כך תנצלו כמו שצריך את מבצעי סוף השנה בקניונים

התחרות מהאינטרנט מעודדת את מרכזי הקניות להוריד מחירים ולצאת במבצעים אטרקטיביים. אז איך מנצלים את ההנחות ובאיזה תחומים יש את המבצעים הכי שווים? הנה כל הפרטים

חדשות כיפה תוכן שיווקי 12/12/19 10:50 יד בכסלו התשפ

כך תנצלו כמו שצריך את מבצעי סוף השנה בקניונים
צילום: shutterstock

סוף השנה כבר כאן ויחד איתו מבצעי קידום מכירות של כל הרשתות הגדולות בעולם. מה שהתחיל בארצות הברית עם שופינג לקראת חג המולד התפשט גם לאירופה ולישראל, אז לכן כולנו עומדים בפני כמה שבועות קריטיים לחיסכון בהוצאות. חוץ מזה, צריך לזכור שמרכזי הקניות נמצאים בתחרות עם אתרי האינטרנט והדרך שלהם למשוך לקוחות חדשים היא באמצעות הורדת מחירים.

עם זאת, לא מספיק להיכנס לקניון וצריך לדעת איך לנצל כמו שצריך את מבצעי סוף השנה. מתלבטים בין האפשרויות? הנה כמה טיפים שבטוח יעזרו:

1. חפשו את המבצעים בחנויות שאתם מכירים
הכי טוב לסנן בין האפשרויות באמצעות חיפוש אחר מבצעים בחנויות מוכרות. אם אתם ממילא מבצעים את הקניות של הבגדים או מוצרי האופנה ב-2-3 רשתות ספציפיות, עדיף להתחיל מהן גם כאשר מחפשים אחר מבצעים.

בצורה כזו, יהיה לכם קל יותר לזהות מבצע אטרקטיבי לעומת מבצע רגיל ולדעת מה הרגע הנכון לבצע את הרכישה. במידה ואין לכם רשת מועדפת, נסו להיעזר בפרטים המופיעים על גבי גיפט קארד שקיבלתם במתנה והתמקדו בחנויות שמופיעות ברשימה. ברוב המקרים, עכשיו זו גם ההזדמנות האחרונה לנצל את הגיפט קארדים השונים שיש לנו בארנק מאז תקופת החגים.

2. השוו בין מבצעים בתחומים שונים
בדרך כלל, ההנחות הכי משתלמות הן בקטגוריות של מוצרים יקרים יחסית. זה כולל הנחות ומבצעים על מכשירי חשמל, על בשמים ועל תכשיטים ועל פערי מחירים של עשרות אחוזים בין העלות לאורך השנה לבין זו שמאפיינת את דצמבר וינואר.

כמו כן, כדאי להשוות בין מבצעים בתחומים השונים על רקע הבדלי הקולקציות: כאשר יש קולקציה חדשה שרלוונטית לצרכנים, כמו למשל בענף האופנה, סביר להניח שהמכירה של הקולקציה הקודמת תהיה מלווה בהורדת מחירים דרסטית. כל עוד לא משנה לכם מאיזה קולקציה המוצר הנבחר, יש סיכוי גבוה יותר לחיסכון משמעותי.

3. הגדירו סדר עדיפויות
ניצול כמו שצריך של מבצעי סוף השנה בקניונים דורש מכם להגדיר סדר עדיפויות. אם אתם לא רוצים לסיים את השופינג עם חור בכיס וגירעון בתקציב, חשוב שתדעו על מה אתם מוכנים או לא מוכנים לוותר. בהמשך, זה יעזור לכם להחליט מאיזה חנויות בקניון להתחיל את הקניות ואיזה חנויות לשמור לסוף.

הסדר הכרונולוגי של החנויות חשוב כי הוא ימנע מכם להתפתות לרכישת מוצרים שאין לכם בהם צורך. במקביל, נסו להיעזר ברשימת קניות מסודרת והוסיפו אליה רק פריטים חיוניים. זכרו שגם אחרי החורף יהיו מבצעים טובים, אז שמרו מקום בתקציב כדי לרענן את המלתחה.