עריכת צוואה - שירות עד הבית לכל סוגי הצוואות בלי לקרוע את הכיס

מהי צוואה? מה המחיר המיוחד של עריכת צוואה בשירות אישי עד הבית? מדוע כדאי לערוך צוואה? אילו סוגי צוואות קיימות ? מדוע מומלץ לערוך צוואה עם עורך דין? מהן היתרונות של שירות עריכת צוואה עד הבית?

חדשות כיפה תוכן שיווקי 24/05/20 14:01 א בסיון התשפ

עריכת צוואה - שירות עד הבית לכל סוגי הצוואות בלי לקרוע את הכיס
צוואה. סגולה לאריכות ימים?, צילום: shutterstock

צוואה הנה צווי של אדם הכוללת בפירוט מה ייעשה בעיזבונו לאחר מותו. בכדי שיהיה לצוואה תוקף משפטי, עליה לענות על כל הדרישות מבחינת החוק. לצורך כך, חשוב לערוך צוואה עם עורך דין מומחה ומקצועי בעל ניסיון בעריכת צוואות. חברת "צוואות עדים" מציעה שירות מהפכני של עריכת צוואה מכל סוג מותאמת אישית המחיר כולל חתימה נוטריונית שמאשרת את הצוואה מבחינה משפטית וכל זאת בשירות עד הבית במחיר אטרקטיבי וחסר תקדים של 1500 ₪ (לפני מע"מ) או ניתנת אופציה להגיע למשרדנו באשדוד והמחיר הוא 1000 ₪ (לפני מע"מ) בלבד כולל חתימה נוטריונית.

מהי צוואה?

המחשבה על היום בו ניאלץ להיפרד מהיקרים לנו ונעבור אל העולם הבא, אינה נעימה. אך למרות זאת, מוות הוא חלק מהחיים ולכן, חשוב להתכונן אליו כראוי עם עריכת צוואה. צוואה היא מסמך בעל תוקף משפטי המאפשר לאדם לתכנן מראש את חלוקת הרכוש שלו. אנשים הבוחרים שלא לערוך צוואה בחייהם, מותירים סימני שאלה בנוגע לניהול עיזבונם וחלוקתו. ללא צוואה בעלת תוקף משפטי, יתחלק רכושו של הנפטר בין יורשיו הטבעיים בהתאם לחוק הירושה. אם במקרה בו אדם מעוניין כי רכושו יתחלק בצורה אחרת כמו לדוגמא במקרה בו אדם מעוניין לדאוג לבת זוגו הנחשבת ידועה בציבור שלו (חוק הירושה אינו מקנה לה כל זכות) הוא יהיה חייב בעריכת צוואה. חברת "צוואות עדים" הופכת עריכת צוואה לעניין פשוט, קל וזול במיוחד עם שירות עריכת צוואה עד הבית. עו"ד מקצועי ומנוסה מטעם החברה מגיע עד אליך הביתה ומנסח עבורך צוואה מפורטת מותאמת אישית על פי רצונך.


השירות והמחיר של עריכת צוואה נוטריונית עד הבית
https://www.youtube.com/watch?v=Hn855mGym5s&feature=emb_title

 

מדוע חשוב לערוך צוואה

עריכת צוואה מעניקה לך שקט נפשי ודואגת כי עיזבונך יחולק בדיוק על פי רצונכם. יתרונות נוספים של עריכת צוואה:

  • חלוקת עיזבונך על פי רצונך- עריכת צוואה מבטיחה את חלוקת עיזבונך בצורה באופן בו המוריש מעוניין
  • הבטחת קיום הצוואה- צוואה משפטית על ידי עורך דין מנוסה על פי התקנים מותאמת אישית מבטיחה כי צוואתך תתקיים במלואה על פי דין
  • מניעת סכסוכים עתידיים- צוואה תקינה מונעת סכסוכים בין קרובי משפחה וחילוקי דעות.
  • דאגה ליורש בעל נכות – עריכת צוואה חשובה במיוחד במקרים בהם לאחד היורשים נכות פיזית המצריכה היערכות כלכלית נוספת
  • הגנה על בן/בת הזוג- עריכת צוואה נועדה בכדי למנוע מקרים בהם הצאצאים של הנפטר ינהגו בבן /בת הזוג באופן לא הוגן
  • קיומה של בקשה מיוחדת – במידה ויש לך בקשה מיוחדת להורשת משהו אישי וסנטימנטלי לאחד היורשים, עריכת צוואה תבטיח מילוי בקשה זו
  • הגנה על בן/בת הזוג הנותר בחיים- עריכת צוואה הדדית מבטיחה את עתידו/ה הכלכלי של בן הזוג
  • במקרים של ידועים בציבור- במקרים בו ההורה מבקש להוריש רק לילדיו ולא לבן/ בת הזוג.
  • במקרים של "פרק ב" בזוגיות – כשההורה מעוניין להוריש לילדיו ולא לבן /בת הזוג
  • במידה ואין למנוח קרובי משפחה – כשאין למנוח בן /בת זוג, ילדים או נכדים יועבר רכושו על פי חוק הירושה למדינה אם לא יערוך צוואה.
  • במקרה של גירושין הנמשכים לאורך שנים – המדינה עדיין מכירה בהם כזוג נשוי ולכן מומלץ לערוך צוואה לצורך הפרדת רכוש.
  • חיסכון כספי על ידי תכנון מס- בכדי למנוע בעיות מיסוי עבור היורשים. לדוגמא: בהעברת חלק יחסי של הדירה בין האחים
  • במקרה של הורשת עסק משפחתי – כאשר קיים עסק משפחתי כשברצונך להורישו למישהו מקרובי משפחתך על מנת שימשיך לנהל את העסק.

 

מדוע חשוב לערוך צוואה אצל עורך דין ?

צוואה היא מסמך משפטי. כאשר קיימת בעיה בניסוח הצוואה, עלול הדבר לגרום סכסוכים קשים בין קרובי משפחה. מכך שלצוואה השלכות כלכליות מרחיקות לכת ולכן מומלץ מאוד לערוך את הצוואה על ידי עורך דין אשר יבצע אותו לפי הצרכים האישיים שלך ועל פי התקן המשפטי הנדרש בהתאם לחוק. חברת "צוואות עדים" עורכת את כל סוגי הצוואות בהתאמה אישית לצרכי כל לקוח ולקוח בליווי חתימה נוטריונית או שני עדים אשר מעניקים לה תוקף משפטי. בנוסף, במידה והלקוח יהיה מעוניין בעתיד בעדכון או שינוי הצוואה, תינתן לו האפשרות לשנותה פעם אחת ללא עלות נוספת.

 

כל סוגי הצוואות הנערכות על ידי חברת "צוואות עדים":

חברת "צוואות עדים" מאפשרת לך לערוך את כל סוגי הצוואות בהתאמה אישית לצרכים ולרצונות האישיים שלך ובשירות אישי עד הבית. החברה מתמחה בעריכת כל סוגי הצוואות:

עריכת צוואה ליחיד

אנשים רבים אינם מעוניינים כי רכושם ונכסיהם יחולקו בהתאם לחוק הירושה לאחר מותם. על אדם המעוניין להוריש את כל רכושו לחברו הטוב או לחילופין, לארגון או עמותה שהוא מאמין בפועלם, לכתוב צוואת יחיד המעגנת את רצונו במסמך משפטי ובכך יבטיח כי משאלתו תתגשם לאחר מותו ניתן לכתוב צוואה בצורה עצמאית. אך למען הבטחת מימושה של הצוואה בדיוק על פי בקשתו של המוריש, מומלץ להיעזר בשירותיו של עו"ד המתמחה בדיני ירושה. על פי חוק, צוואת יחיד יכולה להיערך בארבעה דרכים: בכתב יד, צוואה בעדים, צוואה בעל פה וצוואה בפני רשות.

 

עריכת צוואה הדדית

בני זוג רבים, בוחרים בעריכת צוואה הדדית המהווה מסמך משפטי המסדיר את העברת הרכוש של כל אחד מהם לצד השני במקרה של מוות. מטרת הצוואה היא הבטחת הדדיות. כלומר, במקרה שאחד מהצדדים נפטר, הצד השני יוכל לרשת אותו ובכך להמשיך לחיות ברווחה כלכלית. לרוב נערכת הצוואה ביחד באותו המעמד, דבר המבטיח לשני הצדדים שקיפות מלאה לגבי החלטות הצד השני.

