סודהסטרים מובילה את המהפכה האקולוגית

חברת סודהסטרים מובילה את המהפכה האקולוגית הצרכנית ומציעה לציבור חלופה לצריכת סודה ומשקאות מוגזים בבקבוקים רב פעמיים ובכך לחסוך שימוש במיליוני בקבוקי פלסטיק חד פעמיים ברחבי העולם

חדשות כיפה תוכן שיווקי 25/11/19 10:39 כז בחשון התשפ

סודהסטרים מובילה את המהפכה האקולוגית
צילום: ארקדי רסקין

חברת סודהסטרים, שנרכשה על ידי חברת פפסיקו, היא חברת המים המוגזים המובילה בעולם. סודהסטרים מאפשרת לצרכנייה ליהנות מסודה ומשקאות מוגזים בכל רגע בבית ללא כל מאמץ, תוך חיסכון של אלפי בקבוקים חד פעמיים ושמירה על כדור הארץ. הבועות של סודהסטרים טובות יותר עבור הצרכן - הן מבחינת בריאות, קלות ההכנה, מחיר, נוחות הנשיאה ויתרונם בשמירה על כדור הארץ. 
מנכ"לית סודהסטרים סטלה קריוף מספרת כי: "כיום אנו מציעים לצרכנים פתרון להכנת סודה ומשקאות מוגזים על ידי שימוש בבקבוקים רב-פעמיים. אנו מאמינים כי הפתרון הסביבתי הנכון הוא הפחתה, מלכתחילה, של השימוש בפלסטיק חד-פעמי ומעבר לשימוש בבקבוקים רב פעמיים". לפי נתוני החברה, כל בקבוק רב-פעמי של סודהסטרים יחסוך למשפחה 3,833 בקבוקי פלסטיק חד-פעמיים (צריכה ממוצעת של משפחה בישראל) במשך תקופה של כשלוש שנים.

מיחזור ואקולוגיה

"לצערנו, המצב בעולם עגום למדי- מיליון בקבוקי פלסטיק נקנים כל דקה ברחבי העולם, המספר הזה יגיע לחצי טריליון עד 2021. המצב בישראל דומה לאור עליה מתמדת בשימוש במוצרי החד"פ. מדי יום נצרכים כ-7 מיליון בקבוקים חד פעמיים. פחות ממחצית מהבקבוקים האלה ממוחזרים בסופו של דבר, היתר משונעים לחול או נטמנים באדמה. בשנים 2017-2018 צרכני סודהסטרים מסביב לעולם הצליחו לחסוך מעל 6.3 מיליארד בקבוקים! היעד שלנו הוא לחסוך שימוש של 67 מיליארד בקבוקים עד שנת 2025". אומרת קריוף.
כל מוצרי סודהסטרים מיוצרים בישראל ועל כל אחד ממוצריה מתנוסס דגל ישראל, המוצרים מופצים ל46 מדינות ברחבי העולם ונמכרים ביותר מ80,000 נקודות מכירה.
במפעל הממוקם בעידן הנגב מייצרת החברה את מכשירי הסודה, הבקבוקים הרב-פעמיים ואת מיכלי הגז. בנוסף לחברה מרכזים לוגיסטיים ותחנות מילוי גז ברחבי העולם, זאת על-מנת להקל על ההפצה ללקוחות במדינות השונות ולחסוך שינוע. בקבוקי הטעמים, המאפשרים הכנה של מגוון של משקאות מוגזים, מיוצרים באופן בלעדי במפעל באשקלון.
לאחרונה בשרה החברה כי היא מתכננת להחליף את כל בקבוקי הטעמים שלה, שעשויים כיום מפלסטיק, בבקבוקי מתכת. המהלך עליו עובדת החברה בימים אלה יושק בתחילת שנת 2021 וצפוי לחסוך מאות מיליוני בקבוקי פלסטיק חד-פעמיים בשנים הקרובות.
כיום מיוצרים במפעל סודהסטרים באשקלון למעלה מ-30 מיליון בקבוקי טעמים בשנה, ומספר זה גדל בקצב דו-ספרתי מדי שנה.
המעבר לבקבוקי מתכת מתבצע בשל קלות המיחזור של החומר: אשפה מתכתית מזוהה באתרי האשפה המרכזיים על-ידי מגנט, נאספת ונשלחת למיחזור. שימוש בבקבוקי מתכת וקלות המיחזור אינם דורשים "חינוך שוק" להפרדת פסולת או להחזרת המוצר תחת פיקדון. מתכת היא אופציה קלה ויעילה למיחזור, לעומת אלומיניום, פלסטיק וזכוכית.
לפי נתונים של EPA, United States Environmental Protection Agency - בארה"ב 70% מהמתכות מגיעות למיחזור מלא, לעומת אלומיניום אשר מתמחזר ב-35%, זכוכית - ב-33% ופלסטיק, רק ב-15%. באיחוד האירופי 74.2% מהמתכות מגיעות למיחזור מלא.

