מתי מתחילים מבצעי הבלאק פריידיי?

חודש נובמבר נחשב לחודש הקניות ברשת ובחנויות, ומלא במבצעים והנחות, הוא מסתיים בחגיגת הצרכנות הגדולה ביותר - "הבלאק פריידיי", אז מתי זה קורה אצלנו השנה ולמה כבר עכשיו יש מבצעים? עושים לכם סדר

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/11/19 11:11 כו בחשון התשפ

מתי מתחילים מבצעי הבלאק פריידיי?
צילום: shutterstock

שגעת הקניות של חודש נובמבר מסתיימת במבצעים הגדולים של ה"בלאק פריידיי", מותגים רבים משתתפים במבצע ואלפי אנשים מחכים להסתער על החנויות ולמלא את המדפים לחורף. 

אז מתי מתחיל הבלאק פריידיי ולמה קוראים לו ככה? 

הבלאק פריידיי  או בתרגום לעברית - "יום שישי השחור" הוא כינוי ליום שישי שפותח את עונת השופינג שבין חג ההודיה בארצות הברית לחג המולד. הוא חל ביום שישי של השבוע הרביעי בחודש נובמבר. זהו יום השיא של הצרכנות שהתחיל בארצות הברית ומשם התפתח לכל העולם וכמובן גם לישראל. 

התשובה הרשמית לשאלה מתי חל חג הקניות השנה היא שהבלאק פריידיי מתקיים ביום שישי הקרוב ה 29.11,  אבל בפועל בעלי עסק רבים וחנויות שונות כבר התחילו את חגיגת המבצעים לפני מספר ימים, כל אחד בוחר את מספר הימים בו הוא רוצה לעשות הנחות וכולם תופסים טרמפ על החגיגה הגדולה והרצון של הצרכנים להיות שותפים ולקנות מוצרים בזול. המבצעים תקפים בחנויות ובאתרי הקניות.  

מבצעי הבלאק פריידיי חותמים את חודש הקניות והמבצעים שמתרחשים בנובמבר כמו שופינגIL ויום הרווק הסיני. אז תכינו את רשימת הקניות ותתחילו לחפש אילו מבצעים והנחות כבר עלו, ולא תפספסו את המבצעים השווים. בהמשך השבוע נעלה לכם רשימה עם המבצעים הטובים שלא תרצו לפספס אז תשארו ערניים ותעקבו.

 

"הכי כיף לקנות בגדים מהספה בבית": כל מה שעומד מאחורי הקניות ברשת