'מהמטע ועד לספל': חליטות התה שיחממו לכם את החורף

תחילתו של סתיו, ריח הגשם באוויר גורם לכולנו לרצות להתפנק עם כוס תה ביד, תכירו את מוצרי חברת TE החדשים שיגיעו אליכם הישר מהמטע בסין לספל התה הבייתית שלכם

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/10/19 10:57 כד בתשרי התשפ

'מהמטע ועד לספל': חליטות התה שיחממו לכם את החורף
צילום: יחצ

הגשם שמתקרב והחורף שבפתח עושים חשק לכוס תה חמה ביד, הכירו את מוצרי חברת TE החדשים שיגיעו אליכם הישר מהמטע בסין לספל התה הבייתית שלכם. מדובר בסדרה מופלאה של סוגי תה איכותיים המיוצרים בשיטת "מהמטע ועד לספל", עם שליטה ופיקוח על כל שלבי הייצור, החל מבחירת הזנים, בגידול ובקטיף הידני, המשך ביישון והתססה ועד לאריזה, שילוח ושיווק ישיר לצרכן. הזדמנות להכיר מקרוב את תרבות התה המקורית במיטבה ולהוסיף אביזרי הגשה, המוסיפים הרבה בריאות לעונה החדשה.

קצת על תערובות התה הטבעיות של Te:

תה שחור (אורגני ודה הונג)- התה השחור של Te הינו אורגני, הנקטף בשיא טריותו ונארז בטכניקה השומרת על טעמו החזק והארומה האופיינית לו. התה השחור יכול לסייע למערכת עיכול.

תה ירוק (גרין נידל)- נודע בזכות סגולותיו המרפאים והכרחי לתזונה מאוזנת. הוא מכיל נוגדני חמצון, ויטמינים, מינרלים ופנולים לחיזוק מערכת החיסון ויכול לתרום לשרפת שומן בגוף.

תה אולנוג (פרש אולונג וארומה)- נחשב לתה הסיני המסורתי. הוא עובר תהליך חמצון ארוך מזמן החמצון של התה הירוק וקצר מזה של התה השחור. הוא משלב בין תכונות התה הירוק והשחור מה שמקנה לו טעם חזק יותר כמו התה השחור וניחוחות קלילים כמו התה הירוק. הרבגוניות שלו נעה בין הפירותי לפרחוני ומתאימה לאניני הטעם. הוא טבעי לחלוטין ללא שום תוספות ויכול לעזור לאזן את רמות הסוכר בגוף.  
 

חליטת תה

חליטת תהצילום: יחצ

תה יסמין (יין האו, דרגון פרל וצ'אן האו)- תערובת המתאימה לשתייה כתה חם או קר, עם השפעה מרגיעה ומגוון ערכים בריאותיים, בעלת ארומה מעודנת.

תה פואר (פו'אר) נחשב ליוקרתי במיוחד מבין זני התה השחור. עלי התה גדולים ומאופיינים בגוון אדמדם-שחור ועלים, הנקטפים בעונה בצורה ידנית. כמו יין משובח, תה פו אר עובר יישון באוויר הפתוח בחדרים עם לחות גבוהה ורוח, היוצרים שינויים בריח וטעמו של התה. הוא בעל טעם מיוחד שאינו קיים בשום סוג תה אחר.

כל זני התה מומלצים לחליטה במים רותחים לאורך 2-3 דקות וניתנים לשימוש עד 3 פעמים.

תה לבן שגדל ונקטף כמעט באופן בלעדי במחוז פוג'יין הסיני. עלי התה נקטפים אך ורק באביב, בצאת הניצנים העדינים של צמח הקמליה הסינית, כאשר הם מכוסים בפלומה לבנה, ומכאן שמו.

בתהליך הפיכתם לעלים מוכנים, מאפשרים לניצני ועלי הצמח לקמול לאור שמש טבעי, מהלך המעניק את טעמו העדין והנקי של התה הלבן, שהינו בעל כמות קפאין נמוכה ומתהדרים בטעם מתקתק ייחודי. בנוסף, התה הלבן מצוין לבריאות: נחשב לעשיר בוויטמינים ומינרלים.

** המידע הינו מידע לידיעה בלבד ואינו מחליף בשום אופן ייעוץ או טיפול רפואי. יובהר כי המוצרים הנזכרים אינם תרופות אנו ממליצים לנשים בהיריון מניקות וילדים בפרט להיוועץ ברופא לפני השימוש. יש להתייעץ עם רופא אם יש לך חששות לגבי צריכת תה

 

אביזרים לחליטה ולהגשה מבית Te

חולט (אינפיוזר) המעוצב במראה של קנקן תה סיני ועשוי מנירוסטה שלא מחלידה באיכות מעולה. האינפיוזר, מגיע עם תחתית תואמת למניעת טפטוף על משטח ההגשה וכולל מכסה הנסגר ונפתח בחצי סיבוב, לשמירה מקסימאלית על איכות עלי התה. מומלץ לשימוש בתערובות תה, על מנת לווסת את חוזק התה (יש להוציא אותו בסוף החליטה בתום הזמן המומלץ על גבי מארז התה) ולשטוף במים ללא צורך בסבון כלים.
 

צילום: יחצ


קנקן תה מזכוכית עשוי זכוכית איכותית וחסינת חום, כולל אינפיוזר (חולט) שניתן לשליפה ולחימום על פלטה, מתקן עם נר או כירת גז. לאחר השימוש ניתן לשטוף במדיח הכלים ומומלץ לשים חומר מבריק על מנת לשמור על שקיפות. הקנקן מעוצב בהשראת תרבות התה הסינית המסורתית, אך הפעם לא עשוי מחרסינה סינית, אלא זכוכית שקופה שמאפשרת להתענג על המראה של תה טהור.  

תרמוס לתה תרמוס כוס בעל פטנט המאפשר לפתוח ולסגור את התרמוס ביד אחת ולכן הוא אידיאלי לשימוש בנסיעות. התרמוס שומר על מים חמים למשך כ- 10 שעות רצופות ואם תשתמשו בו לשמירה על מים קרים תיהנו מיתרונותיו למשך כ- 6 שעות. בתוך התרמוס ישנו  אינפיוזר פנימי נשלף, המאפשר לחלוט את עלי התה בתוך התרמוס – הקפידו להוציא את האינפיוזר עם העלים בתום זמן החליטה כדי למנוע מרירות יתר (ניתן לחלוט עד 3 פעמים בכל תערובת).

צילום: משה כהן

 

את כל מוצרי Te ניתן להזמין דרך האתר: www.pure-te.co.il  

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן