סטודנטים? המוצרים שיפתחו לכם את הסמסטר!

בעוד מספר ימים יתחילו אלפי סטודנטים את שנת הלימודים האקדמית ויחזרו לספסלי האוניברסיטאות והמכללות. לקראת פתיחת הסמסטר הבאנו כמה המלצות למוצרים שיעשו לכם את התואר קל יותר, אל תחמיצו

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/10/19 13:53 כד בתשרי התשפ

סטודנטים? המוצרים שיפתחו לכם את הסמסטר!
צילום: shutterstock

לומדים עם מנורת שולחן חכמה: 

מנורת שולחן טכנולוגית מתכווננת וחכמה מבית מותג האודיו ומוצרי האלקטרוניקה החכמים Taotronics לסטודנטים לפתיחת שנת הלימודים האקדמית החדשה.
מנורת השולחן החכמה מבית המותג הפועלת על נורת לד חסכונית, מספקת תאורה עדינה ובריאה לעיניים המתאימה במיוחד לצרכי לימודים, קריאה ועבודה. כך, מאפשרת בלחיצת כפתור פשוטה לבחור את צבע התאורה מבין חמישה גוונים שונים הנעים בין לבן פלורסנטי בוהק ועד לצהוב חם.
כמו כן, הגוונים השונים ניתנים לכוונון כך שיאירו באחת משבע עוצמות תאורה שונות בהתאם לסביבת העבודה ועיני המשתמש.
למנורה שקע USB בילט אין בבסיסה המאפשר להטעין טלפונים סלולארים ומכשירים חיצוניים שונים. זאת ועוד, היא ניתנת לכוונון מלא על כל חלקיה, החל מהבסיס הניתן לסיבוב אופקי ב- 45 מעלות, דרך גוף המנורה העולה ויורד בצורה אנכית בטווח רחב של 135 מעלות, ועד ראש המנורה שניתן להזזה אופקית בזווית של 90 מעלות ימינה או שמאלה. 

על פי נתוני היצרן השימוש בנורת הלד החסכונית מפחית את צריכת החשמל ב- 75% בהשוואה למנורות מקבילות המשתמשות בנורה רגילה, ועל כן נחשבת ירוקה ומשתלמת כלכלית. המנורה בעלת עיצוב מודרני וצבע לבן המתאים לכל משרד, בית וחדר שינה. המחיר: 179 שקלים. TaoTronics- להשיג ברשת המחשבים KSP
 

צילום: יחצ חו"ל

 

תיק להורה הסטודנט:

מעתה, גם אימהות ואבות טריים שהם סטודנטים, יכולים לקחת רק תיק אחד בבוקר ובתוכו עולם ומלואו: המותג סימפלי גוד מציג תיק החתלה משובח שיאפשר להורים טריים לשים בבוקר את הפעוט בגן, להמשיך ליום הלימודים שלהם, ולחזור לאסוף מהגן ולשגרת היום שלאחר מכן באופן מיידי – כל זה בלי להיסחב עם מספר תיקים ושקיות!

תיק החתלה דגם ברלין- זהו תיק גב קלאסי בעל תא נפרד ומרופד למחשב הנייד, ובתוכו גם משטח החתלה, תיק רשת, רצועות חיבור לתלייה על עגלה ונרתיק למוצץ. התיק עשוי בד סינטטי עמיד המתנקה בקלות בניגוב מגבון, וגם עמיד בפני מים! הודות לתכולתו ולגודלו, מאפשר אחסון של ציוד נוסף ללימודים, ואפשר להפוך אותו מתיק גב, לתיק שנתלה על העגלה. קיים בצבעים: ירוק זית, אפור עמוק וצהוב חרדל. תכולה: 17 ליטר. מחיר בסניפי רשת שילב: 269 שח. 
 

צילום: שרבן לופו

צילום: שרבן לופו

 

משקפי blue light: 

משקפים חדשות המגנות על העיניים מפני קרינת מסכים דיגיטליים (מחשב, טאבלט, סמארט פון ועוד) מתאים במיוחד לסטודנטים, ולעובדים שעות ממושכות מול מחשב. מסכים דיגיטליים הם מצרך הכרחי בימינו, עם זאת יש להגן על העיניים מפניהם. הוכח שחשיפה מוגברת לאור הכחול (אור הנפלט ממסכי הסלולר, מחשבים, טאבלטים וכו'), מזיקה לבריאות ובין השאר עלולה לגרום לראייה מטושטשת, עייפות, כאבי ראש, קושי במיקוד, פגיעה באיזון ההורמונלי ופגיעה באיכות השינה.

רשת אירוקה מציעה קולקציה של משקפי בלו לייט (ללא מספר) המגנות על העיניים מפני קרינת המסכים. שימוש במשקפי בלו לייט ( ( blue light , בעלות עדשות עם פילטר לאור כחול, מצמצמות את נזקי האור הכחול ועוזרת לעירות מעולה ביום ושינה טובה בלילה. כמו כן, ניתן לעשות גם ציפוי בלו לייט המפחית את נזקי האור הכחול על משקפי ראייה עם כל מספר או על משקפיים ללא מספר.

משקפי בלו לייט מגיעות בדוגמא מלבנית בצבעוניות מגוונת של אדום, מנומר ושחור לבן משולב, כמו כן את ציפוי בלו לייט ניתן ליישם על קולקציית משקפי הראיה באירוקה הכוללת מסגרות אופנתיות בינהן: מסגרות אובר סייז – מלבניות, אובליות או עגולות עם אמירה אופנתית המדגישות את העיניים באופן מיוחד, מסגרות המשלבות מתכות  בגווני כסף, שחור, זהב או אפילו ברונזה, מראה צעיר וספורטיבי המתכת משולבת כאלמנט דקורטיבי או חלק בלתי נפרד מהעיצוב הפרקטי. שילוב שמנצח תמיד. מתאים לסטודנטים שאוהבים לוק שמרני עם טאץ' טרנדי. מחיר: משקפי בלו לייט- 299 שח
 

צילום: סטודיו מאשין, ערן תורג'מן

 

צילום: סטודיו מאשין, ערן תורג'מן