך בו, כל שקל שנתרם עבורו מגיע אליו 100% איש איש כנדבת ליבו, כדי לסייע לעמלי תורה לעסוק בה מתוך נחת ולא בקושי ובצמצום.