המוצרים החדשים של אסתי לאודר שיעשו טוב לעור הפנים שלך

חדשות כיפה תוכן שיווקי 06/02/20 12:41 יא בשבט התשפ

המוצרים החדשים של אסתי לאודר שיעשו טוב לעור הפנים שלך
אילוסטרציה, צילום: ללא

טיפוח העור הוא בגדר חובה. כל אחת רוצה להיראות צעירה ורעננה, לחייך אל העולם חיוך מושלם, בלי קמטוטים, עור יבש או נפול. איך עושים את זה? עם מוצרי הטיפוח החדשים שיצאו לאור, זה קל, נוח ובעיקר- יעיל. אז מה חדש בגזרת הטיפוח? בואי להכיר מספר מוצרים חדשניים שישפכו אור על העור שלך...

אסתי לאודר משיקה פיתוח חדש ופורץ דרך: ADVANCED NIGHT REPAIR INTENSE RESET CONCENTRATE המציע טיפול לילי עצמתי לשיקום והצלה של עור הפנים. מכיל קומפלקס של חומצה היאלרונית בריכוז הגבוה פי 15 יותר מאשר בתכשירים אחרים של הסדרה. כבר בשנת 1982 השיקה אסתי לאודר, מותג העל, את הסרום האייקוני ללילה, המבוסס על 25 פטנטים, Advanced Night Repair.  כעת, לאחר 37 שנים, מחוללת אסתי לאודר מהפיכה נוספת בתהליכי התיקון הליליים ומשיקה את Advanced Night Repair Intense Reset Concentrate החדש שמגיע בצורת ג'ל קטיפתי, המציע טיפול לילי עוצמתי, ומספק הצלה מהירה, כבר בתוך שעה, לעור מגורה ולחוץ ומרווה אותו בלחות ל-24 שעות. 

צילום: יחצ

התכשיר כולל קומפלקס חומצה היאלורונית בעלת משקל רב-מולקולרי, בעזרתה הוא עוטף את העור בלחות מתמשכת ומסייע לעור להמריץ את רמות החומצה ההיאלרונית הנמצאת בו באופן טבעי.
כמו כן, הוא מספק לעור נוגדי חמצון מתקדמים, המסייעים בחיזוק יכולתו הטבעית להגיב ולהסתגל לגורמי סטרס, שמשאירים את חותמם על העור. הנוסחה האינטנסיבית גם ממריצה את העור והופכת אותו לחלק ונטול נקבוביות.

והתוצאות מרשימות. מיד לאחר השימוש, קרוב למאה אחוז מהנשים הודו שעורן מרגיש נינוח, רווי, רגוע וחלק, מיד לאחר השימוש.  לאחר שלושה ימים, ציינו מעל ל90 אחוז מהנשים שעורן מרגיש רך יותר, נראה תפוח וחלק, בהיר ובעל צחות מחודשת. אחרי שבוע אחד בלבד כ- 90% מהנשים סיפרו שעורן התאושש מגורמי הדחק שבסביבה וסימני הרגישות של העור פחתו. למעשה מדובר בלחיצה על כפתור "RESET" דמיוני, המשיב את העור למצב רגוע ומראה בריא יותר.

גם מותג הקוסמטיקה קליניק משיק את הדבר הבא בסדרת הטיפוח SMART: CLINIQUE SMART CLINICAL MD MULTI- DIMENSIONAL AGE TRANSFORMER DUO REVOLUMIZE+ RESCULPT. שני התכשירים הינם קרמי אנטי אייג'ינג חדשניים שמצליחים לפסל את הפנים, להשיב נפח ולעצב מחדש את קווי המתאר של עור הפנים.

הקרם הראשון הינו קרם לחות במרקם ג'ל ממצק ומפסל את עור הפנים ומסייע בטשטוש קמטים וקמטוטים ומראה עור עמום וחסר זוהר, הודות לפפטידים בפורמולה ולטכנולוגיית עיצוב תווי הפנים.
והקרם השני הינו קרם לחות עשיר המשיב נפח לעור הפנים ומטשטש מראה קמטים וקמטוטים, הודות לפורמולה המכילה חומצה היאלורונית. ניתן לשימוש פעמיים ביום, בבוקר ובערב. ה- Resculpt מיועד לטיפול בקו הלסת, הצוואר והמחשוף, וה- Revolumize מיועד לטיפול בלחיים, קווי החיוך והמצח.

הקרמים ניתנים לרכישה גם במארז דואו- צנצנת אחת המכילה את 2 הקרמים, המיועדת לכל אישה שרוצה גם להשיב לעור את הנפח שאבד וגם לפסל מחדש את הצוואר, הסנטר וקו הלסת.
כל המוצרים המהפכניים בהישג ידך, מהיום גם את יכולה להרגיש רעננה ולהיראות מיליון דולר.