הסכם ממון- הכי קל שיש! בשירות עד הבית ובלי לקרוע את הכיס

מהו הסכם ממון? מדוע מומלץ לערוך הסכם ממון ? מהם סוגי הסכמי הממון הקיימים? מהם היתרונות והמחיר של עריכת הסכם ממון בשירות אישי עד הבית?

חדשות כיפה תוכן שיווקי 21/05/20 14:36 כז באייר התשפ

הסכם ממון- הכי קל שיש! בשירות עד הבית ובלי לקרוע את הכיס
הסכם ממון, צילום: shutterstock

הסכם ממון הוא למעשה סמל לזוגיות המבוססת על אהבה ולא על אינטרסים כלכליים. הסכם ממון הינו חוזה משפטי הנחתם בין בני זוג ומטרתו העיקרית היא הסדרת הפן הכספי ביחסיהם ולהבטיח כי זכויותיהם של שני בני הזוג ישמרו גם במקרים של פרידה כך שאף אחד מהם לא יצא מופסד כלכלית כתוצאה מכך. מהיום, קל, נוח ופשוט לערוך הסכם ממון עם השירות המהפכני של חברת "צוואות עדים" המציעה עריכת הסכם ממון הנערך על ידי עו"ד נוטריון מוסמך ומנוסה במחיר הכי אטרקטיבי שיש רק 1500 ₪ (לפני מע"מ) בשירות אישי עד הבית או בהגעה לסניפנו באשדוד 1000 ₪ בלבד (לפני מע"מ) כל זאת כולל חתימה נוטריונית שמאשרת לכם את ההסכם מבחינה משפטית וחוסכת לכם התרוצצויות לבית דין לענייני משפחה ועמלות נוספות.

מהו הסכם ממון?

הסכם ממון הוא אחד החוזים החשובים ביותר הנחתמים בין בני זוג והוא קובע את עתידם הכלכלי. ההסכם מתייחס לאופן שבו יתחלק רכושם במקרה של פרידה, גירושין או פטירה. הסכם ממון ניתן לערוך גם לפני הנישואין וגם במהלך הנישואין. עריכתו של הסכם ממון מאפשרת לשני הצדדים שקט נפשי וזאת, הודות לידיעת הצפוי לכל אחד מבני הזוג מבחינה כלכלית במקרה של גירושין או פרידה. הסכם ממון חשוב לשני הצדדים. מצד אחד הוא מגן על בעל הרכוש שנצבר לפני ומצד שני מגן הסכם גם על הצד החלש ודואג כי לא יוותר חסר כל. זו הסיבה שאת ההסכם מומלץ לערוך אצל עו"ד מנוסה ובקיא בעריכת הסכמים אלו.


סרטון המסביר על השירות והמחיר של הסכם ממון עד הבית

https://www.youtube.com/watch?v=UPO2C_ElkyQ
 
 

מהם היתרונות של עריכת הסכם ממון?

הסכם ממון מעניק שקט נפשי בחיי הזוגיות וממקד אותם ביחסים הבינאישיים והרגשיים של מערכת היחסים. בין היתרונות הבולטים הנוספים של עריכת הסכם ממון :

  • מחווה רגשית בין בני הזוג והבעת אמון ביחסים- זוהי הצהרה רשמית המעידה על כך כי מערכת היחסים בין בני הזוג מבוססים על אהבה ורגש ולא על אינטרסים חומריים.
  • הבטחת העתיד הכלכלי במקרה פרידה- במקום לבזבז כספים יקרים על מאבקים אצל עורכי דין, ניתן להגיע להסכם גישור מהיר ולחסוך כאבי לב ומריבות מיותרות מאחר והסכם הממון מעגן בתוכו את מערכת היחסים הכלכלית לאחר הפרידה.
  • הגנה על ירושות עתידיות- ניתן לעגן בהסכם מממון כי כל ירושה עתידית אותה קיבל כל צד תהיה שייכת אך ורק אליו.
  • צמצום הסיכוי לסרבנות גט- ניתן לעגן בהסכם הממון קנס כספי אשר ישולם במידה של עיכוב בקבלת הגט.
  • הגנה מפני חובות של צד שלישי- במידה ואחד מבני הזוג יקלע לחובות לצד שלישי, תיקבע בהסכם הממון הפרדה רכושנית כך שנושים של צד אחד לא יוכלו לפרוע את החוב מבן הזוג השני.
  • הגנה על זכויותיהם הכלכליות של הילדים במקרה של נישואין שניים – במידה והוחלט לפתוח פרק ב' בחיים (נישואין שניים) מעגנת ושומרת עריכת הסכם ממון על הרכוש שלכם וכן מאפשרת לכם לחלק את רכושכם לפי ראות עיניכם ללא פגיעה בו במקרה של פרידה. (במקרים אלו מומלץ לערוך גם צוואה שכן, אם חלילה יקרה לכם אסון לא צפוי, לא תיפגע חלוקת הרכוש לילדיכם.
  • שקט נפשי להורי בני הזוג- במקרים בהם אחד מהורי בני הזוג העניק מתנה כגון דירה או כל רכוש אחר ומעוניין כי הזכות על הדירה במקרה של פרידה תישאר לזכות הבן או הבת.

