השלמות: כל מה שעוד לא קניתם לילדים לבית הספר

שעון, צבעים, קלמר, יומנים וכמובן פינוקים, כל הציוד הנדרש לחזרה הטובה ביותר של הילדים לבית הספר. המלצות ורעיונות שיעזרו לילדים להתחיל את שנת הלימודים החדשה בשמחה

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן וחדשות כיפה 26/08/19 17:14 כה באב התשעט

השלמות: כל מה שעוד לא קניתם לילדים לבית הספר
צילום: shutterstock

שנת הלימודים החדשה בפתח, ואחרי שהצגנו והמלצנו לכם על כל החידושים בעולם התיקים והילקוטים שאתם יחזרו הילדים והנוער לבתי הספר עכשיו אנחנו צוללים פנימה לציוד שחשוב שיהיה לכל ילד בתיק או על היד. 

נתחיל בשעונים, הילדים התרגלו לימים החופש ושכחו מה זה לוח זמנים, צלצולים ושעות מסודרות ועכשיו הם צריכים להגיע בזמן לבית הספר וכדי לא לאחר כדאי לרכוש עבורם שעון יד שישאיר אותם מרוכזים ומודעים לכל שעה ביום. קולקציה חדשה של המותג פליק פלאק. הקולקציה מלאת דמיון וצבעונית. כל שעון הוא סיפור ייחודי בפני עצמו - הכל יכול לקרות, החל מרחצה בים של ארטיקים ועד לדינוזאורים וחדי קרן. והמחירים נעים בין 199 ש"ח ל 249 ש"ח. 

צילום: יחצ חול

הקלמרים, הם כלי קיבול חשוב, הרבה ילדים אוהבים שיהיה תואם לילקוט ויש כאלו שדווקא יבחרו אחרת. המותג הבינלאומי סמסונייט מציע ברשת הנושאת את שמו, בזיכיון עם חברת דיסני, קלמרים מקושטים בדמויות של מיני ומיקי, הידועים מעולמו של דיסני, ב-135 שקלים, בשלל צבעים שניתן למצוא בקניוני רמת אביב, עזריאל תל אביב, בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה ובגרנד קניון חיפה.  

צילום: יחצ

 

סוג נוסף ומגניב של קלמרים ניתן למצוא ברשת פלפוט, קלמר שמחולק לכמה קלמרים בצבעים שונים אך בסוף מחובר כולו לקלמר אחד גדול. לצד הטרנד השקט ישנו גם ביקוש רב לפייטים נוצצים בצבעי זהב וכסף לצד מוצרי מכוסים בפרווה מלאכותית.

צילום: יחצ

 

בתוך הקלמר נרצה לצייד את הילדים בצבעים שונים בהם יוכלו לכתוב לצבוע ולצייר, חברת גורי לינרו מייבאת למאות חנויות בארץ במותג BIC מבחר עשיר במיוחד הכולל קופסה עם 12 עפרונות צבעוניים קשיחים שאינם נשברים בשם "ביק סירקוס ב-12 עד 20 שקלים. צבעי פסטל שלא מלכלכים את הידיים, מתוצרת צרפת, 15 עד 17 שקלים לסט של 18, עפרונות צבעוניים היוצרים אפקט של אקוורל באמצעות מברשת רטובה, 20 עד 25 שקלים ל-12 יחידות, וצבעים בגווני כסף וזהב עבים במיוחד בכ-20 שקלים ל-12 יחידות או ב-15 עד 17 שקלים לסט של 18 בגודל רגיל.

צילום: יחצ

צילום: יחצ

 

בגזרת היומנים תוכלו למצוא יומנים לילדים בנושאים שונים, נושא החלל מעורר עניין בקרב ילדים ובעקבותיו משווקת פלפוט בשיתוף המותג שרוטונים "יומן על חלל" לתלמיד בהשראת החללית "בראשית" (39 שקלים). מי שמעוניין לקרב ילדים לאמנות דרך מכשירי כתיבה, יכול לרכוש למענם יומן תלמיד בחנות מוזיאון נחם גוטמן לאמנות בנווה צדק, תל אביב, שעצבו מאיירים וציירים.

צילום: יחצ פלפוט

צילום: יחצ

 

ולבסוף נרצה לפנק את הילדים בעוגיות שימתיקו להם את הימים הראשונים בבית הספר ובדיוק בשביל זה יש את העוגיות של חברת השדה המתמחה במוצרים אורגניים המעוצבות בצורת האלף בית, כהכנה לקראת כיתה אלף. מדובר בעוגיות מקמח מלא בערכה הכוללת שתי אריזות עוגיות אותיות, חוברת צביעה ומשחקים ושלט צביעה לחדר. כ-20 עד כ-22 שקלים ברשתות שיווק ובתי טבע. 

צילום: הדס ניצן

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן