המלצות לראש השנה: הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל

בגדים לגברים נשים וילדים לחגים, איפה איך וכמה, ובל נשכח את הדברים הקטנים שעושים את החג גדול - הפיצוחים. נעמה בטור לכבוד השנה החדשה וההמלצות הטובות ביותר לדברים החשובים באמת

חדשות כיפה נעמה 24/09/19 10:23 כד באלול התשעט

המלצות לראש השנה: הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל
הממליצה

ראש השנה נחשב אצלנו, מבחינות מסוימות, למכובד בחגים, הוא פותח את השנה בחגיגיות ומסמל (ומסמן) התחלות חדשות ומעבר דף למשהו נקי ופתוח לכל האפשרויות. לקראתו אנחנו מתכוננים מבעוד מועד עם מלבושים חדשים, יפים ומהודרים.

בשבילי ובשביל הילדים אני כבר די מתורגלת ומצליחה בקלות למצוא משהו שכולם שמחים בו. אך כשמדובר בבעלי הסיפור קצת שונה ולכן מעטות הפעמים שהוא רוכש חליפה חדשה. הוא נכנס לחנות, מעיף מבט ויוצא ממנה. וחוזר חלילה עד שעברנו את כל האפשרויות. הפעם חשבתי לנסות גישה אחרת ולקחתי אותו לחנות מיוחדת במינה. תמצאו אותה רק אם תדעו בדיוק לאן פניכם מועדות משום שהיא ממוקמת בחניון קניון רמות בירושלים. Private line 101 היא החנות של דוד כהן, מקצוען בתחום הלבשת הגברים, בעל רקורד של שנים והבנה מעמיקה של הגזרות השונות והתאמתן לצורות הגוף של גברים.
הגישה של דוד נעימה ועדינה, כשהוא ראה את מבטינו שרפרפו בין המתלים השונים הוא הציע בחביבות את עזרתו ומיד ניגש למלאכת התיחקור: מה נוח לו? מה הוא בדרך כלל לובש? טיפוס ספורטיבי או מוקפד? ויחד עם השאלות נשלפו הפריטים המתאימים. בעלי נכנס לחדר ההלבשה ויצא כשהוא מוכן לגמרי, למעט מעט תיקוני מכפלת והעדפות צבע. כשהתעניינו לגבי המחירים שמענו שיש סקאלות שונות, כך שיתאים לכל אחד- החל מחתנים (ונראה שהרבה מאוד חתנים יודעים להגיע ישירות אל דוד) וכלה באנשים כמונו- שרוצים להתחדש לכבוד החג.
 

צילום: 101 private line

 
 
אם להלביש את בעלי זה הכי קשה שיש, להלביש את הבנות הקטנות זה הדבר הכי כיף, קל ומהנה. הסיבה הראשונה היא שהכל נראה עליהם נפלא. עוד לא מצאתי שמלה, או חליפת בגדים שלא גורמת להן להראות נהדר. אין את העניין הזה של החצאית "חותכת" את הרגל בנקודה שלא מחמיאה, או מפתח צוואר שלא הולם את צורת הפנים- בפשטות- הכל יפה. עכשיו רק צריך למצוא מה הן חושבות שיפה. אוה, זה כבר עניין מסובך ומורכב יותר. הדרך שלי לפשט את זה היא לקחת אותם לחנות אחת בלבד, כזו שאני יודעת שרובם של הדברים יהיו במחירים שמקובלים עלי, ובדרך כלל- גם לטעמי (אני למשל פחות במנצנצים ובפאייטים). חנות "קיווי" היא אחת האהובות עליי כשמדובר בבגדי ילדים כי אני מוצאת שם גם את בגדי היומיום הפשוטים אך איכותיים, וגם את בגדי השבת האלגנטיים, במחיר הגיוני.

 

צילום: ערן אליסטר

 
אחת הדרכים שלי להרגיש רגועה ומוכנה לכל מה שמגיע בדרך זה פשוט להתכונן מבעוד מועד ככל יכלתי. החל בדברים הגדולים וכלה בדברים הקטנטנים. הדברים הגדולים כוללים את הבישולים, הארוחות, המתנות והבגדים, והדברים הקטנים – זה יכול להגיע לדרגת הפיצוחים שאותם אני רוצה להציע לאורחים אחרי הסעודה. המארז החדש של קליית גת מתאים להגשה ומגיע עם אריזת אגוזי מלך, אריזת תערובת אגוזים קלויים ללא מלח, וקופסא מקסימה מפח אסטטי המחולקת ל-3 תאי איחסון שונים על פי שלוש קטגוריות שונות לכיבוד: פיצוחים, תערובות ונשנושים. מחירו של המארז המורכב מאריזת אגוזי מלך (150 גרם), אריזת תערובת אגוזים קלויים ללא מלח (150 גרם) וקופסת האירוח הניתנת כמתנה הוא כ-29.90 ₪. המוצר כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית.

 

צילום: עמית שטראוס

 
 
הצעד הראשון והמקדים לכל ההכנות הוא כמובן ניקיון הבית. מדי יום שישי, כשיש לי פנאי לכך, אני נדהמת מהמצב אליו הבית מגיע תוך שבוע (וזה כולל טאטוא יומיומי). כדי שלא הכל יפול עליי, אני מציידת כל אחד מבני הבית במטלית לחה לניקוי כללי של ניקול ומחלקת את הדירה לאיזורים כך שלכל ילד יש את תחומי האחריות שלו. אינני מפחדת מהנזק שעלול להיווצר לעור הידיים שלהם משום שהחומר הוא ידידותי לעור ולא מזיק לו.

 

צילום: ניקול

 

לטורים נוספים