עושים סדר

כמה פעמים שמעתם את עצמכם אומרים, אני זקוק ליותר זמן? יומן חדש מבקש לעשות לכם סדר בעניינים

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/07/12 14:15 יא באב התשעב

עושים סדר

אנחנו בקלות יכולים ללכת לאיבוד בין אורח חיים האינטנסיבי, העבודה, המינוס בבנק, המשכנתא, בני הזוג שאנחנו, ההורים שאנחנו לילדים שלנו. יומן לא שגרתי יציל אתכם מטעויות וילמד אתכם לנהל עצמכם בצורה מיטבית כך שתאפשר לכם להיות אדונים של הזמן שלכם, שלרוב שווה גם כסף.

מירב הגלילי, תושבת באר אורה שבערבה הדרומית, המתמחה באימון לאיכות חיים והקניית ואורח חיים מיטבי, הבינה כי אין עוד טעם בעוד יומן עם תאריכים וסימון פגישות לרופא או לאירועים משפחתיים. גלילי, פיתחה דרך חדשה הנקראת בראשי תיבות "שיטה" והפכה באמצעותו את היומן לכלי התפתחותי אישי עם יישום של גישה מעשית לניהול עצמי מיטבי באמצעות מודל שיטתי שמנהל נכון את הזמן המועט שיש לנו לצרכי עבודה, משפחה ועוד.

לוח השנה שנחל הצלחה גדולה בשנה שעברה שידרג עצמו השנה לאחר חיבור מעניין ולא שגרתי בין הגלילי למנהלי חברת ההפצה הדתית " דברי שיר" שערכו מספר שינויים ותוספות המותאמים לציבור הדתי הלאומי ובאופן מפתיע הביקוש ליומן "שיטה" גדל לקראת החגים.

רן שריד, מנהל חברת "דברי שיר" הכניס ביומן בו אלמנטים נוספים מתוך עולם היהדות. כל חודש וכל שבוע קיבל פיתוח רעיוני רוחני הלקוח מספרי המוסר והחסידות העולים בקנה אחד עם עקרונות ייעול הזמן.