ניתן לשימוש בשבת

יתרון משמעותי של מכשירי הסודהסטרים הוא שהם מאפשרים שימוש ללא צורך בחשמל כך שניתן להשתמש בהם ולהכין סודה גם בימי שבת וחגים.
החברה מציעה מגוון מכשירי סודה, הפופלארי ביניהם הוא ה-SPIRIT מכשיר להכנת סודה מעוצב וטרנדי שאינו מצריך כאמור חיבור לחשמל במגוון רב של צבעים, כך שיכול להתאים לכל מטבח. 
 

צילום: יחצ

 

חיסכון ונוחות

הכנת סודה ביתית מאפשרת חיסכון כספי רב במיוחד עבור משפחות שצורכות משקאות מוגזים לעיתים קרובות.  מכשיר סודהסטרים מגיע עם בקבוק ליטר רב פעמי, ומיכל גז 60 ליטר שמספיק להכנה של עד 60 ליטר סודה. עלות החלפת מיכל גז בודד היא 59 ₪ בלבד, ובמנוי שנתי יכולה אף לרדת ל49 ₪, כך שהמחיר עבור ליטר סודהסטרים הוא פחות משקל אחד. מחיר תחרותי ומשתלם לעומת רכישת סודה ומשקאות מוגזים קלים בסופר במחירים יקרים פי כמה וכמה, וזה עוד לפני שמדברים על נושא הנוחות. 
הנוחות משתלמת- אין צורך לסחוב ארגזי שתיה כבדים, אפשר להכין סודה או כל משקה מוגז אחר
לפי בחירה , ממגוון הטעמים שסודהסטרים מציעה, בכל רגע שרוצים, ולמזוג לעצמכם או לאורחים משקה סודה מרענן , טרי טעים. מכשיר סודהסטרים מאפשר לבחור את רמת ההגזה של הסודה, בהתאם לטעם האישי שלכם. 

בריאות

היתרון הבריאותי של סודהסטרים הפך את מוצרי החברה ללהיט עולמי בעשור האחרון. קטגוריית הסודה היא הקטגוריה היחידה בענף המשקאות העולמי והמקומי שממשיכה לצמוח בשנים האחרונות, הן בשל הטרנד, חשיבות האורח חיים בריא המודעות הגוברת לצריכת מזון בריא והמעבר לצריכת מים, סודה ומשקאות בריאים ללא סוכר. השינוי הצרכני, שהחל בארה"ב, התרחב גם למדינות רבות נוספות ובשנים האחרונות הוא מורגש היטב גם בישראל.

סטלה קריוף מסכמת: "לשתיית סודה ישנם גם יתרונות בריאותיים משמעותיים. בעצם סודה, הוא משקה הכי קרוב למים, רק יותר מעניין. בשנים האחרונות אנו עדים למגמה מובהקת של צמצום צריכת הסוכרים והחומרים הבעייתיים במשקאות הקלים. הסודה של סודהסטרים הינה ללא תוספות וללא חומרים משמרים. הם אינם מכילים חומצות לימון, נתרן וחומרים אחרים המצורפים לבקבוקי הסודה והמשקאות הקלים המסחריים, אלא רק סודה ללא כל תוספות".

ניתן לרכוש את מכשירי סודהסטרים ומגוון המוצרים בקנייה פשוטה באתר: https://sodastream.co.il/ או ב9880*
בימים אלו מציעה החברה 20% הנחה נוספים* על מגוון המוצרים לרגל חגיגת הקניות של "בלאק פריידיי". באתר ובמוקד השירות והמכירות ב9880*.
מוצרי סודהסטרים נמכרים ברשתות המובילות – שופרסל, רמי לוי, יוחננוף, הום סנטר ואייס ועוד. לרשימה המלאה כנסו לאתר.

*לא כולל חבילות גז