צבעי האיפור לחורף.

איפור החורף , מתאפיין בצבעים נועזים יותר. אם בקיץ התאפרנו בקו טבעי הרי שהמגמה משתנה...החורף מביא איתו חגיגת- צבעים ססגונית במיוחד לאוהבות האיפור

חדשות כיפה אורית ויזל 07/02/04 00:00 טו בשבט התשסד

החורף מביא איתו חגיגת- צבעים ססגונית במיוחד לאוהבות האיפור:

איפור החורף , מתאפיין בצבעים נועזים יותר. אם בקיץ התאפרנו בקו טבעי הרי שהמגמה משתנה , קולקציית האיפור של חברות הקוסמטיקה מצוידות כעת בגוונים כהים ונועזים יותר.

הרעיון פשוט : אנחנו חיוורות יותר, הפנים שלנו יבשות (תנורים ומזגנים מייבשים, מה לעשות) ובנוסף- בגלל הקור העז, שוכחות לשתות. התוצאה היא עור -פנים אשר נראה יבש ומתוח.

את כל זה בא לפתור ( לפחות למראית עין) האיפור. כך שאם בקיץ הקפדנו על איפור מה שיותר קליל (שלא יימרח )הרי שבחורף אפשר להתאפר בלי חשש!!!

המייקאפים של החורף מכילים מרכיבי לחות מעשירים. קיימים גם מייקאפים המכילים מרכיבים מיקרוסקופיים- מחזירי אור, וכך – גם עור יבש יכול להראות נפלא. לא לשכוח שבארצנו הקטנטונת, השמש מזיקה לעור גם בחורף, לכן יש להקפיד על מייקאפ המכיל מסנן קרינה ( או לפחות להניח אותו לאחר שמרחנו קרם לחות המכיל מסנן שכזה.)

זה הזמן להשתמש בצלליות קרמיות- יש להן מראה עשיר, עמידות גבוהה, והם עשירות בלחות ולא מייבשות את העור. גם בבחירת הגוונים אשר להעז יותר: בניגוד לקיץ, אפשר להשתמש בצבעים כהים יותר לאיפור העיניים : אפורים, שזיפים , גווני סגול ובורדו וכמובן חומים- מבלי לחשוש למראה "כבד מדי ".

המסקרות החורפיות מצטיינות בסיבים מיקרוסקופיים אשר נדבקים לריס בזמן המריחה ויוצרים מראה מאורך אשר מחמיא לבהירות- עור ולבעלות ריסים קצרים. מצטרפות לחגיגה המסקרות בעלות 2 השכבות אשר פועלות באותה שיטה ( שכבה ראשונה מאריכה ושכבה שניה צובעת)

ובאיפור השפתיים- חגיגה כפולה: הגלוסים, אשר חדרו חזק לאופנה גם מטפלים וגם משקמים שפתיים יבשות (וכאלה יש בחורף בשפע…) הגלוסים עשירים בלחות ומצויים בקשת רחבה מאשד של צבעים , מה שמאפשר אופציות רבות ומראה מחמיא לכל אישה ואישה.

הכותבת אורית ויזל , הינה מאפרת ובעלת האתר www.ov-makeup.co.il


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368