לשלם חשבונות דרך הסמארטפון

לראשונה בבנקאות בישראל: "צלם ושלם" של בנק לאומי מאפשר תשלום שוברים בסמארטפון

חדשות כיפה באדיבות בנק לאומי 12/10/15 16:58 כט בתשרי התשעו

לשלם חשבונות דרך הסמארטפון
shutterstock, צילום: shutterstock

לאומי ממשיך לפתח את שירותי הדיגיטל המתקדמים בישראל ומציע ללקוחותיו אפשרות לשלם מגוון חשבונות באמצעות הסמארטפון, על ידי צילום שובר התשלום בלבד וללא צורך בהקלדת פרטי השובר. השירות החדשני תומך בשוברי עירייה כגון ארנונה, מים וחנייה, וכן בתשלומים עבור חברת החשמל ובזק.

עד עתה, תשלום חשבונות באפליקציות השונות התאפשר בעיקר באמצעות הקלדת קוד השובר. כעת, באמצעות אפליקציית לאומי בסלולר, ניתן יהיה לשלם שוברים בהליך מהיר - מצלמים ומשלמים. לוחצים על כפתור "צלם ושלם" במסך הכניסה לאפליקציה, מצלמים את החלק התחתון של השובר, בוחרים כרטיס אשראי לתשלום מרשימה (ללא צורך בהקלדת פרטי הכרטיס) ומאשרים את הפעולה. לאומי הינו הבנק היחידי בארץ המאפשר תשלום באמצעות האפליקציה ועושה שימוש בטכנולוגיית סריקה מתקדמת.

בשלב זה ניתן לשלם עבור שוברים של עשרות עיריות על ידי צילום השובר, ביניהן: חיפה, הרצליה, באר שבע, אשדוד ועוד. בנוסף, ניתן יהיה לשלם באמצעות הזנת פרטי השובר של מאות מועצות ועיריות נוספות ברחבי הארץ (לא כולל ירושלים ותל אביב). בעתיד תורחב רשימת העיריות וכן סוגי השוברים איתם ניתן יהיה לשלם באמצעות "צלם ושלם" .

"צלם ושלם" הוא פיתוח נוסף מבית לאומי דיגיטל שנועד לשפר את חווית המשתמש ולאפשר ללקוח לבצע פעולה בנקאית שכיחה מכל מקום ובכל זמן שנוחים לו. הוא מצטרף לשורה ארוכה של שירותי דיגיטל מתקדמים, שלאומי היה הראשון לפתח במערכת הבנקאית בישראל, כולל 'משיכת מזומן בסלולר' 'הפקדת שיק בסלולר', יתרה ברגע והזדהות בתבנית.