מזומן דרך הסלולר

מהפיכה בבנקאות הדיגיטלית בישראל: "מזומן בסלולר" – מהיום ניתן למשוך מזומן באמצעות הסמארטפון, ללא צורך בכרטיס אשראי

חדשות כיפה באדיבות בנק לאומי 12/10/15 17:06 כט בתשרי התשעו

מזומן דרך הסלולר
פלאש 90, צילום: פלאש 90

לאומי דיגיטל ממשיך לשדרג את חווית הלקוח ומשיק את שירות "מזומן בסלולר". לראשונה בישראל, לקוחות לאומי יכולים למשוך מזומן ממכשירי הכספומט של לאומי באמצעות הצמדת הטלפון הנייד (סמארטפון) למכשיר הכספומט, ללא צורך בכרטיס אשראי.

השירות ניתן חינם ללקוחות לאומי המנויים על שירותי לאומי באינטרנט והמשתמשים באפליקציית לאומי בסלולר, לאחר תהליך רישום חד-פעמי ופשוט. לצורך ביצוע משיכת המזומן, ניגשים למכשיר כספומט של לאומי, מצמידים את הסמארטפון לרכיב ייעודי שנמצא על גבי מכשיר הכספומט, מקישים קוד משיכה סודי ובוחרים את סכום המשיכה.

לאומי הוא הבנק הראשון בישראל המציע ללקוחותיו שירות מהפכני זה, המבוסס על טכנולוגיה ישראלית חדשה ופורצת דרך, שמאפשרת את זיהוי מכשיר הסלולר בקרבת מכשיר הכספומט באמצעות טכנולוגיית Bluetooth. שירות "מזומן בסלולר" נתמך ע"י אייפון מדגם S4 ומעלה, וע"י סמארטפון עם מערכת הפעלה אנדרואיד בגירסה 2.3 ומעלה.

בשנים האחרונות, ישנה מגמה הולכת וגוברת של הסטת הפעילות הבנקאית מסניפי הבנק לטובת ערוצי המובייל. לאומי היה הראשון במערכת הבנקאית לזהות מגמה זו, ומשקיע משאבים רבים בפיתוח ובשכלול היכולות הטכנולוגיות שלו, במטרה לאפשר ללקוחותיו לבצע פעולות בנקאיות - פשוטות כמורכבות - בכל הערוצים הדיגיטליים, מכל מקום ובכל זמן. כיום, כ- 50% מהיקף הפעילות הבנקאית של לקוחות לאומי מתבצעת בערוצי הדיגיטל.

"מזומן בסלולר" הוא פיתוח נוסף של לאומי דיגיטל, שנועד לשפר את חווית המשתמש ולאפשר ללקוחות לבצע פעולה בנקאית שכיחה בתהליך קצר, פשוט ויעיל. הוא מצטרף לשורה ארוכה של שירותי דיגיטל מתקדמים, שלאומי היה הראשון לפתח במערכת הבנקאית בישראל, ובהם: 'יתרה ברגע', 'הפקדת שיק בסלולר', 'חשבון הבנק שלי בפייסבוק', 'מזומן ב-SMS', 'העוזר הדיגיטלי', 'לאומי טוטאל דיגיטל' ועוד.