טיפול PRP – פתרון לנשירה ודלילות בשיער במרכזים המומלצים בישראל

מהו טיפול PRP  ? למי מיועד הטיפול ? כיצד טיפול PRP תורם לחידוש צמיחת השיער? על מה מבוסס טיפול PRP? מהי עלותו של טיפול PRP לשיער? היכן נמצאים המרכזים המומלצים לטיפול PRP בישראל?

חדשות כיפה תוכן שיווקי 19/05/20 09:01 כה באייר התשפ

טיפול PRP – פתרון לנשירה ודלילות בשיער במרכזים המומלצים בישראל
טיפול PRP , צילום: shutterstock

אנשים רבים סובלים מנשירת שיער ומדלילות שיער ומחפשים אחר פתרונות אידיאליים אשר ישיבו להם את מראה השיער הצפוף והמלא שכן, עם השיער האובד, אובדים לרוב גם תחושת הביטחון העצמי. בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים מגשימים חלום ושבים למראה של שיער מלא הודות לטיפול PRP אשר הוכח מחקרית כטיפול היעיל ביותר לחיזוק שורשי השיער, עצירת הנשירה וחידוש הצמיחה בזקיקים רדומים. יתרונות המרכזי של טיפול PRP הוא השימוש בדמו של המטופל, ללא חומרים חיצוניים ובכך הוא נטול כל תופעות לוואי ואין בו חשש לדחייה של הקרקפת והזקיקים לטיפול. טיפול PRP נחשב יעיל במיוחד גם בטיפול משלים לאחר השתלת שיער או לתיקון זקיקים פגומים ואזורים דלילים. תוכלו לקבל ייעוץ חינם וטיפול בהתאמה אישית אצל טובי המומחים של אתר דוקטור חן במרכזים המובילים בארץ עבור טיפול PRP לשיער שנמצאים ב: באר שבע, אשדוד, ראשון לציון, רמת גן, תל אביב, כפר סבא, ירושלים וקריית מוצקין.
 

מהו טיפול PRP?

נשים וגברים רבים סובלים מנשירת שיער ודלילות שיער ומתגעגעים למראה השיער המלא והצפוף שהיה להם בעבר. עם השנים, ניסו רבים מהם תרופות שונות הכוללות כדורים ומריחת משחות וקרמים המבטיחים צמיחת שיער מחודשת כאשר אלו, כרוכים בתופעות לוואי רבות ובאכזבות. עד היום, אף שיטה לא הוכיחה עצמה ביכולתה להצמיח שיער מלא וצפוף לאורך זמן. הסיבות לנשירת שיער הן רבות ושונות וביניהן: נטייה תורשתית, חוסר בוויטמינים ובמינרלים, דיאטה, מצבי לחץ וחרדה וכן שינויים הורמונליים. חלק מהאנשים מאבדים את שיערם בהדרגה עד להתקרחות וחלקם סובלים משיער דליל ושביר. בשנים האחרונות, מאות אלפי אנשים ברחבי העולם, נהנים ממראה שיער מלא הודות לטיפול PRP אשר נמצא יעיל במחקרים מדעיים רבים כמביא לצמיחה מחודשת של השיער. הטיפול מבוסס על הרעיון שזקיק השערה אינו יכול להצמיח שיער ללא זרימת דם אליו. לכן, מופקת פלזמה מדמו של המטופל המוזרקת אל הקרקפת. הפלזמה המכילה ריכוז גבוה של תאי גזע וגורמי גדילה שונים, אנזימים וחלבונים, מוזרקת אל האזורים הדלילים בקרקפת ומביאה להחייאת זקיקי השיער כשהיא מגרה את התאים להצמחת שיער. טיפול PRP הפך לפופולרי ומבוקש בכל רחבי העולם הודות להיותו טבעי לחלוטין ונטול תופעות לוואי.

למי מיועד טיפול PRP ?

טיפול PRP נקראה גם טיפול פלזמה לשיער ומתאים במקרים שונים הכוללים נשירה ודלילות של השיער, במקרים בהם קיים מבנה שיער דק, חלש, שבור או במצבעים של צמיחת שיער אטית . בנוסף, מתאים טיפול PRP למצבים בהם קיימת התקרחות תורשתית או נשירת שיער הנגרמת בעקבות יובש, שמנוניות וקשקשים. טיפול PRP יעיל כטיפול תומך לפני ואחרי השתלת שיער המאפשר גם לשיער המושתל וגם לשיער עם נטייה תורשתית לנשירה (שיער שהיה קיים למושתל בזמן השתלת שיער) להיות חזקים ולמנוע נשירת שיער עתידית או השתלה נוספת.

