לכבוד ט"ו בשבט: "קרוב ללב" חילקו ערכות מיוחדות לחג

מעל 10000 ערכות לחג ובהן ספר טיולים ברחבי ישראל וזרעים לשתילה, חולקו על ידי פעילי ומנהלי עמותת "קרוב ללב" : " צאו אל השכנים שלכם ובלו איתם את החג!"

חדשות כיפה שירה רביד 20/01/16 17:14 י בשבט התשעו

לכבוד ט"ו בשבט: "קרוב ללב" חילקו ערכות מיוחדות לחג
יחצ, צילום: יחצ

חודש וחצי בלבד חלפו מאז קמפיין החנוכה המצליח של עמותת "קרוב ללב", במסגרתו הדליקו יחד נרות חנוכה כ-30,000 משפחות דתיות וחילוניות.

כעת, כשט"ו בשבט בפתח ויחול בשבוע הבא, פוצחת העמותה בקמפיין חדש, במסגרתו חילקה אלפי ערכות לחג, ובהן ספר הטיולים "ארץ המעיינות" וזרעים לשתילה.

יעקב נמן, סמנכ"ל "קרוב ללב" מציין, כי המטרה כולה היא לקרוא להמוני בית ישראל לדפוק על דלתות השכנים ולהזמין אותם לבלות יחד. "ט"ו בשבט הוא שוב הזדמנות מצוינת להיזכר בשכנינו, לצאת מן הקונכייה בה אנו חיים ביתר ימות השנה, לדפוק על הדלתות ולפתוח את הלבבות. אנו רוצים לראות יותר חיבורים בעם ישראל, יותר אחדות ויותר קרבה בלתי אמצעית בין איש לשכנו".

(צילום: יחצ)

פרויקט ט"ו בשבט הקרוב מרכז סביבו אישי ציבור ואנשי תקשורת רבים, אשר שמחו להירתם למטרה החשובה. בין האישים שהצטלמו לפרויקט ומתכוונים לדפוק על דלתי שכניהים ולהעניק להם במתנה את ערכת ט"ו בשבט של "קרוב ללב": העיתונאים ידידיה מאיר, אבי רט, קלמן ליבסקינד ואראל סג"ל, וכן אדווה ביטון, ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, מזכ"ל בני עקיבא, דני הירשברג, יוני שטבון, אבי וורצמן ומנחת הטלוויזיה איה קרמרמן.

"בואו נפתח מסלול עוקף תקשורת, עוקף פוליטיקה, מסלול ישיר אל הלבבות של השכנים שלנו", אומר ידידיה מאיר. "החיבור האישי הוא שיביא את השינוי האמיתי", מוסיף אראל סג"ל.