מדוע להזמין כובעים ממותגים לעסק שלי?

חדשות כיפה תוכן שיווקי 28/04/20 15:16 ד באייר התשפ

מדוע להזמין כובעים ממותגים לעסק שלי?
כובע של יעל בר , צילום: יעל בר

תחילה נסביר מדוע דווקא כובע? אין זה סוד כי הכובע הוא מוצר אופנתי בכל העולם כולו ולא מעט אנשים בוחרים להשתמש בו. ישנם סיבות שונות מדוע אנשים חובשים לראשם כובעים ממותגים חלקם חובשים כובע בגלל האופנה המשתנה ובהתאם לכך סוג הכובע וחלקם לובשים כובעים בכדי לספק הגנה לראשם מפני השמש. בגלל הכמות הגדולה של אנשים בכל העולם שחובשים לראשם כובע כדאי לנצל זאת לטובת העסק שלכם ואם כבר ללבוש כובע אז למה שהוא לא יהיה ממותג?

קצת מידע כללי על כובעים ממותגים

את הכובעים הממותגים מזמינים בדרך כלל בעלי עסקים וחברות המעוניינים לחלק לעובדים או הלקוחות שלהם. כאשר מדובר על עסק נותן שירות נהוג למתג כובעים בלוגו החברה על מנת שיוכלו לזהות את נותן השירות וגם בכדי ליצור קוד לבוש אחיד לכלל העובדים וכאשר מדובר על חלוקה לעובדים ולקוחות שאינם נותני שירות בדרך כלל מדובר על ימי כיף מאורגנים לעובדים ולקוחות אך לא רק - את הכובעים הממותגים ניתן למצוא בהמון מקומות בין או מדובר בקייטנות ובין אם מדובר על התארגנות למרוץ כזה או אחר נהוג למתג כובעים לכלל המשתתפים.

היכן למקם את המיתוג על הכובע?

כובע הוא מוצר פרסום חזק בגלל מספר יתרונות בולטים כאשר היתרון הבולט שלהם הוא הנראות והתפוצה של הכובע - בדרך כלל אנשים משתמשים בכובע הממותג במרחב הציבורי מה שגורם להפצת המותג בקרב כלל הסובבים את אותו אדם שחובש לראשו את הכובע לכן מומלץ מאוד למתג את הכובע מקדימה כך תהיה ללוגו החברה חשיפה מרבית אך לא רק ישנם כאלה שממתגים את הכובע מאחור או בצידי הכובע כמו כן ניתן למתג בכמה מקומות שונים יחדיו על מנת למשוך כמה שיותר תשומת לב למותג.

על סוגי הכובעים הקיימים בשוק

הכובע הנמכר ביותר אצלנו הוא כמובן כובע המצחייה אך ישנם מספר רב של סוגי כובעים שניתן למתג בניהם ניתן למצוא כובע טמבל, כובע צמר, כובע רשת, כובעים אופנתיים ועוד.

גם כאשר מדברים לצורך העניין על כובעי מצחייה ישנם מספר סוגים של כובעי מצחיה כאלו המחולקים ל- 5 פאנל וכאלה ל- 6 פאנל כאלו עם סגר סקוצ' וכאלו עם סגר מתכת ועוד כמובן הכל בהתאם לצרכים שלכם ולאיכות הכובע אותו תרצו למתג.

כובעים ממותגים - עלויות?

כאשר מדברים על כובעים ממותגים חשוב לדעת כי בדרך כלל סוג הכובע מתומחר בנפרד וסוג המיתוג גם הוא מתומחר בנפרד וזאת מכיוון שישנם המון סוגים של כובעים ומיתוגים שניתן לרכוש. הדרך הטובה ביותר היא לספר לחברה הממתגת לכם את הכובעים על הצרכים שלכם ועל קהל היעד שלכם וכמובן מה תרצו להדפיס על גבי הכובע וכך היא ידעו להתאים לכם את הכובע המושלם עבורכם ניתן למצוא כובעים החל מ - 3 ש"ח לכובע והדפסה בצבע אחד החל מ - 1.5 ש"ח לכובע כמובן הכל תלוי בכמות אותה אתם מזמינים.

איך סוג מיתוג יתאים לי?

כאשר מדברים על התאמת מיתוג לכובע ישנן 3 שאלות חשובות שחובה לשאול

  1. בכמה צבעים תרצו להדפיס על הכובע?
  2. מה התקציב שלכם?
  3. מה תרצו שהכובע ישדר? יוקרה? פשטות? וכו'

מספר הצבעים אותו תרצו על הכובע הוא החשוב ביותר כך החברה הממתגת תדע להתאים לכם את סוג ההדפסה המשתלם עבורכם ישנן הדפסות המתאימות מספר צבעים יחידים כגון דפוס משי וישנן הדפסות המתאימות למגוון רחב של צבעים כגון הדפס סובלימציה לכל שיטה היתרונות והחסרונות שלה.

לעניין התקציב חשוב מאוד לדעת מהו התקציב להדפסה כיוון שמראש התקציב ישלול הדפסות שהן יקרות יותר וכך יצמצם את האפשרויות להדפסה ואתם תעשו חושבים של עלות מול תועלת - אם אני ידפיס את הלוגו שלי בצבע אחד האם זה ייתן את אותו אפקט? במידה ולא כמה אני מוכן לשלם על כך שייתן אפקט אחר?

כאשר חובשים את הכובע ישנם כובעים שמשדרים יוקרה אלו בדרך כלל כובעי האופנה שהמיתוג על גביהם יעשה ברקמה או כובעים פשוטים עם הדפסה בצבע אחד - אלו בדרך כלל כובעי הקייטנה.

קצת על חברת יעל בר מוצרי פרסום

אנו בחברת יעל בר מוצרי פרסום מתמחים בייבוא ושיווק של מוצרים איכותיים ומיתוגם עבור חברות, ארגונים ולקוחות פרטיים אנו כמובן שמים דגש על איכות ההדפסה או הרקמה ונותנים מענה מדויק לצורך של הלקוח.

מעוניינים להזמין כובעים ממותגים? למה אתם מחכים חייגו אלינו >>  0722-11-22-7