עריכת צוואה בעדים

צוואה בעדים היא אחת מסוגי הצוואות השכיחות והנפוצות ביותר וזאת משום שלא פשוט לפסול אותה או לערער עליה. צוואה בעדים נערכת לרוב על ידי עו"ד המתמחה בדיני ירושה וזאת במטרה להבטיח צוואה המנוסחת בצורה ברורה ומדויקת בלי להשאיר מקום לאי הבנות או פרשנויות שונות בעתיד. אדם המעוניין להוריש את הרכוש והנכסים שלו בצורה מסוימת לאנשים ספציפיים, חייב לספק הוראות ברורות וחד משמעיות. בנוסף, יש צורך בשני עדים ניטרליים ללא כל קשר או זיקה למצווה או לרכושו על מנת שיוכלו לאשר את החתימה על הצוואה.

 

עריכת צוואה נוטריונית

על פי החוק, דין נוטריון כדין שופט בכל הנוגע לעריכת צוואה בפני רשות, כלומר סמכויותיו זהות לאלו של שופט. נוטריון מאשר את תוקפה של הצוואה נערכת בפניו ומאשר את קבילותו של מסמך הצוואה. כך, יקשה הדבר על ניסיון ערעור על הצוואה בעתיד, במידה ויתגלעו חילוקי דעות בין היורשים. קבילותה של הצוואה הנוטריונית חזקה מכל צוואה אחרת (כגון צוואה בעדים או צוואה בכתב) צוואה זו היא צוואה שכמעט לעולם אינה מוטלת בספק. בצוואה נוטריונית לא נדרשים עדים ואין גם צורך שהצוואה תיערך בכתב ידו של המוריש וזאת בניגוד לצוואות מסוגים אחרים.

עריכת צוואה בחיים

צוואה בחיים היא מסמך משפטי שבו המצווה מנחה כיצד לטפל בו מבחינה רפואית במידה ויגיע למצב סופני בו לא יהיה כשיר עוד מבחינה משפטית ולא יוכל לחשוב בצורה צלולה. מטרת צוואה בחיים היא לאפשר לאדם כל עוד הוא בריא וצלול בדעתו, להחליט לגבי סוג הטיפול הרפואי שירצה לקבל ברגע שבו יגיע למצב בריאותי קשה. החוק במדינה מכיר בזכותו של אדם להחליט לגבי סוג הטיפול הרפואי הרצוי לו או לחילופין להימנע לחלוטין מטיפול רפואי במידה ומדובר על מחלה סופנית ותוחלת חייו של החולה אינה עולה על חצי שנה. על צוואה בחיים לעמוד במספר קריטריונים בכדי להיות תקפה משפטית, בין היתר עליה לכלול את חתימת המצווה וחתימת הרופא שמסר לו את המידע הרפואי. בנוסף, יש צורך בשני עדים ניטרליים שיהיו נוכחים בעת החתימה.

עריכת צוואה באנגלית

במקרים בהם המצווה אינו דובר עברית שוטפת ויעדיף לכתוב את צוואתו בשפת האם שלו, (לדוגמא: במקרים בהם כתובה הצוואה באנגלית )יהיה צורך  לתרגם אותה לעברית באופן מדויק כדי לשמור על תוקפה המשפטי. רק נוטריון יכול לאשר את מהימנות התרגום ונאמנותו למקור. כל אי התאמה קטנה עלולה לפגום בכוונת המצווה ולכן, חשוב לוודא כי התרגום מקצועי ומדויק. עריכת צוואה באנגלית, חייבת להיעשות על ידי אנשי מקצוע המתמחים בכך ובמקרה הצורך יש לספק תרגום מקצועי ונאמן למקור.

 

עריכת צוואה במחיר ושירות מהפכניים עם חברת "צוואות עדים"

 

מעולם לא היה פשוט יותר לערוך צוואה. חברת "צוואות עדים" מציעה לכם שירות מהפכני של עריכת צוואה מותאמת אישית עבורכם עם עורך דין מומחה ומנוסה בעריכת כל סוגי הצוואות המגיע עד אליכם הביתה (השירות בפריסה ארצית) לעריכת צוואה מכל סוג, מאושרת משפטית בשירות הכי מהיר ובמחיר הכי אטרקטיבי שיש: רק 1,500 ₪ לעריכת צוואה מותאמת אישית.