נירולין עם הפנים לחורף

חדשות כיפה שירה רביד 21/12/16 20:54 כא בכסלו התשעז

נירולין עם הפנים לחורף
יחצ, צילום: יחצ

במזג אוויר חורפי נוטה עור הפנים להתייבש ולהיסדק, זאת בנוסף להזדקנות הטבעית של העור. התקופה הקרבה דורשת התייחסות מיוחדת לשימור העור.

אחת הדרכים הקריטיות להתגוננות מפני התייבשות והזדקנות העור, היא שימוש יומיומי בתכשירי טיפוח איכותיים המכילים לחותנים ברמה גבוהה וחומרים פעילים בריכוזים גבוהים ,שיעודדו ייצור וחידוש הקולגן בעור, מה ששומר על האלסטיות, הגמישות ומונע סדקים בעור בתקופה " יבשה "זו.

בחיפוש אחר תכשירים איכותיים, כדאי לשים לב שבמוצרים המכילים "חומצה אלפא הידרוקסית" המסירה את השכבה העליונה של העור, עלולה השכבה החשופה שמתחתיה להיות פגיעה. חשוב לשלב ויטמנים ולחויות כגורמים מאזנים הבונים את העור מחדש ומונעים התייבשות.

הקרם המחדש Plus מבית Nirolin, נותן מענה מדוייק לצרכי עונת החורף. הוא מורכב משילוב של חומצה לקטית וסיצילית, ריכוזים גבוהים של ויטמין c בצורתו הטבעית, רטיניל ורטינול. בנוסף מכיל נגזרות סוכרים אוראה וסקוואלן , הידועים בתרומתם הרבה לשמירה על לחות העור. תרכובת ייחודית זו עובדת היטב הן לחידוש תאי העור ולמניעת סדקים, והן להענקת לחות איכותית ועשירה לעור. כדאי למרוח את הקרם על עור לח, שכן הלחות מסייעת לקרם להיספג טוב יותר.

מחיר מומלץ לצרכן: 220 ₪

"נירולין לייף סיינס" בע"מ, היא חברה ישראלית חדשה שנוסדה במטרה לשווק ולפתח תכשירים קוסמטיים כדי לתת מענה הולם לצרכים בתחום הקוסמטיקה ובריאות העור.

סקר שנערך ב"נירולין" בשיתוף מכון "דיאלוג", מצביע על הנתונים הבאים:

94% מהנשים בישראל בגילאי 30 ומעלה, משתמשות בתכשירי טיפוח לעור הפנים : תכשירי לחות, סרום, פילינג עוד.
כ - 65% מהן, רוכשות את המוצרים בעלות ממוצעת של 100 שקלים בחודש (כ - 1,200 שקלים בשנה) ומעלה.
כ - 25% מהרוכשות משקיעות בעצמן כ - 200 שקלים בחודש (כ-2,400 שקלים בשנה ) ומעלה.

המטרה של נירולין היא לצמצם לצרכנית הסופית את העלויות. במסגרת מודל שיצרו בחברה, מקבלות צרכניות הקצה תכשירי טיפוח לעור הפנים, שמושקע בהם מגוון וריכוז גבוה מהמקובל של חומרים פעילים: לחות, מיצוק העור, העלמת קמטים, מתיחה וחידוש מראה העור וזאת מבלי שיוסיפו להשקעה הכספית מאומה מעבר למה שהן משקיעות בעצמן או מוכנות להוציא על עצמן היום.