סדרות מומלצות לשנת 2020 שאתם חייבים להכיר

חדשות כיפה תוכן שיווקי 01/04/20 13:49 ז בניסן התשפ

סדרות מומלצות לשנת 2020 שאתם חייבים להכיר
פוקפורן למישהו?, צילום: pexels (Pixabay)

בכל עונה ותחילת שנה אנו מפרסמים לכם מספר סדרות שכדאי להוסיף לרשימת הצפייה שלכם מז'אנרים שונים. אז להנאתכם מספר סדרות סופר מומלצות לשנת 2020 שכדאי לכם להכיר.

ציידים Hunters

מדובר על סדרת דרמה אמריקאית שעלתה בארה"ב בפברואר האחרון. הסדרה מתרחשת על רקע שנות ה- 70 ומספרת על חבורה של נוקמים בהנהגה של יהודי עשיר אשר מחפש לצוד אחר נאצים שחמקו ממשפט. החבורה  מתגוררת בניו יורק של שנת 1977 והם מגלים שמאות בעלי תפקידים בכירים בארה"ב הם למעשה נאציים. החבורה יוצאת בעקבות הגילוי למסע לעצור את אותם בכירים ולסכל את התוכניות שלהם לרצח עם נוסף. המיוחדות של הסדרה שכחלק מן התפקידים שבה מדובר על דמויות אמריקאיות אמיתיות מהעבר. שחקנים מוכרים בסדרה זו הם אל פצ'ינו, לוגאן לרמן, קרול קיין, ג'וש רדנור ולנה אולין. בהחלט סדרה טובה למי שאוהב לחזור קצת אחורה בהיסטוריה.

וסטוורלד Westworld  - עולם המערב

סדרת מותחן מדע בדיוני אמריקאית מבית היוצר של  HBOשחוזרת כעת בעונה שלישית, אז אם עדיין לא ראיתם את העונות הראשונה והשנייה זה הזמן להשלים את הפער ולצלול לעונה החדשה. הסדרה למעשה מבוססת על סרט משנת 1973. הסדרה למעשה יוצרת שילוב בין עולם טכנולוגי מתקדם לעולם פיקטיבי אשר דומה למערב הפרוע. מדובר בפארק שעשועים בסגנון המערב הפרוע שהדמויות בו הם למעשה רובוטים בעלי בינה מלאכותית. על מנת שהרובוטים ישמרו על הנרטיב הקבוע שלהם עם המתארחים בפארק, בכל יום נמחקים להם הזיכרונות, אך במהלך הסדרה מחיקת הזיכרונות משתבשת והרובוטים מבינים שהחיים האמיתיים שלהם הם למעשה חיים מזויפים והם מתחילים להתמרד מול הנהלת הפארק. סדרה סופר איכותית ומומלצת לכל אוהבי המדע הבדיוני.

האיש האחרון – The Last Man

סדרת קומיקס אשר נכתבה בתחילה ב- 60 חוברות אשר לא יצאה עדיין לטלוויזיה ומיועדת לצאת בשנה זו. הסדרה מגוללת את סיפורה של מגיפה מסתורית אשר הורגת בבת אחת כל יצור חי בעל כרומוזום Y. הגבר היחיד שהמגיפה לא יכולה להרוג הוא יוריק בראון. כתוצאה מהמגפה מתחילות אסונות רבים אשר הורגות גם נשים רבות והחברה מתדרדרת לכאוס. כל השירותים האזרחיים מושבתים, התשתיות מתמוטטות והנשים ששרדו מנסות להתמודד עם המצב החדש שנכפה עליהן. הסדרה מראה את המצב העולמי במקומות השונים בעולם כמו ישראל, ארה"ב, אוסטרליה ועוד. ללא ספק סדרה שמאוד מתאימה לימי הקורונה של היום.

אהבתם את הרשימה ואתם משתוקקים לעוד תכנים שיעבירו לכם את הזמן בבית מול הטלוויזיה. יש לנו עוד כמה סדרות חדשות 2020 שינעימו לכם את הזמן במיוחד בתקופות קשות אלו.