איך נכניס את הפסים למלתחה שלנו?

בכל עונה יש טרנדים שונים באופנה ובחנויות, אי אפשר להתעלם מאופנת הפסים הרווחת בחנויות השונות, בין אם זה בבגדים, מטריות, נעליים או כריות, כל הפריטים המפוספסים שלא תרצו לפספס

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 24/11/19 13:56 כו בחשון התשפ

איך נכניס את הפסים למלתחה שלנו?
צילום: shutterstock

המאבק בין המנומר למפוספס כטרנדים הבולטים של אופנת החורף עולה הילוך כאשר לחנויות הגיעו פריטים עם פסים. לא בכמויות שיכולות להתחרות בחברבורות הנמר והנחש, אבל בהחלט כך שחובבות הז'אנר ימצאו פורקן להעדפה שלהן. לכבוד הגשם שמתחיל לרדת, למשל, חברת סמסונייט השיקה בין המטריות השונות שלה, מתקפלות, צבעוניות, עם חפה קפולה ושלדת אלומיניום מצופה טפלון, גם אחת שכולה פסים של שחור ולבן שמציגה דוגמנית הלבושה גם היא בחולצה ועליונית אופנתיות בפסים. בסמסונייט מבטיחים שהמטריות האלה עמידות גם ברוח החזקה ביותר וגובים עבורן מחיר בהתאים 150-270 שקלים.

צילום: יחצ


גם ברשת גולברי יש מטריות חדשות בפסי שחור ולבן, אבל הפסים משולבים בחלק אחר של המטריה המנוקד  בנקודות שחורות על רקע לבן ובין שני החלקים מפרידים הדפסים של שרשראות זהובות. טווח המחירים: כ-50 עד כ-60 שקלים.
 

צילום: ניר יפה


אופנת הפסים לא פוסחת על הילדים, וברשת H&O ראיתי חולצת טי באפור תכלת עם פסי רוחב שחורים משורטטים בחופשיות, לא לגמרי ישרים, כרקע לאיור גדול של כוכב . מותג הבנות נקרא כאן    Tag girls ומותג הבנים Expo. בקולקציית השחור לבן הטרנדית הנקראת Soft city look יש גם מכנסי ג'ינס עם פסי צד, ודפסי פסים על חולצות טי מכותנה ולייקרה. המחיר ההתחלתי של חולצות הטי הוא כ-20 שקלים.
 

צילום: יחצ


בית האופנה Millos בגן העיר בתל אביב השיק קולקציה חדשה של המותג Maison Common ובתוכה מצאתי סריג גולף שחלקו העליות בפסי רוחב של שחור ולבן ומתחת להם פסים בשלל צבעים מהמם כולל ורוד עז, טורקיז, כתום ואדום. הסריגים והמעילים החורפיים של המותג הזה בולטים גם עם פסים סגולים על ירוק או כחול כהה בשילוב פסים בהירים. המחיר ההתחלתי של הבגדים בקולקציה זהו הוא 600 שקלים והוא מטפס כלפי מעלה.

צילום: יחצ


במגוון העשיר של הסגנונות שהשיקה עם בוא הסתיו רשת תמנון, מצאתי גם שמלה שכולה פסי רוחב עבים ודקים בגוונים של בורדו.  טווח המחירים של תמנון הוא 30-170 שקלים.
 

צילום: יחצ


פסי רוחב שחורים על רקע לבן מקשטים את החלק העליון בגפה של אחד מזוגות הנעליים של דניאלה להבי, המעצבת הישראלית הבולטת של תיקים ונעליים בסגנון מקורי, ועל נוכחות הפסים יעידו גם כריות הנוי הגודשות ארונית עץ במראה כפרי ישן בסניף של זארה הום. את תרומת הפסים של מותג התיקים האיטלקי היוקרתי פרנצ'סקה ביגוטי ראיתי במבחר שהגיע לחנות "דניאל – בגס בוטיק" בקניון דיזנגוף סנטר בתיק ערב בסגנון מעטפה עם פסי אורך בהירים וכהים לסירוגין במראה אלגנטי. תיקי המותג הזה עשויים עורות נפה וגם דמויי עור, ועולים 200-800 שקלים תלוי בחומר הגלם. 
 

צילום: יחצ