עד 100 ₪ - לבית

החגים מתקרבים ויש הכנות, בין אם זה לימוד לקראת החג או קניות בגדים ואוכל ובכלל להחליט איפה מתארחים או את מי מארחים . ואז גם צריך לקנות מתנות. אז ניסינו לעזור לכם

חדשות כיפה עדי מאמו, כיפה 04/09/14 16:51 ט באלול התשעד

עד 100 ₪ - לבית
shutterstock, צילום: shutterstock

לכבוד החגים המתקרבים מעבר להוצאות הצפויות של בגדים ואוכל יש את הסעיף שהוא בדרך כלל גם הכי מסובך - מתנות. צריך לקנות מתנות לחמות, לבעל, לילדים, לאישה ולשלל המארחים והאורחים שצפויים לפגוש במהלך החג. אף אחד ששאלתי לא ידע להגיד לי מאיפה זה התחיל אבל ברור שזה קיים, וכולנו מתגייסים למשימה.

אז חיפשנו מתנות שלא יחוררו לנו את הכיס יותר מידי, מתנות שאפשר לקנות ולשמח את האנשים מסביבנו . אז הנה ההצעות של מבחר חנויות למתנות שלא יחרגו מ 100 ₪ ואפילו הרבה פחות.

רטרו שיק ברשת הום סנטר

זוג קרשי חיתוך (42.90 שקל)(צילום: יחצ, דודו אזולאי)

הגעגוע לימים התמימים של פעם, שבהם הכל היה הרבה יותר פשוט, מוליד עוד ועוד מוצרים בסגנון רטרו. ועכשיו ברשת הום סנטר: סט מקסים לבית, בסגנון שנות ה-50. במסגרת הסט - תחתיות לכוסות, זוג קרשי חיתוך ומתלה לשלוש מגבות מטבח - וכולם יחד יכולים להיות יופי של מתנה לחג! להשיג ב-46 סניפי הרשת.

מחירים: תחתית לכוס (29.90 שקל), זוג קרשי חיתוך (42.90 שקל), מתלה ל-3 מגבות מטבח (39.90 שקל).

מתחדשים בראש השנה עם 'רשת' נעמן

נעמן, מגוון אפשרויות Mix & Match ליצירת אווירה רעננה וייחודית (צילום: יחצ)

בימים אלה, רשת נעמן משיקה קולקציית כלים חדשה, המציעה מגוון אפשרויות Mix & Match בטקסטורות וצבעים שונים, ליצירת אופי ייחודי ומלא חיים לבית, בקלות ובפשטות.
בקולקציה החדשה ניתן לבחור ולעצב את שולחן החג עם שלל פריטים דוגמת: כלי הגשה, מערכות אוכל, כלים לעוגות ופירות, קנקני תה ושתיה קרה, מגשים ועוד, ולהרכיב בעזרתם אינסוף קומבינציות, עד לקבלת ההתאמה הרצויה שתפיח אווירה רעננה ואישית בכל חגיגה קולינרית שתבחרו: סעודת חג, נשנושים בשבת שמשית עם חברים, או ארוחת שישי משפחתית עם היקרים לכם.
טווח מחירים החל מ- 9.90 ₪ - 99.90 ₪
בנוסף, מבצע - על כל קנייה ב- 199 שקלים הוסף 30 שקלים וקבל סירי זכוכית או מעמד לעוגיות רטרו ב-39 שקלים בלבד

חברת BRASS בקולקציה של כוסות יין וקוקטיילים

מסמני כוסות המעוצבים בצורת דמויות אנושיות (צילום: יחצ)

לקראת עונת החגים מציגה חברת - way of life BRASS לאביזרי בישול ואירוח, קולקציה מרהיבה של כוסות יין וקוקטייל, שעיצבו במותג היוקרה ההולנדי Vacu Vin בהתאמה לדרישות האירוח החגיגי. בקולקציה: זוג כוסות יין לבן/ אדום, כוסות לקוקטיילים ומרטיני, זוג כוסות קוקטייל נמוכות וזוג כוסות קוקטייל גבוהות . להשלמת ההגשה מציגה החברה 12 מסמני כוסות המעוצבים בצורת דמויות אנושיות או 8 מסמני כוסות קלאסיים בצורת חותמות הנדבקים באמצעות ואקום לכל משטח.

מחירים : זוג כוסות יין לבן - 54.90 ₪, זוג כוסות מרטיני - 79.90 ₪ , זוג כוסות קוקטייל נמוכות - 59.90 ₪ , זוג כוסות קוקטייל גבוהות - 59.90 ₪, 12 מסמני כוסות אנשים - 44.90₪ , 8 מסמני כוסות קלאסיים- 44.90 ₪

מארז חבילות זרעים אורגניים לגידול ביתי במושבניק

(צילום: יחצ, ניר עצמון)

"מושבניק" המספק פירות וירקות טריים מהשדה היישר לבית הלקוח, מציע מוצר חדש וחוויתי המספק פעילות משותפת להורים וילדים מבלי לצאת מהבית- ערכות זרעים לגידול ביתי הכוללות זרעים של מגוון גידולים, אותם ניתן לזרוע באדנית בבית או בגינה. בין מגוון המארזים ניתן למצוא מארז צמחי תבלין הכולל בזיליקום, פטרוזיליה ורוקט, מארז אדנית תה המכיל מרווה, סטיביה ומליסה , מארז אדנית נבטים לסלט עם צנונית, חרדל וברוקולי ועוד מגוון חבילות זרעי פרחים, תבלינים וירקות. לכל מארז מוצמדת ערכה לשילוט הזריעה כדי לא לשכוח מה נזרע, וכל מה שצריך על מנת ליצור בבית גן ירק אורגני ללא ריסוס או כימיקלים.
מחיר- החל מ 29.90 ₪ (תלוי בסוג זרעים)
אתר מושבניק - www.moshavnik.co.il

רשת ביתילי

(צילום: יחצ, שמעון מנטאל)קופסאות איחסון 59-69 שח

(צילום: יחצ, שמעון מנטאל) עששית 79 שח

רשת H&O

מגבות מטבח 29.9 ש"ח (צילום: יחצ, ישראל כהן)