מה אתם יודעים על ט"ו בשבט?

משחק חברתי חדש שמושק בימים אלו לקראת ט"ו בשבט יאפשר לכם להפעיל חידון חברתי דרך מכשירי הסמרטפון וללמוד על נושאי החג ומצוות התלויות בארץ

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 14/01/16 13:45 ד בשבט התשעו

'מכון התורה והארץ' מגיש לקראת טו' בשבט משחק חברתי אינטראקטיבי - 'אתגר הארץ הטובה' חידון קבוצתי נחמד אותו תוכלו לשחק גם בקבוצות גדולות דרך מכשירי הסמרטפון וללמוד על נושאי החג ומצוות התלויות בארץ.

מדובר באתגר אישי וקבוצתי גם יחד. כל אחד מן המשתתפים משחק מהמכשיר הנייד האישי שלו, ממחשב נייד או טאבלט (דרוש חיבור לאינטרנט), אך כל אחד הוא גם חלק מקבוצה ומשפיע על מצב הניקוד הכללי.

המנחה מוביל את המשחק ממסך המשחק הראשי המוקרן על מסך גדול במרכז החדר, ומנהל את שלבי המשחק בפשטות על ידי מחשב בנייד ומפעיל בעת הצורך את הסרטונים שמצורפים לשאלות השונות.

המשחק הוא חלק מתכנית שלמה לקהילות שמפעיל המכון לקראת טו' בשבט הכוללת ערכת לימוד מיוחדת לט"ו בשבט, העוסקת בעניינו של יום, מבחינה הלכתית ורעיונית. הערכה כוללת חוברת עם מערכי שיעור, מצגות מעוצבות ומקורות לקהל. הערכה מוגשת על דיסק און קי, בצירוף עותק קשיח של חוברת המערכים למנחה וחוברת נוספת בשם 'הארץ הטובה' שמכילה את סדר טו' בשבט בצירוף מדרשים, סיפורים ועוד.