מלכהלי וניצוצות של קדושה: תכירו את הסרטים הפופולריים במגזר החרדי והדתי

עולם הסרטים המגזרי חי ובועט, הבאנו לכם שניים מסדרות הסרטים הכי פופולאריות במגזר הדתי והחרדי, והיכן ניתן להשיג אותם

חדשות כיפה תוכן שיווקי 26/04/20 11:26 ב באייר התשפ

מלכהלי וניצוצות של קדושה: תכירו את הסרטים הפופולריים במגזר החרדי והדתי
פוקפורן למישהו?, צילום: pexels (Pixabay)

בזמן שאנחנו תקועים בבית ומחכים שהנגיף יחלוף לו, אנחנו (במיוחד הילדים) צורכים סרטים על ימין ועל שמאל (כי בואו, מה כבר נותר לנו לעשות? חוץ מלקטר שאין לנו מה לעשות?), מתברר שהתופעה לא פוסחת גם במגזר החרדי והדתי.

אז על אילו סרטים אנחנו בכלל מדברים?

תכירו את מלכהלי

אם אתם רוצים לחשוף את הילדים שלכם בצורה נעימה וערכית, לתכני התנ"ך ולעוד מגוון רחב של תכנים. מלכהלי בדיוק עבורכם! מדובר בסדרת סרטים המיועדת לילדים חרדים ודתיים – תוכן ערכי ומעשיר, אם כבר סרט – אז מלכהלי.

ולא נשכח את ניצוצות של קדושה

מאות סרטים הופקו בסדרת ניצוצות של קדושה הפופולרית, הסדרה הזו מלאה בסרטים חינוכיים המתאימים לילדים ולכל המשפחה (כן, גם למבוגרים). סרטי ניצוצות של קדושה כוללים מגוון סרטים במגוון תחומים: מתח, קומדיה, פעולה ועוד! והכל מונגש ומותאם לילדים, בצורה חינוכית וערכית.

שני סדרות הסרטים הללו צברו תאוצה רבה במהלך החודש האחרון, שכן אנחנו כולנו בהסגר ואת הילדים חייבים להעסיק (נגענו בנקודה רגישה אה?), אז אם כבר – לכו עליהם, לא תתחרטו.

איפה ניתן להשיג? בגרינטק

באתר של גרינטק ניתן לרכוש את הסרטים הללו ועוד, והכל במחירים נוחים לכל כיס. חפשו בגוגל "גרינטק" ותגיעו לעולם עשיר בתוכן עם מאות סרטים שיעסיקו אתכם ואת הילדים שלכם שנים קדימה – תוכן לא יחסר לכם לעד.

בתשלום? על איכות משלמים

כן, התכנים באתר הללו בתשלום, אנשים עומלים על הפקות הסרטים הללו וזוהי פרנסתם. אז כדי שאנחנו נוכל להנות מתוכן איכותי וערכי, נצטרך לרכוש את התכנים הללו. אבל אל דאגה: המחירים באתר נוחים במיוחד (החל מ-15 ₪).

את התכנים הללו לא תוכלו להשיג בחינם, אלו תכנים מבודדים היטב ששום הדלפה לא קיימת ברחבי האינטרנט (וגם אם כן, הרי זהו גזל, אם אתם צורכים את התכנים הללו, כנראה שלא תרצו ליפול על גזל).

רגע, זה DVD?

באתר גרינטק תוכלו לרכוש כברירת מחדל DVD של הסרט שישלח אליכם במשלוח. אבל במידה ותרצו – תוכלו לבקש במעמד התשלום את הקובץ ישירות למייל שלכם ולקבל אותו לאחר התשלום (תקף רק למוצרי גרינטק הרשמיים, הפעולה נעשית ידנית, יכול להיות עיכוב של שעה-שעתיים).

זה לא הסוף, יש עוד!

הבאנו לכם רק 2 דוגמאות מהמגוון הרחב שתוכלו למצוא באתר, תוכלו למצוא שם עוד מאות סרטים ערכיים התואמים להשקפת עולמכם ושיעשירו את ידיעותיהם של ילדיכם! בין המגוון תוכלו למצוא את "בגן של דודו" או סרטיה של מנוחה פוקס. בתכלס? הסרטים הללו שווים כל שקל.

שימו לב, אין חשש גזל!

רבים מאיתנו מקפידים על כך שהסרטים שאנחנו צורכים, לא יהיו בחזקת "גזל" וכדומה. אז הסירו דאגה מליבכם: גרינטק הינו מפיץ רשמי של מגוון התכנים שתוכלו למצוא באתר. וכל התכנים ללא שום חשש גזל ככל.

אז למה מחכים? הילדים רועשים? שימו להם סרט איכותי, ערכי ומעשיר. כולם מרוויחים!