בשורה לצרכנים: המשביר לצרכן חותכת מחירים

רשת הצרכנות הודיעה על הורדת מחירים בסניפיה השונים. ההנחות ינועו בין 50 ל- 70 אחוזים ויחולו על עשרות המותגים המובילים. זה הזמן לצאת מהבית ולקנות את המוצרים שתמיד רציתם ולצאת מחוייכים

חדשות כיפה תוכן שיווקי 05/02/20 16:33 י בשבט התשפ

בשורה לצרכנים: המשביר לצרכן חותכת מחירים
ארכיון, צילום: ללא

רשת המשביר לצרכן מבצעת ספירת מלאי ומודיעה לציבור הצרכנים: חתכנו מכירים. ההנחות המתפרסמות היום (ד') על ידי הרשת נעות בין 50 ל -- 70 % הנחה על מגוון מוצרים. רשת המשביר לצרכן מהווה את בית הכלבו היחיד והגדול בישראל זה עשרות שנים, וחרטה על דגלה להעניק לכולנו חווית קניה אמיתית, לצד חווית חו"ל, ומותגים רבים ונחשקים הניתנים לרכישה במחלקות הרשת השונות. 

במחלקות האיפור והקוסמטיקה למשל, ניתן למצוא את מיטב המותגים של אסתי לאודר, קליניק, ועוד. במחלקת הספורט הצרכנים ימצאו את מיטב ההנעלה והביגוד, מחלקת הילדים אוקיידי, המותג הצרפתי האיכותי והנחשק. וכמובן אופנת נשים ובגיר לגברים, מחלקת כלי בית, מצעים, תיקים, מזוודות, ואפילו תכשיטים לחתן ולכלה, או למתנה.

בשורת השבוע לכל חובבי הסיילים כאמור, היא החתך העמוק שביצעה הרשת בעשרות ממוצריה, הנחות שמגיעות עד לכדי 70% הנחה על חלק מהמותגים. אז אם רציתם לקנות מעיל פוך מחמם, מעיל צמר אופנתי או בושם חדש לט"ו בשבט עבור הבעל או האישה זה הזמן לצאת מהבית. על פי הודעת הרשת, המבצע בתוקף לחברי Club365/Family365 ולמצטרפים חדשים, בין התאריכים 04-08.02.20 ו/או עד גמר המלאי. המוקדם מבניהם.

רשת המשביר לצרכן מונה כ-37 סניפים ברחבי הארץ. ניתן להגיע לבקר בסניפינו וליהנות ממבחר מותגי האופנה והספורט המובילים, מיטב מותגי הבישום והקוסמטיקה, עולם הבית, תכשיטים, טקסטיל וכלי בית, חשמל ועוד.
 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן