מהו מחיר הובלה ריאלי? טופ הובלות מסבירים

חדשות כיפה תוכן שיווקי 03/06/20 16:56 יא בסיון התשפ

מהו מחיר הובלה ריאלי? טופ הובלות מסבירים
עוברים דירה, צילום: shutterstock

מחפשים אחר מחירון הובלת דירות מומלץ לצרכן? אפשר להבין אתכם, במיוחד בימים כל כך תחרותיים הכוללים המון חברות הובלת דירות. בעוד שכל חברה לפעמים מרגישה חופשית לקבוע מחירי הובלות כפי שמתחשק לה, מגיעים הצדיקים של פורטל טופ הובלות ומציגים לנו מחירון הובלות מומלץ לצרכן החכם.

אם אתם מעוניינים לדעת איך לחשב הובלה ב-2020, אתם מוזמנים לבקר כבר עכשיו בפורטל הנקרא טופ הובלות – פורטל ההובלות הכי גדול בארץ. מעבר למחירונים מומלצים שתמצאו שם, תוכלו למצוא גם המון מידע שימושי שילווה אתכם בעולם ההובלו. כידוע לכולנו, לא פשוט למצוא חברת הובלות וגם לא פשוט לקבל מחיר טוב שלא יהיה מלווה לגרימת נזק בציוד ובריהוט. רוצים לאתר מובילים מקצועיים ומומלצים? עושים זאת בקליק אחד וגם מבצעים השוואת מחירים בין חברות הובלה בכל הארץ ולפי אזורים.

כמה נשלם על הובלה ומה צריך לקחת בחשבון לפני הובלות?

אז מהו מחיר הובלה ריאלי? קודם כל, צריך לבדוק מה אתם מתכננים להוביל. אם אתם מחפשים אחר הובלת פריט בודד, בדרך כלל הובלות אלו נעות בטווחי מחירים של 150 ₪ - 350 ₪ בממוצע. הובלה כבדה? 700 ₪ ועד 1,400 ₪ בממוצע (אם צריך הובלת מנוף אז היא תהיה יקרה יותר, כמובן).

חשוב לזכור, כשמדברים על מחירי הובלות ריאליים, חובה באותה הנשימה גם להזכיר את נושאי הגישה לדירה ולמקום ממנו נדרשת הובלה. יש בעיית גישה? ההובלה בהכרח תעלה לכם יותר. מעוניינים לערוך השוואת מחירים בין מובילים לפי אזורים? רוצים לדעת כיצד לחשב מחירי הובלות דירות והובלות משרדים? אולי הובלת מפעל שלם? נסביר כיצד תעשו זאת:

איך משווים מחירים בין חברות הובלות לפי אזורים ספציפיים?

עושים זאת בעזרת מומחים בתחום ובענף ההובלות הארצי, כולל שירותי אחסון לטווח קצר וארוך, שירותי פריקת ציוד וריהוט, שירותי אריזה לפני מעבר דירה ועוד. מעבר דירה זהו תהליך לא פשוט, אין ספק, אבל בהחלט אפשר לפשט ולייעל את התהליך אם מסתייעים באנשי המקצוע הנכונים.

במקרה זה, אנשי המקצוע שלכם הם מוביל מומלץ שמאתרים דרך פורטל טופ הובלות. כל מה שצריך לעשות זה דבר כזה: אתם משאירים את הבקשה או הפנייה שלכם בפורטל. הבקשה צריכה להיות משהו בסגנון הבא: אני צריך מוביל מקצועי עם אחריות על הובלה באזור ראש העין.

מה קורה לאחר שמשאירים פנייה בפורטל טופ הובלות?

לאחר מספר דקות, פורטל טופ הובלות שולח אליכם עד 3 הצעות מבעלי מקצוע מתאימים ומהימנים, חברות הובלת דירות, מובילים בראש העין וכו'. תוכלו לערוך השוואת מחירים לחברות הובלות בכל אזור, לקבל את ההצעה הכי משתלמת ולעבור דירה בנינוחות ובנועם.

צריכים ייעוץ בנושאי פריקת ציוד במען החדש, שירותי אריזה, או שירותים של אחסנת רהיטים לטווח קצר וארוך? כל המידע הרלוונטי בפורטל טופ הובלות. בהצלחה!