טיפים לצביעת דירה מפורטל טופ שיפוצים

חדשות כיפה תוכן שיווקי 03/06/20 16:54 יא בסיון התשפ

טיפים לצביעת דירה מפורטל טופ שיפוצים
צובעים את הבית, צילום: shutterstock

עומדים לשפץ את הבית? כיף גדול וגם מרגש! שיפוץ דירות ועיצוב בתים מצריך אמנם הרבה השקעה ותשומת לב, אבל בסופו של דבר זה משתלם ואתם נהנים מבית המשדר את אותה התחושה שחיפשתם אחריה. אז בואו נדבר על טיפים לצביעת דירה ובתים.

מתכננים לצבוע את הבית בקרוב? בעוד שחלק מהאנשים עלולים לטעות ולחשוב שצביעת דירה היא אינה מדע מאוד מורכב, הם עשויים להיווכח אחרת כשידברו עם מומחי צביעת בתים ודירות. המומחים של פורטל טופ שיפוצים – פורטל השיפוצים הכי גדול בארץ, מסבירים לנו מדוע צביעת דירות היא לא עניין של מה בכך. לידיעתכם, פורטל טופ שיפוצים מאפשר לכם לבצעי השוואת מחירים בין שיפוצניקים בכל הארץ, השוואת מחירים בין צבעי דירות, השוואת מחירים בין קבלני שיפוצים ועוד. מחפשים אחר מחירון שיפוצי דירות או מחירון צביעת בתים ודירות? גם את זה תוכלו למצוא בפורטל טופ שיפוצים. אבל לעניינינו, מה הטיפים החשובים בצביעת דירות?

טיפים לצביעת דירות ב-2020: כל מה שחובה לדעת!

קודם כל ואולי הכי חשוב, הכנה, הכנה ועוד פעם – הכנה! חובה להכין את הקיר לפני הצביעה עצמה, ואותה הכנה תכלול עבודה יסודית עם שפכטל בכדי לפורר את כל אותם חלקי קיר רקובים ומתפוררים. בסופו של דבר, אם תצבעו צבע על קיר מתפורר, אזי שהצבע החדש לא יחזיק הרבה זמן על הקיר.

לאחר שאתם עוברים עם שפכטל על כל הקיר ובאופן יסודי, יהיה ניתן להתחיל להשתמש בחומר המילוי (שלמעשה נקרא שפכטל, אבל נהוג לכנות את כלי העבודה עצמו גם בכינוי זה). חומר המילוי, כשמו כן הוא חומר הממלא את הבורות והסדקים בקירות.

מה קורה לאחר שחומר המילוי מתייבש?

לאחר שאותו חומר מילוי מתייבש, אתם תצטרכו לעבור על הקיר עם ניירות זכוכית ייעודיות עבור החלקת קירות. זאת תעשו מספר פעמים עד שתיווכחו כי הקיר חלק ואין בו הפרשי גבהים והפרשי עומקים. אם הקיר חלק, אפשר לצאת לדרך ולצבוע את שכבת הצבע הראשונה.

חשוב לדעת, בדרך כלל שכבת צבע אחת לא תספיק ואתם כנראה תצטרכו לצבוע שכבות צבע נוספות. מאחר שזה כך באופן טבעי ברוב המקרים, אתם תצטרכו להמתין כחצי שעה ועד מספר שעות עד שהצבע מתייבש בין כל שכבה לשכבה.

מדוע בין חצי שעה למספר שעות, מדוע הטווח כה רחב?

טווח ההמתנה הוא רחב כי מאוד תלוי היכן אתם גרים, באיזה סוג צבע השתמשתם, מהו מזג האוויר, מידת הלחות וכו'.

צריכים טיפים נוספים? בקרו בפורטל טופ שיפוצים מאתר עבורכם צבעי דירות בכל הארץ בקליק, מספק לכם טיפים ומעשיר אתכם בהמון מידע עיוני. באתר תוכלו למצוא גם מחירון שיפוצים מומלץ ל-2020, מחירון מומלץ לצביעת דירות ועוד. בהצלחה!