סוגי הסכמי ממון שחברת צוואות עדים עושה עם שירות עד הבית:

הסכם ממון לפני נישואין

יותר ויותר זוגות העומדים בפני נישואין בוחרים לערוך הסכם ממון לפני נישואין. הסכם זה נחשב כיום לצעד פרקטי וחשוב ביותר עבור שני בני הזוג. הסכם ממון לפני נישואין הוא למעשה חוזה משפטי בין בני זוג שמטרתו להסדיר את הרכוש והנכסים של כל אחד מהצדדים ולקבוע מה יהיו הזכויות והחובות של כל אחד מהם במקרה של פרידה. חשוב לציין כי החוזה אינו עוסק רק ברכוש אלא גם בחובות שכל אחד מהצדדים מביא אל הקשר. ללא הסכם טרום נישואין, יתחלקו הרכוש והחובות בין בני הזוג בצורה שווה.

 

הסכם ממון לאחר נישואין

זוגות רבים בוחרים בעריכת הסכם ממון לאחר נישואין וזאת, בכדי לשמור על האינטרסים של כל אחד מהם במקרה של פרידה. נכון, הקשר של בני הזוג יכול להיראות מעולה כאילו הוא עומד להימשך לנצח אך עם השנים, עלולים להתגלע מחלוקות ופערים שיובילו לגירושין. לכן, חשוב לחתום על הסכם ממון במטרה למנוע סכסוכים כספיים ומאבקים משפטיים העלולים להימשך על פני שנים רבות. הסכם ממון לאחר נישואין, מסדיר את חלוקת הרכוש בין שני בני הזוג במקרה של פרידה.

 

הסכם ממון בין ידועים בציבור

הסכם ממון בין ידועים בציבור הפך פופולרי ביותר בשנים האחרונות שכן זוגות רבים בוחרים לחיות ביחד מבלי להתחתן, דבר היותר את הצורך בהסדרת חלוקת רכושם במקרה פרידה. על זוגות המעוניינים לשמור על זכויותיהם ולא לחלק את רכושם, לדאוג לעצמם להסכם ממון מקצועי המפרט באופן ברור ומדויק את חלוקת הרכוש המתאימה להם. הסכם ממון בין ידועים בציבור הוא כלי נוח ויעיל המסדיר את כל מערכת היחסים הכלכלית בין בני הזוג ומגן על הזכויות של כל אחד מהצדדים. בנוסף, מונע ההסכם מאבקים וסכסוכים משפטיים במקרה של פרידה.

 

הסכם ממון נוטריוני

הסכם ממון הוא אינו חוזה רגיל ולכן, לא מספיקה רק חתימתם של הצדדים בכדי להעניק לו לתוקף מחייב. רק הסכם ממון נוטריוני המאושר על ידי נוטריון או בית משפט הוא בעל  תוקף משפטי מחייב על כל המשמעויות המשתמעות מכך. חשוב לדעת כי ההבדל בין הסכם ממון הנחתם לפני נישואין לבין כזה הנחתם לאחריהם הוא כי הסכם ממון הנחתם לאחר נישואין יכול להיחתם בבית משפט בלבד לעומת הסכם הנחתם לפני נישואין אשר יוכל להיחתם הן בבית המשפט והן אצל נוטריון . הליך אישור הסכם ממון אצל נוטריון הוא למעשה וידוא ההבנה כי הוראות ההסכם ברורות ונהירות לזוג וכי הם חותמים עליו ברצון חופשי ובהסכמה מלאה והדדית.