כיצד מתבצע טיפול PRP ?

טיפול PRP נחשב כיום לאחת הטכניקות המתקדמות והחדשניות ביותר לטיפול בנשירת שיער ובהתקרחות. הטיפול מבוסס על שימוש בפלזמה עשירה בטסיות דם. הפלזמה מופקת מדם המטופל ומופקת על ידי צנטריפוגה חדשנית. הדם מופרד וטסיות הדם העשירות בפלזמה מבודדות משאר תאי הדם. הטסיות מועשרות בחלבונים חיוניים, הורמונים וגורמי צמיחה לשיער המגרים את פעילותם ותפקודם של זקיקי השיער, מעודדים צמיחה מחודשת ותורמים להמרצת זרימת הדם לקרקפת המבטיחה אספקת דם טובה יותר של חמצן ולהזנה חיונית לזקיקים. כך, נוצרים תנאים חדשים ואידיאליים לצמיחה מחודשת, עצירת הנשירה ועיבוי שורשי השיער. טיפול PRP לשיער נעשה כאשר הפלסמה שהופקה מדם המטופל מוזרקת ישירות אל הקרקפת (הטיפול ידוע גם בשם "טיפול ערפד" או "טיפול פלזמה"). טיפול PRP הוכח מדעית כעוצר את תהליך נשירת השיער, מעבה אותו  ומעודד צמיחה מחודשת של שורשי השיער.

תוצאות של לפני ואחרי טיפול PRP לשיער


 

כיצד מביא טיפול PRP לחידוש צמיחת השיער?

הפלזמה הנלקחת מדם המטופל, מוזרקת ישירות אל האזורים הדלילים בקרקפת , עשירה בהורמונים, ויטמינים, אנזימים, חלבונים ומלחים יוצרת התחדשות של תאים ומביאה לחיזוק וחידוש של צמיחת השיער. טיפול PRP משפר את חילוף החומרים ברקמות על ידי זריקה תוך שרירית של פלזמת הדם ומביא למצב של עיבוי זקיקי השיער ולמראה שיער צפוף ומלא יותר. הטיפול מביא לתוצאות יוצאות דופן ללא תופעות לוואי והוא נחשב כיום לטיפול הטבעי והמתקדם ביותר בנשירת שיער, אינו מצריך תחזוקה יום יומית כמו בטיפולים אחרים בתחום.

כל היתרונות של טיפול PRP :

  • מוכח מדעית- מחקרים רבים הוכיחו כי הטיפול מחזק ומעודד את צמיחת השיער.
  • לא פולשני- טיפול נעשה ללא ניתוח עם פולשנות נמוכה בלבד.
  • טיפול בטוח – הטיפול אינו כרוך בתופעות לוואי
  • 100% טבעי – הטיפול מבוסס על פלזמה הנלקחת מדם המטופל ולכן נחשב לטבעי ביותר ואינו כרוך בשימוש בחומרים חיצוניים.
  • טיפול קצר – טיפול PRP הוא קצר ונע בין 40-60 דקות ומאפשר חזרה לשגרה באותו יום.
  • מתחילת הטיפול.
  • 90% הצלחה – תוצאות מוכחות ואפקטיביות מדהימה אצל מעל 90% מהמטופלים
  • אינו מצריך התעסקות יום יומית – שלא כמו שיטות אחרות המצריכות נטילת תרופות או מריחת משחות מידי יום.
  • תוצאות ניכרות תוך זמן קצר –תוצאות ניתנות לאבחנה כבר בחודשיים הראשונים מתחילת הטיפול.
תהליך הטיפול

תהליך הטיפולצילום: shutterstock

סובלים מנשירת שיער ומדלילות שיער? המומחים של המרכזים האסתטיים אתר דוקטור חן בפריסה ארצית מחכים לכם לפגישת ייעוץ ללא התחייבות וללא תשלום. כאן תוכלו לקבל את כל ההדרכה והמידע אודות טיפול PRP המתבצע על ידי טובי הרופאים בארץ בהתאמה אישית לכל מטופל/ת. מחיר טיפול PRP אחד נע בין 1,200 ₪ ל-1,600 ₪ כשבסדרה בת מספר טיפולים המחיר יורד משמעותית. זה הזמן להגשים חלום ולחזור למראה שיער מלא וצפוף עם טיפול PRP במרכזי אתר דוקטור חן.