4 פתרונות לאוורר את חלל האירוע שלכם בקיץ

חדשות כיפה תוכן שיווקי 04/05/20 15:26 י באייר התשפ

4 פתרונות לאוורר את חלל האירוע שלכם בקיץ
חום השמש, צילום: pixabay

רוב האירועים בישראל מתקיימים בימי הקיץ, כידוע הקיץ בישראל הוא בין החמים בעולם ולעיתים מגיע ל-40 מעלות ויותר, דבר המצריך מאיתנו למצוא פתרון לחום באירוע ולאוורר טיפה את האורחים המגיעים אלינו לאירוע.

בכתבה זו בחרנו להביא לכם את ארבעת הפתרונות הטובים ביותר לצורך קירור ואוורר האירוע שלכם לכל כמות של אנשים, מאירועים קטנים ועד לגדולים, ראשית, נדגיש שאת כל הציוד שנכתוב פה תוכלו למצוא באמצעות שירות של השכרת ציוד לאירועים המוצע ע"י מגוון חברות הנותנות את השירות בישראל.

  1. מזגנים נידיים
    אם האירוע שלכם מתקיים במקום סגור ולא משנה אם זה אולם אירועים או אולי אוהל לאירועים, אין כמו המזגן למקום סגור, המזגן ידע לקרר לכם את המקום ולהפוך אותו לנעים יותר, אם אין במקום בו אתם מתכננים לערוך את האירוע מזגן פעיל, כדאי להשיג מזגנים נייידים לאירוע בהתאם לגודל המקום. המזגן הנייד הוא פתרון הכי טוב למקומות סגורים ומקורים אך אינו מתאים למקומות פתוחים, על המקומות הפתוחים נפרט בפתרונות הבאים.

     
  2. מאווררים תעשייתיים
    המאוורר התעשייתי הוא פתרון טוב למקומות פתוחים, אך יחד עם זאת הוא ידע בסך הכל להוציא משב רוח אל חלל שבו עומדים האורחים שלכם, מאווררים זהו פתרון זול במיוחד אם אתם מחפשים לחסוך אך יחד עם זאת הוא לא הפתרון היעיל ביותר שקיים בשוק ולכן אם אתם קצרים בתקציב או צריכים את המאווררים לשימוש קצר ביותר אז אנו ממליצים לכם להשתמש בהם. חשוב להדגיש שתצטרכו מאווררים תעשייתיים אם תרצו לקבל תפוקה טובה יותר מאשר המאווררים הרגילים.

     
  3. מצנני אוויר
    פתרון נפלא למקומות פתוחים ואחד הפתרונות הנפוצים ביותר לאירועים הוא מצנן האוויר, מצנני אוויר בשונה ממאווררים הוא יעיל הרבה יותר ויכול להתאים גם לאירועים ארוכים בחום הכבד של ישראל, תפקידון של מצנן האוויר הוא להוציא לכם משב רוח צונן, קר ונעים לחלל הפתוח, המצננים מתאימים למקומות פתוחים או חצי פתוחים.
    גם את המצנן תוכלו להשיג באמצעות שירות של
    השכרת מצננים המוצע במגוון רחב של חברות המתעסקות בציוד לאירועים.
    המצננים קיימים במגוון גדלים והתאמתם לאירוע מתבצעת בין היתר בגודל החלל שאותו תרצו לאוורר, לדעתנו המצננים הם הפתרון היעיל ביותר למקומות פתוחים.

     
  4. מערפלי מים
    מערפל מים זה מכשיר שתפקידו לצנן חום כבד באירוע, מערפל מים יוציא לכם רוח עם מעט מים שמתפזרים בחלל, יחד עם זאת חשוב להדגיש שישנם אירועים רבים שמערפלי המים אינם מתאימים להם מהסיבה שהם גם משפריצים כמות קטנה של מים ולא רק מאווררים את המקום עם רוח. פתרון זה יכול להיות מוגבל באירועים רבים מהסיבה שלא נרצה שהמערפל ירטיב את האורחים שלנו.
    מערפלי המים מתאימים במיוחד לאירועים המתקיימים ביום תחת השמש ופחות מתאים לאירוע ערב יוקרתיים, ולכן אופציה זו צריכה להישקל אצלכם בתבונה האם באמת אתם רוצים שמכשיר זה ייפזר לכם מים ברחבה.