 

הסכם חיים משותפים

הסכם חיים משותפים נועד למעשה להסדיר את מערכת היחסים הכלכלית בין בני זוג הבוחרים לגור יחד ללא חתונה. הסכם חיים משותפים פופולרי בקרב זוגות חד מיניים, זוגות שאינם יכולים להינשא בעקבות חוקי מדינה (כהן וגרושה, יהודייה ונוצרי וכדומה) זוגות שבחרו באופן אקטיבי להימנע ממוסד הנישואין. בכל המקרים האלו יש צורך בעריכת הסכם ממון בין ידועים בציבור על מנת להגן על הזכויות של שני בני הזוג במקרה של פרידה. הסכם זה מאפשר לבני הזוג שקט ושלווה היות והוא מסדיר את כל עניין חלוקת הרכוש ביניהם במקרה של פרידה. הדבר מבטיח כי היחסים ביניהם יהיו חפים מכל אינטרס כלכלי, דבר שלא פעם חשוב מאוד להצלחת הקשר. הסכם זה מעניק הגדרה פורמלית לקשר בין בני הזוג וניתן יהיה להשתמש בהסכם זה בעתיד כהוכחה לקשר הקיים בין הצדדים.

 

הסכם ממון באנגלית

כאשר מדובר על בני זוג שאינם דוברים עברית שוטפת, מומלץ לערוך את ההסכם בשפת האם שלהם במטרה להבטיח הבנה מלאה של כל סעיפי ההסכם. הסכם מסוג זה מיועד עבור בני זוג שאינם דוברים עברית ברמה גבוהה אך מעוניינים להסדיר את מערכת היחסים הכלכלית ביניהם. הזוג אינו חייב להיות נשוי היות וכל זוג החי ומנהל משק בית משותף חייב לדאוג לחלוקת רכוש ביניהם במקרה של פרידה. ללא הסכם ממון מקצועי המגן על הרכוש והנכסים של שני הצדדים, יתכן מצב שבו צד אחד יקבל חלק מהרכוש של הצד השני. עריכת הסכם ממון באנגלית מתנהלת בדיוק כמו הסכם ממון בעברית כשההבדל היחיד הוא הצורך לתרגם אותו בתרגום נוטריוני מקצועי על מנת לספק לו תוקף משפטי.

 

הסכם ממון במחיר ושירות מהפכניים של חברת צוואות עדים  

חברת "צוואות עדים" מאפשרת לכם עריכת הסכם ממון עד הבית עם יחס אישי במחיר חסר תקדים. בין היתרונות הבולטים של שירות זה :

 

  • קלות ביצוע- שיחת טלפון אחת הוא כל מה שדרוש לכם לקבלת שירות עו"ד עד הבית העורך עבורכם הסכם ממון מותאם אישית עבור הצרכים שלכם.
  • מחיר אטרקטיביהסכם ממון במחיר חסר תקדים: רק 1,500 ₪ לעריכת הסכם ממון עם שירות עד הבית או בסניפנו באשדוד 1000 ₪ בלבד (לפני מע"מ).
  • חתימה באווירה נעימה- חתימה על ההסכם נעשית בביתכם או בכל מקום הנוח לכם באווירה נעימה תוך כדי קבלת הסבר והדרכה על ההסכם וסעיפיו.
  • מקצועיות חסרת פשרות- לעורכי הדין של חברת "צוואות עדים" ניסיון של 17 שנים בתחום עריכת הסכמי ממון וזאת על מנת שתוכלו להיות שקטים ובטוחים שאתם מקבלים הסכם ממון מותאם אישית עבורכם, העומד בכל התקנים המשפטיים למניעת סכסוכים עתידיים.
  • שירות בפריסה ארצית – שירות עריכת הסכם ממון ניתן עד הבית בפריסה ארצית מדרום לצפון.
  • עריכת שינוי ללא תוספת תשלום – במידה ויידרש שינוי אחד עתידי בהסכם הממון, הוא יתבצע על  ידי חברת "צוואות עדים" ללא כל תוספת תשלום.
  • הדרכה והסבר מפורטים – שירות עריכת הסכם ממון עד הבית כולל הדרכה והסבר מפורטים אודות הסכם הממון שלכם, מהותו ואישורו המשפטי באווירה נעימה וזאת על מנת שתצאו בטוחים כי הבנתם את כל סעיפי ההסכם.

עריכת הסכם ממון מעולם לא היה פשוט יותר עם חברת צוואות עדים המאפשרת לכם עריכת הסכם מותאם אישית עבורכם עם שירות עד הבית באווירה נעימה ויחס אישי ובמחיר חסר תקדים של 1,500 ₪ בלבד והכל במרחק שיחת טלפון אחת בלי לצאת מהבית!